PR, mediji i društvene mreže ⇒


Odnosi s javnošću upravljaju komunikacijom između tvrtke i javnosti. Tako je za dobar ugled tvrtke bitan javni imidž koji je ovisan od javnosti (kupaca, zaposlenika, klijenata, suradnika i drugih). U poslovanju se sve više važnosti pridaje imidžu i reputaciji, jer tvrtke, ustanove i organizacije žele biti pozitivno ocijenjene u javnosti, bilo od sadašnjih ili budućih zaposlenika, suradnika ili kupaca.

Profesija odnosa s javnošću ima sve važniju ulogu u komunikacijskim aktivnostima tvrtke, ustanove, udruge ili organizacije. Brine se o tome na koji način tvrtka ili organizacija posluje, odnosno djeluje, kao i o uspostavljanju dobrih poslovnih odnosa s vanjskim okruženjem i zaposlenicima.

Svaka tvrtka, ustanova ili organizacija komunicira s javnošću, bez obzira želi li to ili ne. Ako tvrtka želi uspješno upravljati svojim ugledom, mora pronaći one komunikacijske aktivnosti koje će doprinijeti pozitivnoj slici i dugoročno dovesti do željenog poslovnog imidža.

Pomoću medija i društvenih mreža tvrtka lako može utjecati na svoje ciljane javnosti. Stoga je važno da tvrtka s medijima razvije međusobnu suradnju, a da se na društvenim mrežama vodi pravilima poslovnog bontona.

Bez obzira ima li tvrtka ili organizacija zaposlenu osobu za odnose s javnošću ili nema (često poznata kao PR menadžer), spremnost na učinkovitu suradnju s medijima obično ima pozitivan utjecaj na međusobne odnose, a o čemu bi svakako trebalo voditi računa.

TELEFONSKI SAVJETNIK – Vaš prvi izbor!

Neograničen broj poziva za pitanja iz poslovne prakse – pravno i računovodstveno (porezno) područje

Objava za medije temelj je komunikacije informacija u medijima, ali je često pogrešno plasirana, jer PR-ovac nije upoznat sa sadržajem objave i potrebama novinara koji traže dodatne odgovore u kratkom vremenu.

Najčešće pogreške u komunikaciji s medijima su:

  • nejasna svrha i poruka,
  • neadekvatni format poruke,
  • previše nepotrebnih informacija,
  • nedostatak činjenica,
  • učestalo plasiranje vijesti,
  • jezične pogreške.

Poruka, odnosno vijest koju tvrtka želi plasirati u javnost mora biti kratka, sažeta, točna i zanimljiva, a kako bi zainteresirala medije za objavu. Važno je privući pažnju medija, ali ne pod svaku cijenu.

Uvijek je dobro izbjegavati nepotpune i netočne informacije, jer to može eskalirati do afere koju će prenijeti gotovo svi mediji, i šteta će biti veća nego što je očekivano, odnosno poprimit će veće razmjere.

  • Što ako ne želite odgovoriti na pitanja jer smatrate da to može ugroziti vaš posao?
  • Kako odgovoriti na neugodna pitanja?
  • Kako privući pažnju u objavi za medije i koju vijest objaviti?
  • Na koji način uspostaviti dobre odnose s medijima?
  • Jesu li sve poslovne vijesti prihvatljive za objavu na društvenim mrežama?
  • Kako reagirati na negativne komentare na društvenim mrežama?

» Sve naše aktualne seminare i edukacije pratite OVDJE

Ako želite primati novosti i biti pravovremeno obaviješteni o aktualnim seminarima, prijavite se na naš newsletter

Prijavom na newsletter suglasna/an sam da me seminar.hr obavještava putem e-maila o novostima, proizvodima i uslugama iz naše ponude.