Loading Događanja

SEMINAR »

Novi pravilnik o provođenju elektroničke ovrhe


Termin održavanja:
Zagreb, 9. lipanj 2021. (srijeda), Hotel International, Miramarska 24

Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje seminara: 9,00 – 13,30 sati

Predavač:
Mićo Ljubenko, dipl. iur., odvjetnik

Kotizacija:
775,00 kn (620,00 kn + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku i osvježavajući napitak.
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 700,00 kn (560,00 kn + PDV).

Seminar se održava prema epidemiološkim mjerama: za sve sudionike osigurane su maske, obavezna dezinfekcija ruku i propisani razmak od 2 metra između polaznika. Broj polaznika ne prelazi maksimalni broj koji zadovoljava mjere fizičke udaljenosti.


Aktualnosti kod provođenja ovrhe – novosti kod digitalizacije sustava

U Narodnim novinama br. 43/21 objavljen je novi Pravilnik o obrascima u ovršnom postupku, načinu elektroničke komunikacije između sudionika i načinu dodjele predmeta u rad javnom bilježniku.

Pravilnikom se propisuju obrasci iz Ovršnog zakona, način elektroničke komunikacije između sudionika u postupku i način dodjele predmeta u rad javnom bilježniku, a stupa na snagu 15. rujna 2021. godine.


Elektronička ovrha

Elektronička ovrha je jedinstveni informacijski sustav za upravljanje i rad na sudskim predmetima koji se sastoji od standard­ne aplikacije, računalne i telekomunikacijske opreme i infrastrukture, sistemske programske opreme i alata te svih podataka koji se tim sustavom unose, pohranjuju i prenose iz svih vrsta upisnika na općinskim, županijskim te trgovačkim sudovima, Visokom trgovačkom sudu Republike Hrvatske i Vrhovnom sudu Republike Hrvatske.


Pripremite se na vrijeme i saznajte koje su promjene u postupanju kod provedbe ovrhe, što to znači za poslodavce, kako će se podnositi osnove za plaćanje i zahtjevi za naplatu, odnosno prijedlozi za ovrhu na temelju ovršne isprave?


Više o novostima kod provedbe ovrhe, donosimo na seminaru:

  • kako izgleda elektronički ovršni postupak,
  • koje su novosti kod provedbe ovrhe,
  • tko mora imati certifikat elektroničkog potpisa,
  • što je očevidnik redoslijeda osnova za plaćanja,
  • koja je uloga poslodavca u provedbi ovrhe,
  • koji su novi obrasci u ovršnom postupku,
  • koja je uloga javnih bilježnika i sudova u novom postupku?

O ovim i drugim pitanjima kod provedbe elektroničke ovrhe i postupku provedbe ovrhe na novčanim sredstvima, detaljnije na seminaru, uz naglasak na aktualnosti prema novom pravilniku.


Na seminaru sa stručnjakom iz prakse saznajte koje sve novosti donosi digitalizacija sustava, kako će se provoditi elektronička ovrha te odgovore na vaša pitanja.


Program seminara:

  • Elektronička ovrha – provedba
  • Prisilna naplata i podnošenje prijedloga za ovrhu
  • Elektronička komunikacija između sudionika u postupku
  • Tehnički uvjeti i potrebni obrasci za elektroničku komunikaciju
  • Obrasci u ovršnom postupku
  • Kvalificirani elektronički potpis
  • Način dodjele predmeta javnim bilježnicima
  • Podnošenje prijedloga u elektroničkom obliku
  • Podnošenje prijedloga za ovrhu na temelju ovršne isprave
  • Uloga javnih bilježnika i sudova u ovršnom postupku
  • Troškovi ovršnog postupka
  • Postupak provedbe ovrhe na novčanim sredstvima
  • Očevidnik redoslijeda osnove za plaćanja
  • Osnova za plaćanje i elektronička isprava
  • Naplata potraživanja putem FINE
  • Pitanja i odgovori

Uplata:

Naknada za sudjelovanje na seminaru uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6

Prijava:

Broj mjesta je ograničen. Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr


Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje seminara.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza seminara. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.

Go to Top