DVODNEVNA EDUKACIJA »
Dvodnevna edukacija iz odnosa s javnošću
Komunikacija, mediji, društvene mreže i digitalni kanali
Termin održavanja:
Opatija, 22. – 23. travanj 2021. (četvrtak i petak) – obavještavamo Vas da smo zbog trenutne epidemiološke situacije, odlučili naš dvodnevni seminar u travnju (predviđen u Opatiji) organizirati u Rovinju – za više informacija o seminaru u Rovinju pogledajte OVDJE!
Amadria Park Grand Hotel 4 Opatijska Cvijeta, Ul. Viktora cara Emina 6
Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,30 h (prijam od 9,00 h)
Očekivano trajanje seminara: 9,30 – 14,00 sati (svaki dan)
Predavači:
» Hrvoje Ratkić, stručnjak za odnose s javnošću
» Robert Petković, stručnjak za digitalni marketing
Kotizacija za dvodnevni seminar:
1.375,00 kn (1.100,00 kn + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku i osvježavajući napitak.
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 1.200,00 kn (960,00 kn + PDV).
Seminar se održava prema epidemiološkim mjerama: za sve sudionike osigurane su maske, obavezna dezinfekcija ruku i propisani razmak od 2 metra između polaznika. Broj polaznika ne prelazi maksimalni broj koji zadovoljava mjere fizičke udaljenosti.
Postanite stručnjak za odnose s javnošću (PR) – kako prenijeti poruku do ciljane publike i kreirati uspješan digitalni sadržaj?
Svaki PR-ovac, osobe odgovorne za promociju, oglašavanje i marketing, osim usvojenih znanja i vještina, svakodnevno se u svom poslu prilagođavaju kako novim situacijama i izazovima na tržištu, tako i novim alatima i kanalima koji mogu olakšati, ubrzati i unaprijediti njihov rad.
Osim komunikacije sa zaposlenicima i drugim javnostima, moraju biti spremni za medijski nastup, upoznati s novim tehnologijama, digitalnim kanalima i znati odgovoriti na svaku krizu. Jer je osoba za komunikaciju i marketing često zadužena za opsežne radne zadatke:
⇒ kreira i plasira informacije i digitalni sadržaj,
⇒ mjeri učinkovitost objave,
⇒ prati i analizira digitalne kanale,
⇒ prepoznaje i rješava krizne situacije u tvrtki.
Danas osoba zadužena za promociju i oglašavanje mora voditi računa o ugledu i imidžu tvrtke, znati učinkovito i jasno komunicirati sa svim zainteresiranim javnostima (uključujući i medije), poznavati i voditi društvene mreže i druge digitalne komunikacijske kanale, te pratiti digitalne trendove, jer učinkoviti odnosi s javnošću i marketing osiguravaju tvrtki daljnji razvoj usluga i proizvoda.
Sudjelovanjem na dvodnevnoj edukaciji ćete:
- naučiti pravila dobre komunikacije s medijima (tehnike i alati),
- saznati kako kreativno napisati poruke za web i društvene mreže,
- dobiti uvid kako treba izgledati javni nastup i kako se pripremiti,
- pripremiti se za krizne situacije i znati na njih odgovoriti,
- saznati sve o društvenim mrežama i digitalnim kanalima,
- znati sudjelovati u provedbi digitalnih kampanja (online oglašavanje),
- doznati kako planirati i pripremiti izvještaje o provedenim aktivnostima,
- usavršiti znanje, postaviti pitanja predavačima i razmijeniti iskustva s kolegama.
Kako biste iskoristili iskustva vrhunskih predavača, razmijenili ideje, primjere i savjete, usvojili nova znanja – pozivamo vas na dvodnevnu edukaciju za sve one koji se nalaze u ulozi PR-ovca, glasnogovornika, komunikacijskog ili marketinškog menadžera, kao i za sve koji će to tek postati ili koriste komunikacijske tehnike i alate u svom radu.
Polaznici će naučiti teorijska i praktična znanja za potrebe obavljanja poslova PR-a i digitalnog marketinga.
Požurite i osigurajte svoje mjesto, jer je broj sudionika ograničen u skladu s epidemiološkim mjerama!
Program dvodnevne edukacije:
22.04.2021. (četvrtak), Hrvoje Ratkić, od 9:30 do 14:00 sati
Važnost komunikacije i odnosi s medijima
- Važnost poslovnog bontona i upravljanje reputacijom
- Pravila komuniciranja s inertnom i eksternom javnošću
- Komunikacija s medijima i posebnosti (tisak, radio, TV, web)
- Planiranje odnosa s medijima, mjerenje učinkovitosti (evaluacija)
- Alati u odnosima s medijima – kako i zašto
- Pravila za dobar medijski/javni nastup
- Krizno komuniciranje – tehnike i metode
- Online PR – novi kanali dopiranja do ciljnih javnosti
- Primjeri dobre i loše prakse, pitanja i odgovori
23.04.2021. (petak), Robert Petković, od 9:30 do 14:00 sati
Društvene mreže i kanali digitalnog marketinga
- Trendovi na internetu, digitalnim kanalima i društvenim mrežama
- Internetsko oglašavanje (kanali oglašavanja) i promocija
- Digitalni marketing, PR i društvene mreže – uloga i značaj
- Employer branding i digitalni PR – što je to?
- Web stranica kao središnje mjesto komunikacije brenda
- Content marketing – pisanje sadržaja za web
- Digitalna strategija i KPI za pisanje sadržaja
- Praćenje uspješnosti digitalnih aktivnosti – Google Analytics
- Primjeri, pitanja i odgovori
Uplata:
Naknada za sudjelovanje na seminaru uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6
Prijava:
Broj mjesta je ograničen. Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr
Smještaj:
Grand Hotel 4 Opatijska Cvijeta****
- Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 535,00 kn
- Noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 333,50 kn
- Polupansion (doručak i večera) u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 598,00 kn
- Polupansion (doručak i večera) u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 420,00 kn
Boravišna pristojba: 14,00 kn po osobi po danu
Rezervacija smještaja:
Preko web stranice www.amadriapark.com, kôd za rezervacije: MBS2021 ili klikom na link: MB Seminar Opatija travanj 2021
Kontakt za sve dodatne informacije i pomoć oko rezervacije smještaja: jasmina.despotovic@amadriapark.com ; tel: 051 278 004
Rok za prijave : 12.04.2021.
Posebna pogodnost za sudionike seminara: za one koji žele doći u Opatiju par dana ranije ili produžiti svoj boravak preko vikenda, vrijede iste cijene smještaja kao i tijekom trajanja seminara.
Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje seminara.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza seminara. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.