Loading Events

DVODNEVNA EDUKACIJA OPATIJA»

Voditelj voznog parka


Termin održavanja:

OPATIJA, 14. i 15. ožujka 2024., (četvrtak i petak), Hotel Ambasador*****, Feliksa Peršića 5

Vrijeme održavanja:

Početak: od 9,30 h (prijam od 9,00 h)
Očekivano trajanje edukacije: 9,30 – 14,00 sati (svaki dan)

Kotizacija za dvodnevnu edukaciju:

200,00 € (160,00 € + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku, osvježavajući napitak i uvjerenje o pohađanju edukacije.

Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 175,00 € (140,00 € + PDV).


Dvodnevni stručni skup u Opatiji – održivo upravljanje voznim parkom i praktični primjeri s terena

Pred voditeljem voznog parka velik je dio obaveza i nepredvidljivih situacija kod upravljanja voznim parkom, a posao je iznimno odgovoran i zahtjevan te traži stručne kompetencije i kontinuirano usavršavanje.

Službeni automobil mora biti ispravan za vožnju s odgovarajućom propisanom opremom, a spremnost na promjene u upravljanju i optimizaciji voznog parka često je jedan od glavnih izazova osoba odgovornih za službena vozila.


Mnogobrojni su radni zadaci nad kojima osoba za upravljanje voznim parkom ima zaduženja:

  • kako planirati nabavu voznog parka,
  • kada je potreban servis određenog vozila,
  • koji su troškovi održavanja automobila,
  • što sve podrazumijeva osiguranje vozila,
  • na koji način planirati i voditi financijske troškove,
  • što u slučajevima nezgoda/nesreća,
  • kako se vode potrebne evidencije i ostala dokumentacija,
  • koje su odgovornosti i postupci kod održavanja vozila,
  • koji procesi utječu na donošenje odluka o kupnji novih vozila?

Poslovi upravljanja voznim parkom obuhvaćaju određene aktivnosti, kao što su:

  • planiranje, organizacija i nadzor održavanja vozila,
  • koordinaciju i raspored korištenja automobila,
  • organizaciju obavljanja tehničkog pregleda, registracije i vođenje računa o obnavljanju obveznog osiguranja vozila,
  • sudjelovanje u izradi godišnjih planova nabave i kalkulaciju troška nabave,
  • nabavu vezanu za opremanje, održavanje i upravljanje voznim parkom,
  • vođenje evidencije korištenja i održavanja automobila,
  • nadzor provođenja zadanih normi i standarda u korištenju i održavanju vozila,
  • izradu evidencija, putnih radnih listova, odnosno propisanih izvješća i potrebnih obrazaca.

O kvalitetnom upravljanju voznim parkom te načinu korištenja voznog parka u poslovnoj organizaciji, preventivnom održavanju, kalkulaciji troškova i vođenju evidencija, optimalnom održivom upravljanju i utjecaju na okoliš, primjeni najboljih rješenja za potrebe organizacije – na dvodnevnoj edukaciji sa stručnjakom iz prakse uz brojne primjere, a kako bi vam olakšali poslovne zadaće i ponudili vam optimalna rješenja.

Edukacija je namijenjenima svim zaposlenicima u tvrtkama koji su odgovorni za vozni park, a sudionici dvodnevne edukacije dobit će uvjerenje o pohađanju u tiskanom obliku po završetku edukacije.


Program dvodnevne edukacije:

14.03.2024. (četvrtak) – Upravljanje voznim parkom

  • Strateško planiranje i budžetiranje
  • Proces nabave vozila za vozni park
  • Kalkulacija ukupnog troška nabave
  • Tehnički pregled, registracija i osiguranje vozila
  • Nabava vezana za opremanje, održavanje i upravljanje voznim parkom
  • Izvješća i obrasci o korištenju službenih automobila (putni radni list, nalog i sl.)
  • Nove tehnologije i utjecaj na ekologiju – električna vozila (trendovi)
  • Pitanja i odgovori sudionika

15.03.2024. (petak) – Vođenje evidencije podataka s primjerima

  • Evidencije korištenja i održavanja službenih automobila
  • Evidencija nadzora nad održavanjem voznog parka
  • Evidencija radnog vremena mobilnih radnika (SOTAH)
  • Evidencija obavezne opreme vozila
  • Evidencija o kilometraži i potrošnji goriva po vozilu
  • Evidencija popravaka i redovnih servisa
  • Zapisnik o održavanju i servisni nalozi
  • Pitanja i odgovori sudionika

Uplata:

Naknada za sudjelovanje na edukaciji uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6

Prijava:

Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr


Povlaštene cijene smještaja za sudionike seminara:

Hotel Ambasador***** (hotel u kojem se održava seminar)

  • Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 130,00 €
  • Noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 150,00 € (75,00 € po osobi )
  • Polupansion (doručak i večera) u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 150,00 €
  • Polupansion (doručak i večera) u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 190,00 € (95,00 € po osobi)

Hotel Palace Belevue ****

  • Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 90,00 €
  • Noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 110,00 € (55,00 € po osobi )
  • Polupansion (doručak i večera) u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 100,00 €
  • Polupansion (doručak i večera) u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 130,00 € (65,00 € po osobi)

Boravišna pristojba 1,50 € po osobi dnevno
▪ u cijene je uključen pripadajući PDV
▪ u cijene smještaja je uključeno korištenje bazena, fitnessa, sauna i wifi-a


Rezervacija smještaja:

Smještaj za sudionike Seminara predviđen je u Hotelu Ambasador***** i Hotelu Palace Bellevue****.

Sudionici rezerviraju smještaj direktno putem linka: MB Seminar ili promo kôda na web stranici liburnia.hr; nakon odabira vrste sobe i datuma upisuje se promo kôd: MB2024

Za sva dodatna pitanja na raspolaganju je rezervacijski centar Liburnia Hotels & Villas (reservation.mice@liburnia.hr), +385 51 710 444

Prilikom kontaktiranja hotela pozovite se na pristupni kôd MB2024 ili naziv događaja za rezervaciju smještaja.

Za goste koji bi htjeli unaprijed platiti smještaj po predračunu, molimo da svoju rezervaciju samostalno izvrše putem web stranice te u zadnjem koraku odaberu način plaćanja predračunom.

Predračun je potrebno podmiriti minimalno 10 dana prije dolaska, nakon isteka tog roka rezervacija će se smatrati otkazanom.

Upute za izdavanje predračuna:

Na zadnjem koraku nakon što se odabere vrsta sobe I upišu se podaci odabire se I način plaćanja:

  • unaprijed predračunom
  • upisati tražene podatke firme, adresu, OIB

Posebna pogodnost za sudionike seminara: za one koji žele doći u Opatiju par dana ranije ili produžiti svoj boravak preko vikenda, vrijede iste cijene smještaja kao i tijekom trajanja seminara.


Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje edukacije.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza edukacije. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.


Najnovije objave u našim NOVOSTIMA pratite »OVDJE!«


Podijelite ovaj seminar na društvenim mrežama 👍