Loading Događaji

SEMINAR / EDUKACIJA »

Elektroničko poslovanje – korištenje u praksi


Termin održavanja:

Zagreb, 5. svibanj 2023. (petak), Hotel International, Miramarska Cesta 24

Vrijeme održavanja:

Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje edukacije: 9,00 – 13,30 sati

Kotizacija:

112,50 € / 847,63 kn (90,00 € + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku i osvježavajući napitak. Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 100,00 € / 753,45 kn (80,00 € + PDV).

Fiksni tečaj konverzije 1 euro = 7,53450 kuna


Primjena alata e-poslovanja u praksi – digitalizacija dokumentacije

Digitalno, digitalizacija, e-poslovanje, e-usluge, e-komunikacija… Elektroničko poslovanje je sve češći način poslovanja u današnje vrijeme i odvijanja poslovanja među tvrtkama.

Koristite li sredstva elektroničke identifikacije u svakodnevnom radu?

Iz digitalnog sustava ispisujete dokumente kako bi ih ručno potpisali i zatim vratili u digitalni sustav?

Korištenjem dostupnih javnih ICT resursa, ponajprije eOI (elektroničke osobne iskaznice), mobilne aplikacije Certila, sustava e-Građani i ostalih e-Servisa moguće je brzo i lako unaprijediti poslovanje uz značajne uštede u vremenu i troškovima, kao i upotrebom platformi s elektroničkim uslugama za e/m-Potpis i e/m-Pečat.

Donosimo pregled koncepta digitalizacije javnih servisa, pogrešaka kod digitalizacije javnih usluga uz prikaz mogućnosti za javni i privatni sektor, a sve u svrhu bržeg, boljeg, jeftinijeg i sigurnijeg digitalnog poslovanja te nove digitalne usluge koje pojednostavljuju administrativne procese.

Seminar će vam pomoći u shvaćanju koncepta digitalnih dokumenata, zakonskih odredbi koje definiraju digitalni potpis, pojašnjavanju kako uspostaviti digitalnu arhivu te kako poboljšati komunikaciju korisnika s državom.


Na seminaru saznajte sve o:

  • digitalnim servisima u poslovnoj praksi,
  • identifikaciji korisnika, autentifikaciji pošiljatelja i primatelja,
  • odgovornosti za primljene i poslane podatke,
  • sigurnosti podataka i sigurnoj online komunikaciji,
  • potpisivanju elektroničkim potpisom i pečatom,
  • tehnologijama elektroničkog potpisa i enkripcije,
  • upotrebi digitalnih certifikata. 

Između ostalog, na seminaru ćemo vas upoznati s uporabom i izdavanjem digitalnih certifikata, potpisivanju dokumentacije digitaliziranim vlastoručnim potpisom, pravnoj valjanosti dokumentacije koja je potpisana elektroničkim potpisom, standardima elektroničkog potpisa i elektroničkog pečata, sigurnosti poslovno povjerljivih informacija na internetu, digitalizaciji dokumentacije i prednostima digitalne arhive.


Seminar je namijenjen organizacijama svih veličina i koristan je za sve zaposlenike organizacije. Osobito je preporuka za pravnike kako bi lakše shvatili prednosti digitalnog potpisa i zakonske osnove koja ga izjednačava sa vlastoručnim potpisom.

Želite li unaprijediti svoje poslovanje i iskoristiti sve mogućnosti koje pruža e-poslovanje – pozivamo vas na seminar sa stručnjakom iz prakse koji će vam sve objašnjeno i demonstrirati, odnosno pokazati kako stvari funkcioniraju u praksi.


Program seminara:

  • Definiranje pojma digitalizacije
    • Upoznavanje sa eOI i QSCD uređajima
    • Definicije digitalnog potpisa
    • Kvalificirani elektronički potpis
    • Udaljeni elektronički potpis
  • Elektroničko poslovanje i informacijska sigurnost
    • Sigurnost podataka
    • Uvođenje sigurnosnih politika
  • Razumijevanje terminologije potpisa i pečata
    • Pečat i žig
    • Elektronički potpis i pečat
  • Pregled zakonske osnove
    • Prava i obveze potpisnika
    • Prava i obveze pružatelja usluga
    • Izdavanje poslovnog digitalnog certifikata
  • Pregled digitalizacije javnih servisa (e-uprava)
    • „Ispis” digitalnih dokumenata
    • Strojno čitljiv format „dokumenata”
    • e-Porezna i FINA e-usluge
    • e-Mirovinsko
    • e-Račun
    • e-Zdravstveno
    • e-Carina
    • e-Komunikacija (e-Sudovi)
  • Mogućnosti usluge e-Građani (digitalizacija na ruke)
  • Digitalizacija dokumentacije i digitalna arhiva
  • Najbolja praksa – digitalne tehnologije u svakodnevnom poslovanju
  • Kibernetička sigurnost i mogućnost prijave
  • Demo – digitalni potpis u praksi
    • Stolna aplikacija
    • Mobilna aplikacija
    • Web aplikacija
  • Pitanja i odgovori sudionika

Uplata:

Naknada za sudjelovanje na seminaru uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6

Prijava:

Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr


Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje seminara.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza seminara. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.



Najnovije objave u našim NOVOSTIMA pratite »OVDJE!«



Podijelite ovaj seminar na društvenim mrežama 👍