Pravila upravljanja protokolom – savjeti i praksa
13. srpnja 2023. / 9:30 - 14. srpnja 2023. / 14:00
DVODNEVNI SEMINAR / EDUKACIJA »
Pravila upravljanja protokolom – savjeti i praksa
Termin održavanja:
Zagreb, 13. i 14. srpanj 2023. (četvrtak i petak), Hotel Sheraton, Ul. kneza Borne 2
Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,30 h (prijam od 9,00 h)
Očekivano trajanje seminara: 9,30 – 14,00 sati (svaki dan)
Kotizacija:
200,00 € / 1.506,90 kn (160,00 € + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku, osvježavajući napitak i uvjerenje o pohađanju edukacije. Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 175,00 € /1.318,54 kn (140,00 € + PDV).
Napomena: 15% popusta na smještaj za sudionike edukacije u hotelu Sheraton (5*) ili u hotelu International (4*)
Fiksni tečaj konverzije 1 euro = 7,53450 kuna
Temeljna pravila poslovnog protokola – savjeti za planiranje i realizaciju
Protokol
Kada govorimo o protokolu javne ustanove ili tvrtke, potrebno je držati se unaprijed usvojenih procedura ili pravila (kodeksa ponašanja), bilo da se radi o organizaciji poslovnih i društvenih okupljanja (prigodnih svečanosti ili službenih posjeta), darivanja poslovnih partnera ili upućivanja čestitki (bitno je gdje će tko od uzvanika/gostiju sjediti, kako nekoga osloviti ili predstaviti, kako organizirati službene posjete s dnevnim redom i programom, kako ispratiti goste i što je primjereno za poslovne poklone, …).
U poduzećima koja nemaju osobe zadužene za obavljanje ove vrste posla, često je upravo tajnica direktora (uprave) ta koja preuzima najvažniju ulogu u protokolarnim aktivnostima, od organiziranja do sudjelovanja.
- Koja pravila vrijede za protokol u poslovnom okruženju?
- Kako planirati poslove sastanke i što treba izbjegavati?
- Kako organizirati službene posjete s dnevnim redom i programom?
- Koja je svrha poslovnog darivanja i kako odabrati poslovni poklon?
- Kako nekoga osloviti ili predstaviti?
- Na koji način protokolarna pravila uskladiti s društvenim načelima?
U protokolarnim aktivnostima poštuju se određena pravila ponašanja i poslovnog bontona, načela diplomatskih odnosa, smjernice poslovne komunikacije (usmene i pismene), bilo da se radi o službenom ili neformalnom događaju ili korespondenciji, a kako bi ustanovu/tvrtku predstavili u što boljem svjetlu i ostavili što bolji dojam.
Na dvodnevnoj edukaciji naučit ćete:
- sve o planiranju, organiziranju i upravljanju protokolarnim aktivnostima,
- pravila za samostalno vođenje protokola,
- izradu planova protokola,
- pravila koja vrijede u poslovnoj komunikaciji i protokolu,
- upute i pravila u komunikaciji s medijima,
- sve o organizaciji događaja (evenata).
Usvojite vještine i potrebna znanja za upravljanje protokolom s poznatim stručnjakom iz prakse, koji će prenijeti svoja iskustva i primjere, a uz aktivno sudjelovanje kroz postavljanje pitanja i rješavanje određenih zadataka u obliku vježbi.
Nakon završetka dovodne edukacije polaznici dobivaju uvjerenje o pohađanju u tiskanom obliku kao potvrdu stručne osposobljenosti.
Program dvodnevne edukacije:
13.07.2023. (četvrtak), od 9:30 do 14:00 sati
- Protokol – što i kako
- Važnost poslovne komunikacije
- Pravila poslovnog bontona
- Važnost dojma, osobni imidž i reputacija
- Pisana komunikacija (e-mail, dopisi, službeno i osobno dopisivanje)
- Rješavanje konflikata i krizna komunikacija
- Vježbe, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori
14.07.2023. (petak), od 9:30 do 14:00 sati
- Službeni posjeti i dnevni red
- Izrada plana protokola
- Poslovni pokloni (određivanje i način uručivanja poklona)
- Priprema i organizacija poslovnih i društvenih događaja
- Uspješno upravljanje eventima (događajima)
- Odnosi s medijima – pravila i savjeti
- Vježbe, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori
Uplata:
Naknada za sudjelovanje na edukaciji uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6
Prijava:
Broj mjesta je ograničen. Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr
Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje edukacije.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza edukacije. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.