Nova stranica sudskog registra – smanjenje administracije i dostupnije eUsluge ⇒
Iz Ministarstva pravosuđa, uprave i digitalne transformacije nastavljaju s digitalizacijom sudskog registra podnošenjem prijava za upis i upisom promjena elektroničkim putem, čime se stvara isključivo elektronički spis na trgovačkim sudovima i omogućujemo daljnje unapređenje digitalne zbirke isprava upisanih subjekata.
Od sada će poduzetnici bez odlaska na sud jednostavnije moći provesti određene promjene u sudskom registru.
Nova stranica sudskog registra (https://sudreg.pravosudje.hr/ords/r/esudreg/public/1), dorađena je vizualno i sadržajno, u skladu s promjenama koje se uvode u postupku upisa u sudski registar, a poduzetnici će bez odlaska na sud jednostavnije moći provesti određene promjene u sudskom registru.
Najnovije objave u našim NOVOSTIMA pratite »OVDJE!«
Digitalizacija sustava i promjena podataka
Iako je digitalizacijom postupak osnivanja trgovačkog društva uvelike bio olakšan zbog mogućnosti podnošenja elektroničkim putem prijave za upis, promjena podataka upisanih u sudski registar i dalje je zahtijevala dolazak stranke na sud.
Ovom je nadogradnjom korisnicima putem eUsluga omogućeno kreiranje prijave za upis promjena bez sudjelovanja javnog bilježnika i to za:
- poslovne adrese u sjedištu društva,
- adrese elektroničke pošte,
- osobnih podataka o predsjedniku i članovima nadzornog odbora
- te podataka o naknadno uplaćenim ulozima i naplatama.
Uz to, prijave za upis promjene podataka za koje je nužno sudjelovanje javnih bilježnika, u sudski registar podnosit će se elektroničkim putem kroz sustava e-Notar, a sud će rješenje o upisu donijeti u elektroničkom obliku, kao što su: promjena tvrtke, direktora, temeljnog kapitala i drugo.
Kroz pilot projekt takav način rada se od 1. travnja 2025. godine provodi na Trgovačkom sudu u Varaždinu te će s vremenom biti uspostavljen na svim trgovačkim sudovima.
Izvor: Ministarstvo pravosuđa, uprave i digitalne transformacije (mpudt.gov.hr)
Pozivamo Vas na stručnu, dvodnevnu edukaciju u Opatiji:
Prava, obveze i odgovornosti direktora u vođenju poslovanja
23. i 24. listopad 2025. (četvrtak i petak), hotel Ambasador*****
Ako želite primati novosti i biti pravovremeno obaviješteni o aktualnim seminarima, prijavite se na naš newsletter
Prijavom na newsletter suglasna/an sam da me seminar.hr obavještava putem e-maila o novostima, proizvodima i uslugama iz naše ponude.