Provedba EU projekta – upravljanje projektom u praksi
30. studenoga 2022. / 9:00 - 14:00
| 800,00 knSEMINAR / EDUKACIJA »
Provedba EU projekta – upravljanje projektom u praksi
Termin održavanja:
Zagreb, 30. studeni 2022. (srijeda), Hotel Central, Branimirova ul. 3
Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje seminara: 9,00 – 14,00 sati
Provođenje projekata iz EU fondova – savjeti i praksa
Planirate li povući sredstva iz EU fondova ili ste već potpisali Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava, čeka vas poznavanje i razumijevanje projektne dokumentacije i temeljit sustav provedbe EU projekta.
O pravilima i praksi u provedbi EU projekata, kao i nepravilnostima u provedbi te financijskom upravljanju u provedbi projekata financiranih iz EU fondova, upoznat ćemo vas na seminaru sa stručnjakom iz prakse za ovo područje.
- Kako provesti projekt u skladu s općim i posebnim pravilima Ugovora?
- Koje su obveze korisnika koje proizlaze iz Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava?
- Tko je odgovoran za provedbu projekta, a tko snosi odgovornost za štetu?
- Što u slučaju više sile?
- Kako pripremiti projektnu dokumentaciju?
- Kako izbjeći ili riješiti pogreške u provedbi projekta?
- Koji su troškovi prihvatljivi, a koji neprihvatljivi?
- Kako se radi projektni plan nabave?
- Kako sastaviti izvješća i zahtjev za nadoknadom sredstava?
Iskoristite savjete i upute u pripremi projektne dokumentacije, financiranju projekta i planiranju troškova, kao i o planiranju provedbenih aktivnosti uz prava i obveze korisnika koja proizlaze prije i nakon završetka projekta.
Program seminara:
– Upoznavanje sa sadržajem Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava: opći i posebni uvjeti
– Osnovni pojmovi, prava i obveze koje proizlaze iz Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava
- Odgovornost za provedbu projekta
- Odgovornost za štetu
- Viša sila
- Ostale obveze Korisnika
- Informiranje
- Vlasništvo nad projektom
- Trajnost projekta
- Razdoblja: provedbe projekta, prihvatljivosti izdataka, izvršenja ugovora
- Troškovi: prihvatljivi troškovi, neprihvatljivi troškovi, izuzeti, potraživani
- Izvještavanje i zahtjevi za nadoknadom sredstava (ZNS)
– Raskid ugovora
– Uspostavljanje vlastitog sustava provedbe projekta
- Upravljanje dokumentacijom
- Upravljanje nabavama (projektni plan nabave, ex ante/ex post kontrola)
- Početni plan zahtjeva za nadoknadom sredstava
- Zahtjev za plaćanje predujma
- Upravljanje izvještavanjem (izvješća i zahtjevi za nadoknadom sredstava, popratna dokumentacija i dokazi)
- Financijsko upravljanje: proračun projekta, dvostruko financiranje, troškovi rada, plaćanja i povrati
- Upravljanje outputima i rezultatima (provjere na licu mjesta)
- Obveze nakon završetka provedbe
- Izmjene Ugovora (preduvjeti izmjene, izmjene manjeg značaja, dodaci Ugovoru)
– Pitanja i odgovori sudionika
Uplata:
Naknada za sudjelovanje na seminaru uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6
Prijava:
Broj mjesta je ograničen. Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr
Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje seminara.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza seminara. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.