Loading Događanja

SEMINAR »

Elektroničko poslovanje – korištenje u praksi


Termin održavanja:

Zagreb, 30. rujan 2022. (petak), Hotel Central, Branimirova ul. 3

Vrijeme održavanja:

Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje edukacije: 9,00 – 13,30 sati

Prijava na seminar

Primjena alata e-poslovanja u praksi – digitalizacija dokumentacije

Digitalno, digitalizacija, e-poslovanje, e-usluge, e-komunikacija… Elektroničko poslovanje je sve češći način poslovanja u današnje vrijeme i odvijanja poslovanja među tvrtkama.

Koristite li sredstva elektroničke identifikacije u svakodnevnom radu?

Iz digitalnog sustava ispisujete dokumente kako bi ih ručno potpisali i zatim vratili u digitalni sustav?

Korištenjem dostupnih javnih ICT resursa, ponajprije eOI (elektroničke osobne iskaznice), mobilne aplikacije Certila, sustava e-Građani i ostalih e-Servisa moguće je brzo i lako unaprijediti poslovanje uz značajne uštede u vremenu i troškovima.

Donosimo pregled koncepta digitalizacije javnih servisa, pogreška kod digitalizacije javnih usluga uz prikaz mogućnosti za javni i privatni sektor, a sve u svrhu bržeg, boljeg, jeftinijeg i sigurnijeg digitalnog poslovanja.

Seminar će vam pomoći u shvaćanju koncepta digitalnih dokumenata, zakonskih odredbi koje definiraju digitalni potpis, pojašnjavanju kako uspostaviti digitalnu arhivu te kako poboljšati komunikaciju korisnika s državom.


Na seminaru saznajte sve o:

  • digitalnim servisima u poslovnoj praksi,
  • identifikaciji korisnika, autentifikaciji pošiljatelja i primatelja,
  • odgovornosti za primljene i poslane podatke,
  • sigurnosti podataka i sigurnoj online komunikaciji,
  • potpisivanju elektroničkim potpisom i pečatom,
  • tehnologijama elektroničkog potpisa i enkripcije,
  • upotrebi digitalnih certifikata. 

Između ostalog, na seminaru ćemo vas upoznati s uporabom i izdavanjem digitalnih certifikata, potpisivanju dokumentacije digitaliziranim vlastoručnim potpisom, pravnoj valjanosti dokumentacije koja je potpisana elektroničkim potpisom, standardima elektroničkog potpisa i elektroničkog pečata, sigurnosti poslovno povjerljivih informacija na internetu, digitalizaciji dokumentacije i prednostima digitalne arhive.


Seminar je namijenjen organizacijama svih veličina i koristan je za sve zaposlenike organizacije. Osobito je preporuka za pravnike kako bi lakše shvatili prednosti digitalnog potpisa i zakonske osnove koja ga izjednačava sa vlastoručnim potpisom.

Želite li unaprijediti svoje poslovanje i iskoristiti sve mogućnosti koje pruža e-poslovanje – pozivamo vas na seminar sa stručnjakom iz prakse koji će vam sve objašnjeno i demonstrirati, odnosno pokazati kako stvari funkcioniraju u praksi.


Program seminara:

  • Definiranje pojma digitalizacije
    • Upoznavanje sa eOI i QSCD uređajima
    • Definicije digitalnog potpisa
    • Kvalificirani elektronički potpis
    • Udaljeni elektronički potpis
  • Elektroničko poslovanje i informacijska sigurnost
    • Sigurnost podataka
    • Uvođenje sigurnosnih politika
  • Razumijevanje terminologije potpisa i pečata
    • Pečat i žig
    • Elektronički potpis i pečat
  • Pregled zakonske osnove
    • Prava i obveze potpisnika
    • Prava i obveze pružatelja usluga
    • Izdavanje poslovnog digitalnog certifikata
  • Pregled digitalizacije javnih servisa (e-uprava)
    • „Ispis” digitalnih dokumenata
    • Strojno čitljiv format „dokumenata”
    • e-Porezna i FINA e-usluge
    • e-Mirovinsko
    • e-Račun
    • e-Zdravstveno
    • e-Carina
    • e-Komunikacija (e-Sudovi)
  • Mogućnosti usluge e-Građani (digitalizacija na ruke)
  • Digitalizacija dokumentacije i digitalna arhiva
  • Najbolja praksa – digitalne tehnologije u svakodnevnom poslovanju
  • Kibernetička sigurnost i mogućnost prijave
  • Demo – digitalni potpis u praksi
    • Stolna aplikacija
    • Mobilna aplikacija
    • Web aplikacija
  • Pitanja i odgovori sudionika

Uplata:

Naknada za sudjelovanje na seminaru uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6

Prijava:

Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr


Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje seminara.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza seminara. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.

  • Novine u primjeni Uredbe o uredskom poslovanju
  • Naputak o brojčanim oznakama pismena te sadržaju evidencija uredskog poslovanja
  • Novi klasifikacijski okvir – primjena od 01.01.2022. (praktični primjeri)
  • Novi sadržaj evidencija uredskog poslovanja – primjena od 01.01.2023.
  • Primanje, otvaranje i pregled pismena i pošiljki (digitalizacija)
Prijava na seminar


Najnovije objave u našim NOVOSTIMA pratite »OVDJE!«



Podijelite ovaj seminar na društvenim mrežama 👍