Hrvatski zavod za norme osvojio međunarodnu nagradu za komunikacijsku kampanju ⇒
Hrvatski zavod za norme (HZN) osvojio je nagradu za PR kampanju o važnosti norma za studente u sklopu CEN (European Committee for Standardization) i CENELEC-ova (European Committee for Electrotechnical Standardization) okruglog stola o odnosima s javnošću u austrijskome normirnom tijelu (Austrian Standards International – Standardisation and Innovation) u studenom 2023. u Beču, a gdje je i dodijeljena nagrada “PRoud to work for Standards-Award”.
Kreativni umovi i konceptualni genijalci, talentirani pojedinci u području odnosa s javnošću i komunikacijski stručnjaci koji se bave normizacijom imali su priliku dokazati svoje vještine i inovativnu snagu – od zanimljivih promocija na društvenim mrežama do uspješnih medijskih objava i uzbudljivih događaja koji su postavili norme u prvi plan.
U sklopu CEN i CENELEC-ova okruglog stola o odnosima s javnošću u Beču predstavljena je nagrada “PRoud to work for Standards-Award”, gdje je HZN osvojio nagradu za PR kampanju o važnosti norma za studente.
CEN i CENELEC-ov okrugli stol okupio je 40-ak sudionika, a u ime Hrvatskoga zavoda za norme sudjelovala je Mirjana Fijolić, voditeljica Odsjeka za međunarodnu suradnju i odnose s javnošću.
Najnovije objave u našim NOVOSTIMA pratite »OVDJE!«
Ukupno 22 nominacije
Domaćini iz austrijskoga normirnog tijela za ovu su godinu predložili posebnu ceremoniju dodjele nagrada kako bi proslavili najuspješnije komunikacijske kampanje i inicijative koje su nacionalni PR-ovi realizirali u 2023. godini, a povjerenstvo je zaprimilo ukupno 22 nominacije.
Nagrada je dodijeljena u tri kategorije: događanja, društveni mediji i medijska/javna kampanja (što uključuje medijske nastupe, komunikacijske kampanje i oglašavanje u stvarnom svijetu, videooglašavanje).
U kategoriji događanja nagrade su dobili Španjolska i Nizozemska, za PR kampanje: Njemačka i Hrvatska, a za društvene medije: Izrael i Slovenija.
HZN osvojio nagradu za PR kampanju o važnosti norma za studente
Hrvatski zavod za norme osvojio je nagradu za PR kampanju – važnost norma za studente.
Mirjana Fijolić, voditeljica Odsjeka za međunarodnu suradnju i odnose s javnošću, održala je prezentaciju o kampanji „Zašto je studentima važna normizacija“.
Objašnjen je tijek i cijevi kampanje, ciljne javnosti, uspjeh u brojkama (video isječci, lajkovi, infografike, komentari, pregledi, pratitelji i ostalo), proces stvaranja kreativne kampanje od pokretanja ideje, suradnje na upitniku za studente s Fakultetom kemijskog inženjerstva i tehnologije, Sveučilišta u Zagrebu, rezultati upitnika pa sve do plasiranja kampanje u medije i stvaranja pozitivne medijske slike o HZN-u.
Studenti smatraju da sa znanjem o normama mogu dobiti priliku da se zaposle u tvrtkama koje se bave proizvodnjom te da normizacija može igrati ulogu u budućnosti u rješavanju velikih izazova, kao što su digitalna tranzicija i klimatske promjene.
Ne propustite seminar:
Odnosi s javnošću s naglaskom na medije i digitalni PR (web i društvene mreže)
Zagreb, 8. studeni 2024. (petak), Hotel International
Ako želite primati novosti i biti pravovremeno obaviješteni o aktualnim seminarima, prijavite se na naš newsletter
Prijavom na newsletter suglasna/an sam da me seminar.hr obavještava putem e-maila o novostima, proizvodima i uslugama iz naše ponude.