Razlika između marketinga i brend menadžmenta ⇒


Danas se često miješaju pojmovi marketing i brendiranje.

Veza između brend menadžmenta i marketinga može biti pomalo nejasna, ali postoji razlika.

Iako je brend menadžment odgovoran za stvaranje same marke proizvoda ili usluge, marketing obrađuje pojedinačne kampanje koje promoviraju brend i generiraju angažman.

Uspješno poslovanje ovisi o obje jedinstvene funkcije. Izgubite li jedno ili drugo, brend se ruši.

Što je brend?

Brend je ono što kupci doživljavaju kao vaše poslovanje. To je zbroj ukupnih interakcija, digitalnih i ljudskih.

To nije vaš logotip. To nije vaša shema boja. To nisu vaši proizvodi ili usluge.

Brend je ukupni dojam koji ostavljate kod ljudi, bili oni vaši kupci ili ne. To je kako oni misle o vama. To je kako govore o vama. To je ono s čime vas asociraju. To je osjećaj koji imaju kada dođu u kontakt s vašom tvrtkom na mreži, putem telefona ili osobno.

Dakle, to je neprestani posao koji radite na održavanju dosljednog identiteta marke. Osigurava da se sav sadržaj, komunikacija, proizvodi, događaji, podbrendovi i stilski elementi usklade s vašim željenim brendiranjem.

Što je najvažnije, brend menadžment strateškim smjernicama pomaže marketinškim odjelima u stvaranju emocionalnih, moćnih kampanja koje se temelje na robnoj marki.


Najnovije objave u našim NOVOSTIMA pratite »OVDJE!«


Upravljanje brendovima i marketing

Budući da brend menadžment igra ključnu ulogu u razvoju i održavanju robne marke, važno je da ga ne kombinirate sa svojim marketinškim radom.

Umjesto toga, dopustite da se vaš posao brend menadžmentom događa odvojeno.

Čineći to, ne samo da ćete vašem marketinškom timu stvoriti učinkovitije kampanje, već ćete omogućiti odjelima u vašoj organizaciji da uvode inovacije na novim teritorijima, a bez gubitka imidža vaše robne marke.

Sviđa vam se članak? Podijelite ga na društvenim mrežama ?

Nadolazeći seminari

Nove objave

Ako želite primati novosti i biti pravovremeno obaviješteni o aktualnim seminarima, prijavite se na naš newsletter

    Prijavom na newsletter suglasna/an sam da me seminar.hr obavještava putem e-maila o novostima, proizvodima i uslugama iz naše ponude.