PR, mediji i društvene mreže ⇒
Odnosi s javnošću
Odnosi s javnošću upravljaju komunikacijom između tvrtke i javnosti.
Tako je za dobar ugled tvrtke bitan javni imidž koji je ovisan od javnosti (kupaca, zaposlenika, klijenata, suradnika i drugih).
U poslovanju se sve više važnosti pridaje imidžu i reputaciji, jer tvrtke, ustanove i organizacije žele biti pozitivno ocijenjene u javnosti, bilo od sadašnjih ili budućih zaposlenika, suradnika ili kupaca.
Profesija odnosa s javnošću ima sve važniju ulogu u komunikacijskim aktivnostima tvrtke, ustanove, udruge ili organizacije.
Brine se o tome na koji način tvrtka ili organizacija posluje, odnosno djeluje, kao i o uspostavljanju dobrih poslovnih odnosa s vanjskim okruženjem i zaposlenicima.
Svaka tvrtka, ustanova ili organizacija komunicira s javnošću, bez obzira želi li to ili ne. Ako tvrtka želi uspješno upravljati svojim ugledom, mora pronaći one komunikacijske aktivnosti koje će doprinijeti pozitivnoj slici i dugoročno dovesti do željenog poslovnog imidža.
Društvene mreže
Pomoću medija i društvenih mreža tvrtka lako može utjecati na svoje ciljane javnosti.
Stoga je važno da tvrtka s medijima razvije međusobnu suradnju, a da se na društvenim mrežama vodi pravilima poslovnog bontona.
Bez obzira ima li tvrtka ili organizacija zaposlenu osobu za odnose s javnošću ili nema (često poznata kao PR menadžer), spremnost na učinkovitu suradnju s medijima obično ima pozitivan utjecaj na međusobne odnose, a o čemu bi svakako trebalo voditi računa.
Najnovije objave u našim NOVOSTIMA pratite »OVDJE!«
Objava za medije
Objava za medije temelj je komunikacije informacija u medijima, ali je često pogrešno plasirana, jer PR-ovac nije upoznat sa sadržajem objave i potrebama novinara koji traže dodatne odgovore u kratkom vremenu.
Najčešće pogreške u komunikaciji s medijima su:
- nejasna svrha i poruka,
- neadekvatni format poruke,
- previše nepotrebnih informacija,
- nedostatak činjenica,
- učestalo plasiranje vijesti,
- jezične pogreške.
Poruka, odnosno vijest koju tvrtka želi plasirati u javnost mora biti kratka, sažeta, točna i zanimljiva, a kako bi zainteresirala medije za objavu.
Važno je privući pažnju medija, ali ne pod svaku cijenu.
Uvijek je dobro izbjegavati nepotpune i netočne informacije, jer to može eskalirati do afere koju će prenijeti gotovo svi mediji, i šteta će biti veća nego što je očekivano, odnosno poprimit će veće razmjere.
- Što ako ne želite odgovoriti na pitanja jer smatrate da to može ugroziti vaš posao?
- Kako odgovoriti na neugodna pitanja?
- Kako privući pažnju u objavi za medije i koju vijest objaviti?
- Na koji način uspostaviti dobre odnose s medijima?
- Jesu li sve poslovne vijesti prihvatljive za objavu na društvenim mrežama?
- Kako reagirati na negativne komentare na društvenim mrežama?
Ako želite primati novosti i biti pravovremeno obaviješteni o aktualnim seminarima, prijavite se na naš newsletter
Prijavom na newsletter suglasna/an sam da me seminar.hr obavještava putem e-maila o novostima, proizvodima i uslugama iz naše ponude.