After work brand manager event – Što je ključ uspješnog upravljanja robnom markom?
25. kolovoza 2021. / 17:00 - 20:00
| 600,00 knSEMINAR / EDUKACIJA »
After work brand manager event – Što je ključ uspješnog upravljanja robnom markom?
Termin održavanja:
Zagreb, Le Cinema Caffe, Radnička cesta 37
Vrijeme održavanja:
Početak: od 17,00 h (prijam od 16,30 h)
Očekivano trajanje seminara: 17,00 – 20,00 sati
Predavač:
»
Kotizacija:
600,00 kn (480,00 kn + PDV) po sudioniku, a uključuje predavanje, tiskani materijal, olovku, neograničenu konzumaciju pića za vrijeme predavanja i zakusku.
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 525,00 kn (420,00 kn + PDV).
Napomena: Open air brand manager event – događaj na otvorenom. U slučaju lošeg vremena, događaj se premješta unutra, a u skladu s epidemiološkim mjerama.
Koje je najbolje rješenje za Vaš brand?
I druga srijeda u devetom mjesecu rezervirana je za druženje i predavanje na otvorenom prostoru u ugodnom okruženju i opuštenoj atmosferi.
Ovog puta govorit ćemo o razvoju branda – kako se istaknuti, doći do potrošača i zadržati njegovu vjernost.
Pridružite nam se u diskusiji, razmijenite iskustva s kolegama, poslušajte kako stvari funkcioniraju u praksi, naučite nešto novo i zabavite se.
Brand/robna marka
Brand ili robna marka prepoznatljiva je oznaka ili ime nekog proizvoda, koje često podrazumijeva i kvalitetu.
Marka mora stvarati snažni i trajni identitet proizvoda ili usluge, sažimati osobnost poduzeća i poticati osjećaje povjerenja, korisnosti, dobrobiti i sigurnosti.
Postoje oni koji razumiju važnost dugoročnog ulaganja u brandove i brandovi koji imaju potencijal za budući rast i razvoj, a postoje i oni koji su svoj brand zapostavili.
Ako vas muči jedno od ovih pitanja, pozivamo vas na predavanje i neformalnu diskusiju na prvom after work brand manager eventu.
- U današnjem svijetu (pre)velike saturacije tržišta robnim markama, kako se istaknuti, izboriti za potrošača i njegovu vjernost?
- Što treba činiti da bi se osigurao dugoročan i stabilan rast našeg branda na tržištu?
- Kako odabrati pravu strategiju i koje sve faktore uključiti pri donošenju dugoročnog plana?
- Na koji način dugoročan plan pretočiti u kratkoročne, godišnje, brand planove koji kontinuirano odgovaraju na trenutne tržišne izazove i prilike?
- Kako optimalno iskoristiti ograničeni budžet i koje sve elemente uključiti u marketing mix?
- Da li ići u direktan fight sa leaderom ili odabrati neku sporednu nišu za rast i razvoj?
- Koristimo li odgovarajući route to market ili postoje još neki kanali prodaje i distribucije koje možemo iskoristiti?
- Koju komunikacijsku strategiju odabrati i na koji način komunicirati sa target consumerima?
Odgovore na ova i mnoga druga pitanja vezana uz čaroban svijet brand managementa dat ćemo Vam kroz tri case study primjera razvoja brandova alkoholnih pića, Jameson, Havana Club i Absolut na hrvatskom tržištu u periodu od 2006. do 2013. godine.
Predavanje će održati tadašnji marketing manager tvrtke Pernod Ricard, vlasnik i distributer spomenutih brandova u Hrvatskoj, a koristeći svoje znanje i iskustvo kroz inovativna rješenja koja odgovaraju na moderne tržišne izazove i pomiču granice te izazivaju pozitivan butterfly effect koji brandovima osigurava rast i daje dodanu vrijednost. Vidimo se ☺️
Program predavanja:
- Brand i klijent – razumijevanje specifičnih potreba
- Tailor made rješenja – razvoj brand koncepta
- Strategija brand identiteta i dizajna
- Kanali prodaje i distribucije
- Budžet i best fit marketing mix
- Kratkoročni i dugoročni brand planovi
- Komunikacijska strategija – odnos s potrošačima
- Pitanja i odgovori, razmjena iskustva i savjeti predavača
Uplata:
Naknada za sudjelovanje na seminaru uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6
Prijava:
Broj mjesta je ograničen. Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr
Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje seminara.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza seminara. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.