Specijalist za digitalni marketing
25. lipnja / 9:00 - 13:30
SEMINAR / EDUKACIJA »
Specijalist za digitalni marketing
Termin održavanja:
Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje seminara: 9,00 – 13,30 sati
Predavač:
Kotizacija:
200,00 € (160,00 € + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku, osvježavajući napitak i uvjerenje o pohađanju edukacije. Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 175,00 € (140,00 € + PDV).
Dvodnevna edukacija – trendovi i alati digitalnog marketinga u praksi
U vrijeme digitalne ere zanimanje za specijalistu digitalnog marketinga sve je traženije, a opis poslova i odgovornosti sve zahtjevniji.
Traži se poznavanje digitalnih medija, marketinga na društvenim mrežama, optimizacija sadržaja za web (SEO), poznavanje Google Analyticsa i Google Adsa, stvaranje digitalnog sadržaja (engl. copywriting)…
- Što znači kvalitetna web stranica?
- Kako integrirati digitalne komunikacijske kanale u marketinške strategije?
- Što sve treba za uspješno oglašavanje?
- Kako upotrebljavati online kanale kod komuniciranja s ciljanom publikom?
Svako zanimanje ima svoje specifičnosti, zakonitosti i pravila, a sve traženiji digitalni marketing uključuje definiranje i analizu ključnih pokazatelja, optimizaciju i monitoring kampanja, kvalitetan web, razne statistike i analitike, tehnike i alate, kao što su Google Ads i Analytics, kao i druge digitalne alate pomoću kojih ćete uspješno upravljati projektima i online marketinškim kampanjama.
Na edukaciji saznajte kako bez poteškoća:
- planirati i kreirati strategiju digitalnog marketinga,
- upravljati digitalnim kampanjama,
- pratiti i analizirati uspješnost online kampanja,
- osmišljavati digitalni sadržaj i kreirati uspješne kampanje,
- pratiti i obrađivati statističke podatke kao što je Google Analytics,
- optimizirati web stranicu kako bi bila što vidljivija,
- izraditi uspješne Google Ads kampanje,
- privući kupce i povećati prodaju uz pomoć digitalnog oglašavanja.
Na praktičnoj dvodnevnoj edukaciji polaznici će dobiti znanja, savjete i rješenja, primjere iz prakse, pregled alata i tehnika digitalnog marketinga, a koji će im pomoći u lakšem obavljanju njihova posla, kao što je kreiranje učinkovitog plana digitalnog marketinga, a što će generalno tvrtki omogućiti pronalazak novih kupaca i povećanje prodaje.
Pridružite nam se na dvodnevnoj edukciji: razmijenite iskustva s kolegama iz struke, upoznajte se s najboljim primjerima iz prakse i proširite svoje znanje u poznavanju trendova koji vrijede u digitalnom marketinškom okruženju.
Sudionici dvodnevne edukacije dobit će uvjerenje o pohađanju u tiskanom obliku po završetku edukacije.
Program dvodnevne edukacije:
(četvrtak) – Web stranica i SEO
Web stranica kao temelj digitalnog marketinga
- Marketinški ciljevi prema tipovima web stranica
- Definiranje strategije za lakše postizanje marketinških ciljeva
Google ekosustav – kako zaista funkcionira tražilica
- On Site SEO – tehnički i sadržajni aspekt
- Off Site SEO – Link Building, izgradnja relevantnih poveznica
Google Business Profile – besplatan servis u digitalnom marketingu
- Proširene mogućnosti web stranice
- Koliku važnost GBP ima za SEO
Primjeri, pitanja i odgovori
(petak) – Oglašavanje, analiza i optimizacija
Oglašivačke platforme, servisi i alati
Google i Meta Ads oglašavanje – sličnosti i razlike
- Odabir tipa kampanje prema ciljevima koje želimo postići
- Mogućnosti ciljanja prema tipu i cilju kampanje
- Izrada oglasa – tekst, foto i video
- Kako AI može pomoći kod oglašavanja
Google Analytics (GA4)
- Podaci – tipovi podataka, njihovo tumačenje i korištenje u svrhu optimizacije
Primjeri, pitanja i odgovori
Uplata:
Naknada za sudjelovanje na seminaru uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6
Prijava:
Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr
Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje seminara.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza seminara. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.