Loading Events

DVODNEVNI SEMINAR / EDUKACIJA »

Pravila upravljanja protokolom – savjeti i praksa


Termin održavanja:

Zagreb, 13. i 14. srpanj 2023. (četvrtak i petak), Hotel Sheraton, Ul. kneza Borne 2

Vrijeme održavanja:

Početak: od 9,30 h (prijam od 9,00 h)
Očekivano trajanje seminara: 9,30 – 14,00 sati (svaki dan)

Kotizacija:

200,00 € / 1.506,90 kn (160,00 € + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku, osvježavajući napitak i uvjerenje o pohađanju edukacije. Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 175,00 € /1.318,54 kn (140,00 € + PDV).

Napomena: 15% popusta na smještaj za sudionike edukacije u hotelu Sheraton (5*) ili u hotelu International (4*)

Fiksni tečaj konverzije 1 euro = 7,53450 kuna


Temeljna pravila poslovnog protokola – savjeti za planiranje i realizaciju

Protokol

Kada govorimo o protokolu javne ustanove ili tvrtke, potrebno je držati se unaprijed usvojenih procedura ili pravila (kodeksa ponašanja), bilo da se radi o organizaciji poslovnih i društvenih okupljanja (prigodnih svečanosti ili službenih posjeta), darivanja poslovnih partnera ili upućivanja čestitki (bitno je gdje će tko od uzvanika/gostiju sjediti, kako nekoga osloviti ili predstaviti, kako organizirati službene posjete s dnevnim redom i programom, kako ispratiti goste i što je primjereno za poslovne poklone, …).

U poduzećima koja nemaju osobe zadužene za obavljanje ove vrste posla, često je upravo tajnica direktora (uprave) ta koja preuzima najvažniju ulogu u protokolarnim aktivnostima, od organiziranja do sudjelovanja.


  • Koja pravila vrijede za protokol u poslovnom okruženju?
  • Kako planirati poslove sastanke i što treba izbjegavati?
  • Kako organizirati službene posjete s dnevnim redom i programom?
  • Koja je svrha poslovnog darivanja i kako odabrati poslovni poklon?
  • Kako nekoga osloviti ili predstaviti?
  • Na koji način protokolarna pravila uskladiti s društvenim načelima?

U protokolarnim aktivnostima poštuju se određena pravila ponašanja i poslovnog bontona, načela diplomatskih odnosa, smjernice poslovne komunikacije (usmene i pismene), bilo da se radi o službenom ili neformalnom događaju ili korespondenciji, a kako bi ustanovu/tvrtku predstavili u što boljem svjetlu i ostavili što bolji dojam. 

Na dvodnevnoj edukaciji naučit ćete:

  • sve o planiranju, organiziranju i upravljanju protokolarnim aktivnostima,
  • pravila za samostalno vođenje protokola,
  • izradu planova protokola,
  • pravila koja vrijede u poslovnoj komunikaciji i protokolu,
  • upute i pravila u komunikaciji s medijima,
  • sve o organizaciji događaja (evenata).

Usvojite vještine i potrebna znanja za upravljanje protokolom s poznatim stručnjakom iz prakse, koji će prenijeti svoja iskustva i primjere, a uz aktivno sudjelovanje kroz postavljanje pitanja i rješavanje određenih zadataka u obliku vježbi.

Nakon završetka dovodne edukacije polaznici dobivaju uvjerenje o pohađanju u tiskanom obliku kao potvrdu stručne osposobljenosti.


Program dvodnevne edukacije:

13.07.2023. (četvrtak), od 9:30 do 14:00 sati

  • Protokol – što i kako
  • Važnost poslovne komunikacije
  • Pravila poslovnog bontona
  • Važnost dojma, osobni imidž i reputacija
  • Pisana komunikacija (e-mail, dopisi, službeno i osobno dopisivanje)
  • Rješavanje konflikata i krizna komunikacija
  • Vježbe, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori

14.07.2023. (petak), od 9:30 do 14:00 sati

  • Službeni posjeti i dnevni red
  • Izrada plana protokola
  • Poslovni pokloni (određivanje i način uručivanja poklona)
  • Priprema i organizacija poslovnih i društvenih događaja
  • Uspješno upravljanje eventima (događajima)
  • Odnosi s medijima – pravila i savjeti
  • Vježbe, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori

Uplata:

Naknada za sudjelovanje na edukaciji uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6

Prijava:

Broj mjesta je ograničen. Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr


Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje edukacije.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza edukacije. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.


Najnovije objave u našim NOVOSTIMA pratite »OVDJE!«


Podijelite ovaj seminar na društvenim mrežama 👍