Digitalni marketing – trendovi i praksa
12. listopada 2023. / 9:30 - 13. listopada 2023. / 14:00
DVODNEVNA EDUKACIJA U OPATIJI »
Digitalni marketing – trendovi i praksa
Termin održavanja:
OPATIJA, 12. – 13. listopad 2023. (četvrtak i petak)
Hotel Ambasador*****, Feliksa Peršića 5
Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,30 h (prijam od 9,00 h)
Očekivano trajanje edukacije: 9,30 – 14,00 sati (svaki dan)
Kotizacija za dvodnevnu edukaciju:
200,00 € / 1.506,90 kn (160,00 € + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku, osvježavajući napitak i uvjerenje o pohađanju edukacije. Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 175,00 € / 1.318,54 kn (140,00 € + PDV).
Fiksni tečaj konverzije 1 euro = 7,53450 kuna
Dvodnevna edukacija u Opatiji: postani digital marketing expert
U vrijeme digitalne ere zanimanje za specijalistu digitalnog marketinga sve je traženije, a opis poslova i odgovornosti sve zahtjevniji.
Traži se poznavanje digitalnih medija (marketing na društvenim mrežama), optimizacija sadržaja za web (SEO), poznavanje Google Analyticsa i Google oglasa, kreiranje i objava online sadržaja i oglasa, izrada newsletter kampanja, planiranje i provođenje marketinških kampanja i aktivnosti putem online kanala…
- Što sve trebate kako biste povećali vidljivost vašeg brenda, tvrtke ili organizacije?
- Jesu li vam digitalni komunikacijski kanali dio integrirane marketinške komunikacije?
- Služite li se svim dostupnim online kanalima kod komuniciranja s ciljanom publikom?
Prednosti digitalnog marketinga
Uz pomoć kanala i alata digitalnog marketinga možete povećati vidljivost proizvoda i tvrtke, privući novu publiku (ciljanu javnost), povećati prodaju i doći do novih kupaca, kao i stvoriti nove kontakte koji potencijalno vode do prodaje i povećanju prihoda…
5 razloga zašto sudjelovati na edukaciji
1. Saznajte sve o pravilima dobre web stranice (što svaka web stranica mora imati), prednostima e-mail marketinga, provođenju uspješnijih newsletter kampanja (od planiranja do realizacije), korištenju novih tehnologija radi učinkovitijeg komuniciranja i oglašavanja u poslovne svrhe, oglašavanju na društvenim mrežama, angažiranju influencera, kreiranju plaćenog oglasa…
2. Iskoristite praktične savjete, upute i pojašnjena stručnjaka iz područja digitalnog marketinga koji će vam prenijeti znanja i iskustva o planiranju i kreiranju strategije digitalnog marketinga, osmišljavanju digitalnog sadržaja, optimizaciji web stranice kako bi bila što vidljivija, praćenju i obrađivanju statističkih podatka iz Google Analyticsa, kroz zakonitosti društvenih mreža i pravila oglašavanja, metriku i evaluaciju digitalnih kampanja s brojnim primjerima iz prakse.
3. Sudionici dvodnevne edukacije dobit će uvjerenje o pohađanju u tiskanom obliku po završetku edukacije.
4. Razmijenite iskustva s kolegama iz struke, upoznajte se s najboljim primjerima iz prakse i proširite svoje znanje u poznavanju trendova koji vrijede u digitalnom marketinškom okruženju.
5. Osiguravamo interaktivni pristup – postavite pitanja direktno predavačima tijekom predavanja, sudjelujte u interakciji i druženju za vrijeme pauze.
Dvodnevna edukacija namijenjena je svima koji tek planiraju započeti s marketingom na digitalnim platformama, početnicima, ali i iskusnijima u ovom poslu – usvojite nova znanja i iskustva, i vidimo se u Opatiji!
