Elektroničko poslovanje – korištenje u praksi
5. svibnja 2023. / 9:00 - 13:30
| 112,50 €SEMINAR / EDUKACIJA »
Elektroničko poslovanje – korištenje u praksi
Termin održavanja:
Zagreb, 5. svibanj 2023. (petak), Hotel International, Miramarska Cesta 24
Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje edukacije: 9,00 – 13,30 sati
Kotizacija:
112,50 € / 847,63 kn (90,00 € + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku i osvježavajući napitak. Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 100,00 € / 753,45 kn (80,00 € + PDV).
Fiksni tečaj konverzije 1 euro = 7,53450 kuna
Primjena alata e-poslovanja u praksi – digitalizacija dokumentacije
Digitalno, digitalizacija, e-poslovanje, e-usluge, e-komunikacija… Elektroničko poslovanje je sve češći način poslovanja u današnje vrijeme i odvijanja poslovanja među tvrtkama.
Koristite li sredstva elektroničke identifikacije u svakodnevnom radu?
Iz digitalnog sustava ispisujete dokumente kako bi ih ručno potpisali i zatim vratili u digitalni sustav?
Korištenjem dostupnih javnih ICT resursa, ponajprije eOI (elektroničke osobne iskaznice), mobilne aplikacije Certila, sustava e-Građani i ostalih e-Servisa moguće je brzo i lako unaprijediti poslovanje uz značajne uštede u vremenu i troškovima, kao i upotrebom platformi s elektroničkim uslugama za e/m-Potpis i e/m-Pečat.
Donosimo pregled koncepta digitalizacije javnih servisa, pogrešaka kod digitalizacije javnih usluga uz prikaz mogućnosti za javni i privatni sektor, a sve u svrhu bržeg, boljeg, jeftinijeg i sigurnijeg digitalnog poslovanja te nove digitalne usluge koje pojednostavljuju administrativne procese.
Seminar će vam pomoći u shvaćanju koncepta digitalnih dokumenata, zakonskih odredbi koje definiraju digitalni potpis, pojašnjavanju kako uspostaviti digitalnu arhivu te kako poboljšati komunikaciju korisnika s državom.
Na seminaru saznajte sve o:
- digitalnim servisima u poslovnoj praksi,
- identifikaciji korisnika, autentifikaciji pošiljatelja i primatelja,
- odgovornosti za primljene i poslane podatke,
- sigurnosti podataka i sigurnoj online komunikaciji,
- potpisivanju elektroničkim potpisom i pečatom,
- tehnologijama elektroničkog potpisa i enkripcije,
- upotrebi digitalnih certifikata.
Između ostalog, na seminaru ćemo vas upoznati s uporabom i izdavanjem digitalnih certifikata, potpisivanju dokumentacije digitaliziranim vlastoručnim potpisom, pravnoj valjanosti dokumentacije koja je potpisana elektroničkim potpisom, standardima elektroničkog potpisa i elektroničkog pečata, sigurnosti poslovno povjerljivih informacija na internetu, digitalizaciji dokumentacije i prednostima digitalne arhive.
Seminar je namijenjen organizacijama svih veličina i koristan je za sve zaposlenike organizacije. Osobito je preporuka za pravnike kako bi lakše shvatili prednosti digitalnog potpisa i zakonske osnove koja ga izjednačava sa vlastoručnim potpisom.
Želite li unaprijediti svoje poslovanje i iskoristiti sve mogućnosti koje pruža e-poslovanje – pozivamo vas na seminar sa stručnjakom iz prakse koji će vam sve objašnjeno i demonstrirati, odnosno pokazati kako stvari funkcioniraju u praksi.
Program seminara:
- Definiranje pojma digitalizacije
- Upoznavanje sa eOI i QSCD uređajima
- Definicije digitalnog potpisa
- Kvalificirani elektronički potpis
- Udaljeni elektronički potpis
- Elektroničko poslovanje i informacijska sigurnost
- Sigurnost podataka
- Uvođenje sigurnosnih politika
- Razumijevanje terminologije potpisa i pečata
- Pečat i žig
- Elektronički potpis i pečat
- Pregled zakonske osnove
- Prava i obveze potpisnika
- Prava i obveze pružatelja usluga
- Izdavanje poslovnog digitalnog certifikata
- Pregled digitalizacije javnih servisa (e-uprava)
- „Ispis” digitalnih dokumenata
- Strojno čitljiv format „dokumenata”
- e-Porezna i FINA e-usluge
- e-Mirovinsko
- e-Račun
- e-Zdravstveno
- e-Carina
- e-Komunikacija (e-Sudovi)
- Mogućnosti usluge e-Građani (digitalizacija na ruke)
- Digitalizacija dokumentacije i digitalna arhiva
- Najbolja praksa – digitalne tehnologije u svakodnevnom poslovanju
- Kibernetička sigurnost i mogućnost prijave
- Demo – digitalni potpis u praksi
- Stolna aplikacija
- Mobilna aplikacija
- Web aplikacija
- Pitanja i odgovori sudionika
Uplata:
Naknada za sudjelovanje na seminaru uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6
Prijava:
Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr
Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje seminara.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza seminara. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.