Loading Događanja

DVODNEVNA EDUKACIJA U OPATIJI »

Digitalni marketing – trendovi i praksa


Termin održavanja:
OPATIJA, 18. – 19. listopad 2021. (ponedjeljak i utorak)
Amadria Park Grand Hotel 4 Opatijska Cvijeta, Ul. Viktora cara Emina 6

Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,30 h (prijam od 9,00 h)
Očekivano trajanje seminara: 9,30 – 14,00 sati (svaki dan)

Predavači:
» Mario Pintar, stručnjak za digitalni marketing
» Robert Petković, stručnjak za digitalni marketing

Kotizacija za dvodnevnu edukaciju:
1.375,00 kn (1.100,00 kn + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku i osvježavajući napitak.
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 1.200,00 kn (960,00 kn + PDV).

Napomena: dvodnevna edukacija će se održati prema važećim epidemiološkim mjerama i preporukama stožera Civilne zaštite.

Prijava na seminar

Dvodnevna edukacija u Opatiji – tehnike i alati digitalnog marketinga

U vrijeme digitalne ere zanimanje za specijalistu digitalnog marketinga sve je traženije, a opis poslova i odgovornosti sve zahtjevniji. Traži se poznavanje digitalnih medija, marketinga na društvenim mrežama, optimizacija sadržaja za web (SEO), poznavanje Google Analyticsa i Google Adsa, stvaranje digitalnog sadržaja (engl. copywriting), izrada newsletter kampanja…

Svako zanimanje ima svoje specifičnosti, zakonitosti i pravila, a sve popularniji digitalni marketing uključuje definiranje i analizu ključnih pokazatelja, optimizaciju i monitoring kampanja, web i društvene mreže, e-mail marketing (newslettere), razne statistike i analitike, tehnike i alate, kao što su Google AdWords i Analytics, kao i druge digitalne alate pomoću kojih ćete uspješno upravljati projektima i online marketinškim kampanjama.


Na edukaciji saznajte kako bez poteškoća:

  • planirati i kreirati strategiju digitalnog marketinga,
  • upravljati digitalnim kampanjama za društvene mreže,
  • pratiti i analizirati uspješnost online kampanja,
  • osmišljavati digitalni sadržaj i kreirati uspješne newsletter kampanje,
  • pratiti i obrađivati statističke podatke kao što je Google Analytics,
  • optimizirati web stranicu kako bi bila što vidljivija,
  • izraditi uspješne Google AdWords kampanje,
  • privući kupce i povećati prodaju uz pomoć digitalnog oglašavanja.

Između ostalog, na dvodnevnoj edukaciji sa stručnjacima iz prakse, polaznici će dobiti znanja, savjete i rješenja, primjere iz prakse, pregled alata i tehnika digitalnog marketinga, a koji će im pomoći u lakšem obavljanju njihova posla, kao što je kreiranje učinkovitog plana digitalnog marketinga, a što će generalno tvrtki omogućiti pronalazak novih kupaca i povećanje prodaje.

Dvodnevna edukacija namijenjena je svima koji tek planiraju započeti s marketingom na digitalnim platformama, početnicima, ali i iskusnijima u ovom poslu, a kako bi čuli najbolje primjere iz prakse i razmijenili iskustva s kolegama iz struke, dobili odgovore na pitanja i proširili svoje znanje u poznavanju trendova koji vrijede u digitalnom marketinškom okruženju.


Pridružite nam se Opatiji i iskoristite praktične i konkretne savjete naših predavača koji će vam pomoći u obavljanju vaših svakodnevnih zadataka.


Program dvodnevne edukacije:

18.10. (ponedjeljak), 9.30 do 14.00 sati, Mario Pintar

Web stranica i e-mail marketing

  • Digitalni marketing i digitalna strategija – uloga i značaj
  • Web stranica – optimizacija (razlika između SEO i SEM)
  • Što su Backlinks i koliki utjecaj imaju na pretraživačke mreže
  • Content marketing – pisanje sadržaja za web (tekst, fotografije, audio, video)
  • E-mail marketing – strategija i trendovi
  • Primjeri, pitanja i odgovori

19.10. (utorak), 9.30 do 14.00 sati, Robert Petković

Digitalno oglašavanje i društvene mreže

  • Trendovi u digitalnom oglašavanju i na društvenim mrežama
  • Google Analytics – praćenje uspješnosti digitalnih aktivnosti
  • Upravljanje digitalnim kampanjama na društvenim mrežama: Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube, Twitter, Tik-Tok
  • Google AdWords kampanje – što i kako
  • Primjeri, pitanja i odgovori

Uplata:
Naknada za sudjelovanje na edukaciji uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6

Prijava:
Broj mjesta je ograničen. Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr


Smještaj:

Hotel Gardenija***

  • Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 775,00 kn
  • Noćenje s doručkom po osobi u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 430,00 kn
  • Polupansion (doručak i večera) u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 910,00 kn
  • Polupansion (doručak i večera) po osobi u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 565,00 kn

Grand Hotel 4 Opatijska Cvijeta****

  • Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 956,00 kn
  • Noćenje s doručkom po osobi u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 517,00 kn
  • Polupansion (doručak i večera) u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 1.143,50 kn
  • Polupansion (doručak i večera) po osobi u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 704,50 kn

Boravišna pristojba: 10,00 kn po osobi po danu

Rezervacija smještaja:

Preko web stranice www.amadriapark.com, kôd za rezervacije: MBS2021  ili klikom na dolje navedeni link:  MB Seminar Opatija listopad 2021

Kontakt za sve dodatne informacije i pomoć oko rezervacije smještaja: info@amadriapark.com

Posebna pogodnost za sudionike edukacije: za one koji žele produžiti svoj boravak, vrijede iste cijene smještaja kao tijekom seminara.


Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje edukacije.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza edukacije. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.

Prijava na seminar
Go to Top