Loading Događaji

DVODNEVNI SEMINAR / EDUKACIJA »

Dvodnevna edukacija iz odnosa s javnošću

Komunikacija, mediji, društvene mreže i digitalni kanali


Termin održavanja:
Rovinj, 22. – 23. travanj 2021. (četvrtak i petak)
Hotel Eden, Ul. Luje Adamovića 33

Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,30 h (prijam od 9,00 h)
Očekivano trajanje seminara: 9,30 – 14,00 sati (svaki dan)

Predavači:
»

Kotizacija za dvodnevnu edukaciju:
1.375,00 kn (1.100,00 kn + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku i osvježavajući napitak.
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 1.200,00 kn (960,00 kn + PDV).

Edukacija se održava prema epidemiološkim mjerama: za sve sudionike osigurane su maske, obavezna dezinfekcija ruku i propisani razmak od 2 metra između polaznika. Broj polaznika ne prelazi maksimalni broj koji zadovoljava mjere fizičke udaljenosti.


Postanite stručnjak za odnose s javnošću (PR) – kako prenijeti poruku do ciljane publike i kreirati uspješan digitalni sadržaj?

Svaki PR-ovac, osobe odgovorne za promociju, oglašavanje i marketing, osim usvojenih znanja i vještina, svakodnevno se u svom poslu prilagođavaju kako novim situacijama i izazovima na tržištu, tako i novim alatima i kanalima koji mogu olakšati, ubrzati i unaprijediti njihov rad.

Osim komunikacije sa zaposlenicima i drugim javnostima, moraju biti spremni za medijski nastup, upoznati s novim tehnologijama, digitalnim kanalima i znati odgovoriti na svaku krizu. Jer je osoba za komunikaciju i marketing često zadužena za opsežne radne zadatke:

  kreira i plasira informacije i digitalni sadržaj,
  mjeri učinkovitost objave,
  prati i analizira digitalne kanale,
  prepoznaje i rješava krizne situacije u tvrtki.

Danas osoba zadužena za promociju i oglašavanje mora voditi računa o ugledu i imidžu tvrtke, znati učinkovito i jasno komunicirati sa svim zainteresiranim javnostima (uključujući i medije), poznavati i voditi društvene mreže i druge digitalne komunikacijske kanale, te pratiti digitalne trendove, jer učinkoviti odnosi s javnošću i marketing osiguravaju tvrtki daljnji razvoj usluga i proizvoda. 


Sudjelovanjem na dvodnevnoj edukaciji ćete: 

  • naučiti pravila dobre komunikacije s medijima (tehnike i alati),
  • saznati kako kreativno napisati poruke za web i društvene mreže,
  • dobiti uvid kako treba izgledati javni nastup i kako se pripremiti,
  • pripremiti se za krizne situacije i znati na njih odgovoriti,
  • saznati sve o društvenim mrežama i digitalnim kanalima,
  • znati sudjelovati u provedbi digitalnih kampanja (online oglašavanje),
  • doznati kako planirati i pripremiti izvještaje o provedenim aktivnostima,
  • usavršiti znanje, postaviti pitanja predavačima i razmijeniti iskustva s kolegama. 

Kako biste iskoristili iskustva vrhunskih predavača, razmijenili ideje, primjere i savjete, usvojili nova znanja – pozivamo vas na dvodnevnu edukaciju za sve one koji se nalaze u ulozi PR-ovca, glasnogovornika, komunikacijskog ili marketinškog menadžera, kao i za sve koji će to tek postati ili koriste komunikacijske tehnike i alate u svom radu.
Polaznici će naučiti teorijska i praktična znanja za potrebe obavljanja poslova PR-a i digitalnog marketinga. 

Požurite i osigurajte svoje mjesto, jer je broj sudionika ograničen u skladu s epidemiološkim mjerama!


Program dvodnevne edukacije:

22.04.2021. (četvrtak), Hrvoje Ratkić, od 9:30 do 14:00 sati
Važnost komunikacije i odnosi s medijima

  • Važnost poslovnog bontona i upravljanje reputacijom
  • Pravila komuniciranja s inertnom i eksternom javnošću
  • Komunikacija s medijima i posebnosti (tisak, radio, TV, web)
  • Planiranje odnosa s medijima, mjerenje učinkovitosti (evaluacija)
  • Alati u odnosima s medijima – kako i zašto
  • Pravila za dobar medijski/javni nastup
  • Krizno komuniciranje – tehnike i metode
  • Online PR – novi kanali dopiranja do ciljnih javnosti
  • Primjeri dobre i loše prakse, pitanja i odgovori 

23.04.2021. (petak), Robert Petković, od 9:30 do 14:00 sati
Društvene mreže i kanali digitalnog marketinga 

  • Trendovi na internetu, digitalnim kanalima i društvenim mrežama
  • Internetsko oglašavanje (kanali oglašavanja) i promocija
  • Digitalni marketing, PR i društvene mreže – uloga i značaj
  • Employer branding i digitalni PR – što je to?
  • Web stranica kao središnje mjesto komunikacije brenda
  • Content marketing – pisanje sadržaja za web
  • Digitalna strategija i KPI za pisanje sadržaja
  • Praćenje uspješnosti digitalnih aktivnosti – Google Analytics
  • Primjeri, pitanja i odgovori

Uplata:
Naknada za sudjelovanje na seminaru uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6

Prijava:
Broj mjesta je ograničen. Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr


Smještaj: 

Hotel Eden****   

  • Superior soba – noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒  530,00 kn
  • Superior soba – noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒  606,00 kn
  • Superior soba – polupansion (doručak i večera) u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒  606,00 kn
  • Superior soba – polupansion (doručak i večera) u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒  757,00 kn

Cijena smještaja uključuje: 

»  korištenje fitness centra, unutarnjeg bazena hotela i saune
»  Internet
»  parking
»  boravišnu pristojbu

Rezervacija smještaja:

Link za rezervaciju smještaja: www.maistra.com
Kod za rezervaciju smještaja: seminar

Odaberite “Hotel Eden” i upišite promo kod kako je navedeno u primjeru ispod.

Kontakt za dodatne informacije i pomoć oko rezervacije smještaja: 052/800-250 ili hello@maistra.hr

Posebna pogodnost za sudionike edukacije: za one koji žele doći u Rovinj par dana ranije ili produžiti svoj boravak preko vikenda, vrijede iste cijene smještaja kao i tijekom trajanja edukacije.

Rok za prijave : 21.04.2021.


Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje seminara.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza seminara. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.

Podijelite ovaj seminar na društvenim mrežama 👍