Loading Događaji

SEMINAR / EDUKACIJA »

Obveze poslodavca u vođenju evidencije o radnicima i radnom vremenu


Termin održavanja:

Zagreb, 27. studenoga 2025. (četvrtak), Hotel Sheraton, Ul. kneza Borne 2

Vrijeme održavanja:

Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje edukacije: 9,00 – 13,30 sati

Predavač:

» Josipa Klišanin, dipl. iur., načelnica Sektora za rad, Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike

Kotizacija:

150,00 € (120,00 € + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku i osvježavajući napitak. Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 125,00 € (100,00 € + PDV).

(Pretplatnici ne plaćaju kotizaciju za navedenu edukaciju)


Pravilno vođenje evidencija o radnicima i radnom vremenu – zakonski okvir, primjeri i praksa

Poslodavci su zakonski obvezni voditi uredne i ažurirane evidencije, a nepravilnosti u tom području mogu dovesti do značajnih financijskih kazni, pravnih posljedica i narušavanja ugleda organizacije.

Pravilnik o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima zaposlenim kod poslodavca (NN 55/24) propisuje sadržaj i način vođenja evidencije o radnicima i evidencije o radnom vremenu, uređuje obvezne podatke o zaposlenim radnicima kod poslodavca, radnom vremenu radnika te o drugim radno angažiranim fizičkim osobama (evidencije o fizičkim osobama koje za poslodavca obavljaju poslove na temelju drugih ugovora ili posebnih propisa).

Evidencije se vode pisano, u papirnatom ili u elektroničkom obliku.

Poslodavac je dužan voditi evidenciju o radnicima koje mu je, u smislu Zakona o radu, privremeno ustupilo s njim povezano društvo te o radnicima koje mu je kao korisniku ustupila agencija za privremeno zapošljavanje, ako je tako dogovoreno između agencije i korisnika.


Sudjelovanjem na praktičnom i stručnom seminaru saznat ćete:

  • koje su zakonske obveze poslodavca u vođenju evidencije o radnicima i radnom vremenu,
  • kako pravilno voditi i ažurirati evidencije u skladu s važećim propisima,
  • koje su najčešće nepravilnosti u praksi i kako ih spriječiti,
  • kako pravilno evidentirati radno vrijeme, prekovremene sate, godišnje odmore i bolovanja,
  • što slučaju promjene rasporeda radnog vremena,
  • koji su obvezni podaci (sadržaj evidencije),
  • što sadrži mogućnost drugačijeg uređenja radnog vremena,
  • koji je način bilježenja podataka u evidenciji o radnom vremenu,
  • tko sve ima pristup evidenciji o radnicima,
  • kako se čuvaju podaci o radnicima i koji je način obrade te arhiviranje podataka?

Na seminaru donosimo sveobuhvatan pregled zakonskih obveza i praktične smjernice za pravilno vođenje evidencija – kroz konkretne primjere i stručna tumačenja, znat ćete kako izbjeći najčešće pogreške iz prakse i kako uspostaviti sustav koji je usklađen s propisima.


Osigurajte poslovanje u skladu sa zakonom te izbjegnite novčane kazne za nepravilno vođenje evidencija – točne i ažurne evidencije štite vašu tvrtku od rizika i troškova, a zaposlenicima jamče pravednost i transparentnost.


Program seminara:

Zakonski okvir

  • Obveze za radnike i poslodavce prema Zakonu o radu (vođenje evidencija)
  • Pravilnik o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima zaposlenim kod poslodavca
  • GDPR i zaštita osobnih podataka u evidenciji

Evidencija o radnicima

  • Podaci koji se evidentiraju: ime, prezime, OIB, datum početka rada, vrsta ugovora i dr.
  • Evidencija o promjenama statusa: prekid radnog odnosa, promjena naziva radnog mjesta
  • Što je pisani pregled podataka o radnicima
  • Kako izgleda sadržaj evidencije o određenim kategorijama fizičkih osoba
  • Postupci obrade podataka u evidenciji o radnicima
  • Primjeri obrazaca

Evidencija radnog vremena

  • Što mora sadržavati: početak rada, završetak rada, prekovremeni rad, rad vikendom
  • Podaci za vrijeme odsutnosti (bolovanje, godišnji odmor, službeni put)
  • Načini vođenja: ručno, elektronički, biometrijski sustavi
  • Vođenje evidencije o radnom vremenu upućenih radnika
  • Vođenje evidencije o radnom vremenu radnika na izdvojenom mjestu rada
  • Tjedni, mjesečni i fleksibilni rasporedi radnog vremena
  • Obveza obavještavanja radnika o rasporedu i promjena rasporeda
  • Primjeri iz prakse: kako se vodi evidencija u malim vs. velikim tvrtkama
  • Kazne za nepravilno vođenje evidencije

Sigurnost i transparentnost

  • Tko ima pristup evidenciji
  • Neovlašteno davanje na korištenje podataka
  • Kako se podaci čuvaju i arhiviraju (rokovi i način obrade te arhiviranje podataka)
  • Transparentnost prema radnicima i pravo radnika na pristup podacima

Pitanja i odgovori sudionika

Uplata:

Naknada za sudjelovanje na edukaciji uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6

Prijava:

Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr


Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje edukacije.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza edukacije. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.


Najnovije objave u našim NOVOSTIMA pratite »OVDJE!«


Podijelite ovaj seminar na društvenim mrežama 👍