Program dvodnevne edukacije:
12.10.2023. (četvrtak), predavač: Mario Pintar
Web stranica i e-mail marketing (newsletter kampanje)
- Digitalni marketing i digitalna strategija – uloga i značaj
- Google Analytics – praćenje uspješnosti digitalnih aktivnosti
- Google Ads kampanje – što i kako
- Web stranica – optimizacija (razlika između SEO i SEM)
- Naziv domene i web hosting – pojašnjenja, savjeti i upute
- Što su Backlinks i koliki utjecaj imaju na pretraživačke mreže
- Content marketing – pisanje sadržaja za web (tekst, fotografije, audio, video)
- E-mail marketing – strategija i trendovi, e-mail adrese/liste
- Primjeri iz prakse, pitanja i odgovori sudionika
13.10.2023. (petak), predavač: Hrvoje Ratkić
Digitalno oglašavanje i društvene mreže
- Trendovi u digitalnom oglašavanju i na društvenim mrežama
- Upravljanje digitalnim kampanjama na društvenim mrežama: Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Tik-Tok
- Native oglašavanje – što je to i zašto se koristi
- Display oglašavanje – važnost display oglašavanja u digitalnom marketingu
- Influencer marketing – ciljevi, mjerenje uspješnosti, influencer vs. ambasador
- Krizno komuniciranje na društvenim mrežama
- Primjeri iz prakse, pitanja i odgovori sudionika
Uplata:
Naknada za sudjelovanje na edukaciji uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6
Prijava:
Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr
Smještaj:
Povlaštene cijene smještaja za sudionike edukacije predviđene su u Hotelima: Hotel Ambasador***** i Hotel Palace Bellevue**** .
Osigurajte svoje mjesto na vrijeme – vidimo se u Opatiji!
Hotel Ambasador***** (Hotel u kojem se održava seminar)
- Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 126,33 €
- Noćenje s doručkom po osobi u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 142,66 € (71,33 € po osobi)
- Polupansion (doručak i večera) u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 146,33 €
- Polupansion (doručak i večera) po osobi u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 182,66 € (91,33 € po osobi)
Hotel Palace Bellevue****
- Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 106,33 €
- Noćenje s doručkom po osobi u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 122,66 € (61,33 € po osobi)
- Polupansion (doručak i večera) u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 118,33 €
- Polupansion (doručak i večera) po osobi u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 146,66 € (73,33 eur po osobi)
* u cijene je uključena boravišna pristojba
* u cijene je uključen pripadajući PDV
* u cijene smještaja je uključeno korištenje bazena, fitnessa, sauna i wifi-a
Posebna pogodnost za sudionike edukacije: za sve sudionike koji žele boraviti u Opatiji par dana ranije ili produžiti svoj boravak nakon edukacije, vrijede iste cijene smještaja kao tijekom edukacije.
Rezervacija smještaja:
Sudionici rezerviraju smještaj klikom na sljedeći link: MB Seminar 11.-13.10.2023. ili putem promo kôda na web stranici www.liburnia.hr; nakon odabira vrste sobe i datuma , upisuje se promo kôd: MB10
Upute za izdavanje predračuna za smještaj:
Za goste koji bi htjeli unaprijed platiti smještaj po predračunu, rezervaciju je potrebno samostalno izvršiti putem web stranice te u zadnjem koraku odabrati način plaćanja predračunom. Predračun je potrebno podmiriti minimalno 10 dana prije dolaska, nakon isteka tog roka rezervacija će se smatrati otkazanom.
Na zadnjem koraku nakon što se odabere vrsta sobe, upišu se podaci i odabire se način plaćanja:
- unaprijed predračunom
- upisati tražene podatke firme, adresu, OIB
Rok za rezervacije smještaja po povlaštenim cijenama je 29.09.2023. , a nakon tog roka će rezervacije smještaja biti moguće na upit, prema raspoloživosti.
Kontakt za pomoć pri rezervaciji:
(reservation.mice@liburnia.hr, +385 51 710 444). Prilikom kontaktiranja agenata pozovite se na pristupni kôd MB10 ili naziv Seminara.
Digitalni marketing Opatija
Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje edukacije.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza edukacije. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.