Metode uspješne prodaje – ključni koraci do povećanja prodaje proizvoda i usluga
28. siječnja 2022. / 9:00 - 13:30
| 775,00 knSEMINAR / EDUKACIJA »
Metode uspješne prodaje – ključni koraci do povećanja prodaje proizvoda i usluga
Termin održavanja:
Zagreb, 28. siječanj 2022. (petak), Hotel Sheraton, Ul. kneza Borne 2
Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje seminara: 9,00 – 13,30 sati
Kotizacija:
775,00 kn (620,00 kn + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku i osvježavajući napitak.
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 700,00 kn (560,00 kn + PDV).
Seminar se održava prema epidemiološkim mjerama: za sve sudionike osigurane su maske, obavezna dezinfekcija ruku i propisani razmak od 2 metra između polaznika.
Kako (p)ostati uspješan prodavač?
Unatoč trenutnoj situaciji i promjenama navika u poslovanju, nezamjenjiv je svaki osobni kontakt – posebno u prodaji.
Stoga je dobro poznavanje neverbalne i ukupne interpersonalne komunikacije važno za svakog prodavača, a kako bi ovladao tehnikama aktivnog slušanja, komunikacijom i emocijama u prodaji.
Na koji način direktna komunikacija utječe na ponašanje i donošenje odluka kod kupaca?
Kako profesionalna prodaja u današnje vrijeme nije jednostavan posao i zahtijeva od prodavača višestruke vještine u obavljanju ovog posla, otkrit ćemo vam:
- na koji način funkcioniraju prodajni alati i tehnike,
- koje su faze komunikacije u prodaji,
- kako se kvalitetno pripremiti za prodajni sastanak,
- što trebate znati o verbalnim i neverbalnim tehnikama,
- kako koristiti ključne alate uspješne interpersonalne komunikacije,
- najvažnije korake do uspješnog zaključivanja prodaje,
- kako primijeniti naučeno u praksi.
I ne zaboravite – u prodaji je osobito važno:
- osvjetljavanje prodajnih alata i tehnika s komunikološkog i psihološkog stajališta te nadogradnja znanja i vještina sudionika u primjeni novih tehnika,
- razumijevanje interpersonalnih (individualnih i timskih) odnosa te ovladavanje novim alatima interpersonalne komunikacije,
- prepoznavanje ključnih verbalnih i neverbalnih tehnika u prodaji (poslovno i konzumno tržište), interpersonalnoj komunikaciji te primjena u praksi, kako komunikacijski tako i prodajno.
Za prodajno osoblje važna je uspješna komunikacija s kupcima i drugim osobama koji odlučuju u prodajnom procesu.
Na temelju dugogodišnjeg iskustava prikupljenog u praksi hrvatskih i međunarodnih tvrtki, poznati marketinški i prodajni stručnjak upoznat će vas s trikovima i savjetima kako bi u današnja izazovna vremena ostvarili željeno povećanje prodajnih rezultata, a kroz obradu interpersonalnih komunikacijskih metoda. A očekuje vas i interaktivna vježba – igra uloga (prodaja i komunikacija) – s kojom ćete znati kako primijeniti naučeno u praksi.
Program seminara:
- Interpersonalna komunikacija i prodaja – metode i tehnike; kupoprodajni proces, motivi i rizici, osobna prodaja, prodaja kao intepersonalna komunikacija…
- Faze komunikacije i prodaje; prvi kontakt, upoznavanje; ugrijavanje u interpersonalnim odnosima i prodaji govor tijela, komunikacijske zone…
- Verbalne i neverbalne tehnike; prezentacija, tehnika slušanja, tehnika pitanja i druge verbalne i neverbalne tehnike, zaključivanje…
- Rekapitulacija – ključni alati prodajne i interpersonalne komunikacije; metode (verbalno i neverbalno)
- Analiza testova; motivacije i osobnosti, testovi percepcije i govora tijela, pritužbe na prodaju i komunikaciju; rekapitulacija i zaključivanje
- Praktični primjeri, pripremljene vježbe, odgovori na pitanja polaznika uz savjete predavača
Uplata:
Naknada za sudjelovanje na seminaru uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6
Prijava:
Broj mjesta je ograničen. Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr
Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje seminara.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza seminara. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.