

Digitalni marketing – trendovi i praksa
20. listopada 2022. / 9:30 - 21. listopada 2022. / 14:00
DVODNEVNA EDUKACIJA U OPATIJI »
Digitalni marketing – trendovi i praksa
Termin održavanja:
OPATIJA, 20. – 21. listopad 2022. (četvrtak i petak)
Hotel Ambasador*****, Feliksa Peršića 5
Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,30 h (prijam od 9,00 h)
Očekivano trajanje edukacije: 9,30 – 14,00 sati (svaki dan)
Iskoristite savjete stručnjaka – što sadrži dobra web stranica, kako slati učinkovit newsletter i koje promjene donosi Google Analytics 4
U vrijeme digitalne ere zanimanje za specijalistu digitalnog marketinga sve je traženije, a opis poslova i odgovornosti sve zahtjevniji.
Traži se poznavanje digitalnih medija, optimizacija sadržaja za web (SEO), poznavanje Google Analyticsa i Google oglasa, stvaranje digitalnog sadržaja (engl. copywriting), izrada newsletter kampanja…
Iskoristite praktične savjete, upute i pojašnjena stručnjaka iz područja digitalnog marketinga koji će vam prenijeti svoja znanja i iskustva o planiranju i kreiranju strategije digitalnog marketinga, osmišljavanju digitalnog sadržaja i izradi uspješne newsletter kampanje, optimizaciji web stranice kako bi bila što vidljivija, praćenju i obrađivanju statističkih podataka iz Google Analyticsa, te vas upoznati s promjenama koje donosi novi Google Analytics 4.
Jeste li znali: od 01. srpnja 2023. godine podaci o posjećenosti web stranice više se neće moći vidjeti u „starom“ sučelju, ali će biti dostupni u novom analitičkom proizvodu – Google Analytics 4 – proizvod za analizu korisnikovog ponašanja kroz web stranice i mobilne aplikacije kojima kupac pristupa sadržajima određenog brenda.
Prvi dan: koje promjene vas čekaju sa sučeljem novog Google Analytics 4, kako se što prije i lakše prilagoditi na nove postavke, kako generirati nove podatke koji vam trebaju, kako pratiti nove izvještaje s primjerima izvještaja/podataka/analiza s novim i starim sučeljima.
Drugi dan: sve o pravilima dobre web stranice (što svaka web stranica mora imati), prednostima e-mail marketinga, provođenju uspješnih newsletter kampanja (od planiranja do realizacije), te dobrim i lošim primjerima.
Dvodnevna edukacija namijenjena je svima koji tek planiraju započeti s marketingom na digitalnim platformama, početnicima, ali i iskusnijima u ovom poslu, a kako bi čuli najbolje primjere iz prakse i razmijenili iskustva s kolegama iz struke, dobili odgovore na pitanja i proširili svoje znanje u poznavanju trendova koji vrijede u digitalnom marketinškom okruženju.
Pridružite nam se u Opatiji i iskoristite praktične i konkretne savjete naših predavača koji će vam pomoći u obavljanju vaših svakodnevnih zadataka.
Program dvodnevne edukacije:
20.10.2022. (četvrtak)
Google Analytics 4 – novi alat za izvještavanje
- Što je Google Analytics 4 (GA4)?
- Usporedba „starog“ i „novog“ sučelja
- Koje izvještaje nudi „stari“ Analytics, a koje „novi“?
- Koje promjene donosi i kako iskoristiti prednosti koje nudi?
- Kako izraditi i postaviti račun za GA4?
- Na koji način prilagoditi GA4 za poslovanje, kako čitati izvještaje i analitike?
- Na koji način upotrebljavati podatke GA4 u Google Ads-u?
- Kako je regulirana privatnost podataka?
- Kako izgledaju nove postavke s primjerima?
- Primjeri, pitanja i odgovori sudionika
21.10.2022. (petak)
Web stranica i e-mail marketing (newsletter kampanje)
- Digitalni marketing i digitalna strategija – uloga i značaj
- Web stranica – optimizacija (razlika između SEO i SEM)
- Upute i pravila za efikasnu promociju web stranice
- Naziv domene i web hosting – pojašnjenja, savjeti i upute
- Što su Backlinks i koliki utjecaj imaju na pretraživačke mreže
- Content marketing – pisanje sadržaja za web (tekst, fotografije, audio, video)
- E-mail marketing – strategija i trendovi, e-mail adrese/liste
- Kakav newsletter treba biti – izrada newsletter kampanja
- Primjeri iz prakse, pitanja i odgovori sudionika
Uplata:
Naknada za sudjelovanje na edukaciji uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6
Prijava:
Broj mjesta je ograničen. Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr
Smještaj:
Povlaštene cijene smještaja za sudionike edukacije predviđene su u Hotelima: Hotel Ambasador***** i Hotel Admiral**** .
Osigurajte svoje mjesto na vrijeme – vidimo se u Opatiji!
Hotel Ambasador*****
- Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 119,00 €
- Noćenje s doručkom po osobi u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 139,00 € (69,50 € po osobi)
- Polupansion (doručak i večera) u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 139,00 €
- Polupansion (doručak i večera) po osobi u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 179,00 € (89,50 € po osobi)
Hotel Admiral****
- Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 85,00 €
- Noćenje s doručkom po osobi u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 115,00 € (57,50 € po osobi)
- Polupansion (doručak i večera) u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 100,00 €
- Polupansion (doručak i večera) po osobi u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 145,00 € (72,50 eur po osobi)
* boravišna pristojba Kn 10,00 po osobi dnevno
* u cijene je uključen pripadajući PDV
* u cijene smještaja je uključeno korištenje bazena, fitnessa, sauna i wifi-a
Rezervacija smještaja:
Preko web stranice www.liburnia.hr, kôd za rezervacije: MBS2022 ili klikom na link: Seminar 20.-21.10.2022.
Kontakt za sve dodatne informacije i pomoć oko rezervacije smještaja: reservations@liburnia.hr
Posebna pogodnost za sudionike edukacije: za sve sudionike koji žele boraviti u Opatiji par dana ranije ili produžiti svoj boravak nakon Seminara, vrijede iste cijene smještaja kao tijekom seminara.
Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje edukacije.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza edukacije. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.