Loading Događaji

DVODNEVNI SEMINAR / EDUKACIJA »

Odnosi s medijima i krizno komuniciranje – tehnike i alati dobrog PR-a


Termin održavanja:
ZAGREB,
Hotel Sheraton, Ul. kneza Borne 2

Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje edukacije: 9,00 – 14,00 sati (svaki dan)

Kotizacija za dvodnevnu edukaciju:
1.375,00 kn (1.100,00 kn + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku, osvježavajući napitak i uvjerenje o pohađanju edukacije.
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 1.200,00 kn (960,00 kn + PDV).

Napomena: 10% popusta na smještaj za sudionike edukacije u hotelu Sheraton (potrebno se javiti direktno hotelu radi realizacije popusta)

Edukacija se održava prema epidemiološkim mjerama: za sve sudionike osigurane su maske, obavezna dezinfekcija ruku i propisani razmak od 2 metra između polaznika.


Kako uspješno komunicirati s medijima i u kriznim situacijama – od teorije do prakse

Za izazovno vrijeme u kojem se trenutno nalazimo, vrijede i druga pravila komuniciranja: bilo sa zaposlenicima, klijentima, suradnicima, kupcima ili medijima. Tvrtke i ustanove, bez obzira na veličinu, trebaju posvetiti više pažnje u odnosu nego prije na segment odnosa s javnošću, odnosno pravovremenom i ciljanom komuniciranju.

Uspješna komunikacija, jasna i pravovremena poruka može biti od ključne važnosti za nastavak suradnje ili iskazivanje povjerenja.

PR-ovci često imaju zadatak da upravljaju komuniciranjem prema segmentiranim javnostima putem medija – što to konkretno znači u praksi?

Što u slučajevima kada krivo napisana ili izgovorena riječ dovede do potencijalne krizne situacije? Koji su tzv. smrtni grijesi kriznog komuniciranja koje mora izbjegavati PR-ovac? Koje alate koristiti kako bi maksimalno iskoristili offline i online medije kako bi poslane poruke došle do željene publike? Kako postići kvalitetnu komunikaciju kroz određene kanale komunikacije?

Kako biste bili još uspješniji i efikasniji u komunikaciji s medijima (tisak, radio, TV, web), odnosno s novinarima i urednicima njegovali fer i korektan odnos, preduhitrili krizne situacije i zadržali povjerenje svih dionika s kojima komunicirate, za sve koji se bave odnosima s javnošću, organiziramo dvodnevnu edukaciju s PR-ovcima koji znaju o čemu pričaju, a uz višegodišnje iskustvo, pozabavit će se s teorijskim znanjima i primjerima dobre i loše prakse.

Posebni oblici komuniciranja zahtijevaju konstanto usvajanje novih vještina i praksi, a sve radi jasne i uspješne komunikacije, odnosno ostavljanja pozitivnog imidža tvrtke ili ustanove u javnosti.


Na dvodnevnoj edukaciji vrsni stručnjaci iz prakse pokazat će vam:

  • kako kreirati i plasirati pravu poruku,
  • kako biti spreman za medijski nastup,
  • na koji način prepoznati krizu prije medija,
  • kako riješiti krizne situacije bez gubitka povjerenja,
  • na koji način iskoristiti sve mogućnosti dobrih odnosa s medijima,
  • primjere dobre i loše PR prakse.

Bilo da radite u odjelu za društvene djelatnosti, kao glasnogovornik, komunikacijski stručnjak, stručni suradnik, ili kao savjetnik/menadžer za odnose s javnošću – pozivamo vas na stručnu dvodnevnu edukaciju – ne čekajte da kriza dođe do vas i uspostavite pravila dobre komunikacije s medijima!

 Sudionici dvodnevne edukacije dobit će uvjerenje o pohađanju u tiskanom obliku po završetku edukacije.


Program dvodnevne edukacije:

(četvrtak), od 9.00 do 14.00 sati

Važnost dobrih odnosa s medijima

  • Komunikacija i uspješna suradnja s medijima – savjeti i trikovi
  • Posebnosti u komunikaciji s medijima: tisak, radio, TV, web
  • Planiranje odnosa s medijima i prednost dobrih odnosa
  • Digitalni mediji – novi kanali dopiranja do javnosti
  • Alati u odnosima s medijima – kako i zašto
  • Pravila i preporuke za dobar medijski/javni nastup
  • Primjeri dobre i loše prakse, pitanja i odgovori 

(petak), od 9.00 do 14.00 sati

Kako (ne)komunicirati u krizi

  • Tehnike i metode kriznog komuniciranja
  • Ključna pitanja za ključne odgovore u krizi
  • Razdoblje prije i poslije krize
  • Sastav i uloga kriznog tima
  • 10 smrtnih grijeha kriznog komuniciranja
  • Komunikacija i ponašanje u kriznim situacijama
  • Primjeri dobre i loše prakse, pitanja i odgovori

Uplata:
Naknada za sudjelovanje na edukaciji uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6

Prijava:
Broj mjesta je ograničen. Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr


Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje edukacije.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza edukacije. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.

Podijelite ovaj seminar na društvenim mrežama 👍