Loading Događanja

Edukacija za PR-ovce


Sve što trebate znati o komunikaciji i digitalnim kanalima

Termin održavanja:
Zagreb, 12. – 13.11.2020. (četvrtak i petak), Hotel International, Miramarska 24

Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje edukacije: 9,00 – 14,00 sati

Predavači:
– Petar Tanta, stručnjak za odnose s javnošću
– Velimir Hlupić, stručnjak za digitalni marketing

Kotizacija:
1.550,00 kn (1.240,00 kn + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku, osvježavajući napitak i potvrdu o sudjelovanju (koja će biti dodijeljena nakon završetka edukacije).
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 1.400,00 kn (1.120,00 kn + PDV).

Sudionici edukacije kojima je potreban smještaj, Hotel International odobrava 10% popusta na noćenje.

Seminar se održava prema epidemiološkim mjerama: za sve sudionike osigurane su maske, obavezna dezinfekcija ruku i propisani razmak od 1,5 metra između polaznika. Broj polaznika ne prelazi maksimalni broj koji zadovoljava mjere fizičke udaljenosti.


Postanite stručnjak za odnose s javnošću (PR) – unaprijedite i usvojite nova znanja

Svaki PR-ovac osim usvojih znanja i vještina, svakodnevno se u svom poslu prilagođava kako novim situacijama i izazovima na tržištu, tako i novim alatima koji mogu olakšati, ubrzati i unaprijediti njegov rad.

Osim komunikacije sa zaposlenicima i drugim javnostima, mora biti spreman i za medijski nastup, biti upoznat s novim tehnologijama, digitalnim kanalima i znati odgovoriti na svaku krizu. Jer je zadužen za opsežne radne zadatke:

  • kreira i plasira informacije,
  • mjeri učinkovitost objave,
  • prati i analizira digitalne kanale,
  • rješava probleme i krizne situacije.

Ovisno o veličini tvrtke, komunikacija se odvaja svakodnevno i to na nekoliko nivoa. Često su PR-ovci spona između menadžmenta i zaposlenika, a koristeći interne PR alate znaju kako prenijeti poruku do ciljane publike.

Danas PR-ovac mora voditi računa o ugledu i imidžu tvrtke, znati učinkovito i jasno komunicirati sa svim zainteresiranim javnostima (uključujući i medije), poznavati i voditi društvene mreže i druge digitalne komunikacijske kanale, te pratiti digitalne trendove. 

Sudjelovanjem na dvodnevnoj edukaciji ćete: 

  • naučiti pravila dobre komunikacije s medijima (tehnike i alati),
  • saznati kako kreativno napisati poruke za web i društvene mreže,
  • dobiti uvid kako treba izgledati javni nastup i kako se pripremiti,
  • pripremiti se za krizne situacije i znati na njih odgovoriti,
  • saznati sve o društvenim mrežama i digitalnim kanalima,
  • znati sudjelovati u provedbi digitalnih kampanja (online oglašavanje),
  • doznati kako planirati i pripremiti izvještaje o provedenim aktivnostima (upoznavanje s važnošću evaluacije/mjerenje učinkovitosti),
  • usavršiti znanje, postaviti pitanja predavačima i razmijeniti iskustva s kolegama. 

Kako biste iskoristili iskustva vrhunskih predavača, razmijenili ideje, primjere i savjete, usvojili nova znanja – pozivamo vas na dvodnevnu edukaciju za sve one koji se nalaze u ulozi PR-ovca, glasnogovornika, komunikacijskog ili marketinškog menadžera, kao i za sve koji će to tek postati. 

Program dvodnevne edukacije:

12.11.2020. (četvrtak), Petar Tanta, od 9:00 do 14:00 sati
Odnosi s javnošću (PR) i komunikacija
Program:

  • Važnost poslovnog bontona i upravljanje reputacijom
  • Pravila komuniciranja s inertnom i eksternom javnošću
  • Komunikacija s medijima i posebnosti (tisak, radio, TV, web)
  • Planiranje odnosa s medijima, mjerenje učinkovitosti (evaluacija)
  • Alati u odnosima s medijima – kako i zašto
  • Pravila za dobar medijski/javni nastup
  • Krizno komuniciranje – tehnike i metode
  • Primjeri dobre i loše prakse, pitanja i odgovori 

13.11.2020. (petak), Velimir Hlupić, od 9:00 do 14:00 sati
Kanali digitalnog marketinga
Program:

  • Trenovi na internetu i pravila PR-a
  • Digitalni marketing, PR i društvene mreže – uloga i značaj
  • Zakonitosti komunikacije i oglašavanje na društvenim mrežama
  • Internetsko oglašavanje (kanali oglašavanja) i promocija
  • Digitalna strategija i KPI – što i kako
  • Izvještaji u Google Analytics (praćenje i analitika)
  • Content marketing – pisanje sadržaja za web
  • Primjeri dobre i loše prakse, pitanja i odgovori

Uplata:

Naknada za sudjelovanje na seminaru uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6

Prijava:

Broj mjesta je ograničen. Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr


Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje seminara.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza seminara. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.

Mjere zaštite od požara

22. listopada / 9:00 - 14:00

Što kada vas posjeti inspektor rada?

12. studenoga / 9:00 - 14:00

Edukacija za PR-ovce

12. studenoga - 13. studenoga

Load More Events