Loading Događanja
Ovaj događaj je prošao.

SEMINAR »

Elektronička provedba ovrhe u praksi


Termin održavanja:
Zagreb, 8. travanj 2022. (petak), Hotel International, Miramarska 24

Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje seminara: 9,00 – 13,30 sati

Kotizacija:
800,00 kn (640,00 kn + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku i osvježavajući napitak.
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 720,00 kn (576,00 kn + PDV).

Seminar se održava prema epidemiološkim mjerama: za sve sudionike osigurane su maske, obavezna dezinfekcija ruku i propisani razmak od 2 metra između polaznika.

Prijava na seminar

Aktualnosti kod provođenja ovrhe i digitalizacije sustava (e-ovrha)

Novi Pravilnik o obrascima u ovršnom postupku, načinu elektroničke komunikacije između sudionika i načinu dodjele predmeta u rad javnom bilježniku (NN br. 43/21 i 94/21) propisuje obrasce iz Ovršnog zakona, način elektroničke komunikacije između sudionika u postupku i način dodjele predmeta u rad javnom bilježniku, a stupio je na snagu 15. rujna 2021. godine.

Ovršni postupci na temelju vjerodostojne i ovršne isprave podnose se isključivo na novim, izmijenjenim obrascima.

Elektronička ovrha je jedinstveni informacijski sustav za upravljanje i rad na sudskim predmetima koji se sastoji od standard­ne aplikacije, računalne i telekomunikacijske opreme i infrastrukture, sistemske programske opreme i alata te svih podataka koji se tim sustavom unose, pohranjuju i prenose iz svih vrsta upisnika na općinskim, županijskim te trgovačkim sudovima, Visokom trgovačkom sudu Republike Hrvatske i Vrhovnom sudu Republike Hrvatske.

Saznajte koje su aktualnosti u postupanju kod provedbe e-ovrhe, kako se podnose osnove za plaćanje i zahtjevi za naplatu, odnosno prijedlozi za ovrhu na temelju vjerodostojne i ovršne isprave?


Više o novostima kod provedbe ovrhe, donosimo na seminaru:

  • kako pokrenuti elektronički ovršni postupak,
  • tko mora imati certifikat elektroničkog potpisa,
  • što je očevidnik redoslijeda osnova za plaćanja,
  • koja je uloga poslodavca u provedbi ovrhe,
  • koji su novi obrasci u ovršnom postupku,
  • koja je uloga javnih bilježnika i sudova u postupku?

O ovim i drugim pitanjima kod provedbe elektroničke ovrhe i postupku provedbe ovrhe na novčanim sredstvima, detaljnije na seminaru, uz naglasak na aktualnosti prema novom Pravilniku, koji je donesen temeljem posljednjih izmjena i dopuna Ovršnog zakona s ciljem pojednostavljenog i bržeg ovršnog postupka.


Na seminaru sa stručnjakom iz prakse saznajte koje sve novosti donosi digitalizacija sustava i provedba elektroničke ovrhe u praksi te odgovore na vaša pitanja.


Program seminara:

  • Elektronička ovrha – regulativni okvir i provedba
  • Prisilna naplata i podnošenje prijedloga za ovrhu
  • Elektronička komunikacija između sudionika u postupku
  • Tehnički uvjeti i potrebni obrasci za elektroničku komunikaciju
  • Obrasci u ovršnom postupku
  • Kvalificirani elektronički potpis
  • Način dodjele predmeta javnim bilježnicima
  • Podnošenje prijedloga u elektroničkom obliku
  • Podnošenje prijedloga za ovrhu na temelju ovršne i vjerodostojne isprave
  • Uloga javnih bilježnika i sudova u ovršnom postupku
  • Troškovi ovršnog postupka
  • Postupak provedbe ovrhe na novčanim sredstvima
  • Osnova za plaćanje i elektronička isprava
  • Naplata potraživanja putem FINE
  • Obustava ovrhe
  • Pitanja i odgovori sudionika

Uplata:

Naknada za sudjelovanje na seminaru uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6

Prijava:

Broj mjesta je ograničen. Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr


Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje seminara.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza seminara. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.

Podijelite ovaj seminar na društvenim mrežama 👍

Go to Top