Financijski izvještaji za nefinancijaše s praktičnim primjerima
10. ožujka 2022. / 9:30 - 11. ožujka 2022. / 14:00
DVODNEVNI SEMINAR / EDUKACIJA OPATIJA»
Financijski izvještaji za nefinancijaše s praktičnim primjerima
Termin održavanja:
OPATIJA, 10. i 11. ožujka 2022., (četvrtak i petak), Hotel Ambasador*****, Feliksa Peršića 5
Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,30 h (prijam od 9,00 h)
Očekivano trajanje edukacije: 9,30 – 14,00 sati (svaki dan)
Kotizacija za dvodnevnu edukaciju:
1.375,00 kn (1.100,00 kn + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku, osvježavajući napitak i uvjerenje o pohađanju edukacije.
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 1.200,00 kn (960,00 kn + PDV).
Napomena: dvodnevna edukacija će se održati prema važećim epidemiološkim mjerama i preporukama stožera Civilne zaštite.
Uspješno upravljanje poduzećem na temelju analize financijskih izvještaja
Učinkovito upravljanje poduzećem ili pojedinim odjelom, podrazumijeva precizno i pravilno razumijevanje i tumačenje osnovnih financijskih termina i procesa.
Sve elemente temeljnih financijskih izvještaja (imovina, obveze, kapital, prihodi, troškovi i rashodi) potrebno je točno interpretirati, odnosno pročitati, a bez obzira na struku.
Da li na pravi način analizirate i tumačite pokazatelje iz financijskih izvještaja – jer jedna loša odluka može ugroziti vaše poslovanje.
Za sve koji donose poslovne odluke koje utječu na poslovanje poduzeća – na temelju kojih financijskih pokazatelja donosite odluke o razvoju poslovanja?
Znate li da je za zakonitost i pravilnost računovodstvenih iskaza i obračuna odgovoran direktor, a na poduzeću je obveza redovnog sastavljanja obračuna na temelju računovodstvenih standarda i pravila te dostava istih nadležnim tijelima (i kod tzv. privremenog mirovanja).
Na dvodnevnoj edukaciji naučit ćete:
- koje zakonske obveze ima vlasnik/direktor tvrtke kod financijskih izvještaja,
- kako međusobno povezivati podatke iz pojedinih izvještaja,
- koji su ključni pokazatelji koje zanimaju rukovodeće osobe,
- na koji način planirati novčani tok i likvidnost,
- kako uskladiti financiranje s novčanim tokom,
- kako uočiti negativne pokazatelje u financijskim izvještajima,
- na temelju kojih podataka identificirati financijski rizik i kako ga ublažiti?
Cilj ove stručne edukacije je kroz rad na praktičnim vježbama upoznati sudionike s osnovnim financijskim izvještajima i njihovom analizom, zakonskom regulativom te financijskom vrijednošću tvrtke, a sve uz:
- praktične savjete za poboljšanje likvidnosti poduzeća, optimizaciju troškova i racionalnije upravljanje financijskim pokazateljima;
- smjernice za povećanje profitabilnosti uz adekvatno upravljanje novčanim tokom;
- upute za ranu identifikaciju ključnih financijskih rizika i mehanizme za njihovo ublažavanje;
- upoznavanje i razumijevanje s temeljnim financijskim izvještajima (račun dobiti i gubitka, bilanca stanja, izvještaj o novčanom toku).
Za sve one koji svoje znanje žele nadograditi, usavršiti i prošiti na osnovnu financijsku poslovnu pismenost – pozivamo Vas na stručnu dvodnevnu edukaciju – osigurajte svoje mjesto na vrijeme!
Sudionici dvodnevne edukacije dobit će uvjerenje o pohađanju u tiskanom obliku po završetku edukacije.
Program dvodnevne edukacije:
10.03.2022. (četvrtak) – Razumijevanje financijskih izvještaja
- Financijska izvješća – zakonska regulativa
- Javna objava dokumentacije (rokovi) i odgovornost
- Sastavljanje financijskih izvještaja
- Bilanca, razumijevanje aktive i pasive
- Račun dobiti i gubitka i izvještaj o ukupnoj dobiti
- Izvještaj o novčanom toku – metode, analize i planiranje
- Pokazatelji likvidnosti i financijski rizici
- Pitanja i odgovori sudionika
11.03.2022. (petak) – Rad na praktičnim primjerima
- Godišnji financijski izvještaj – obrasci i popunjavanje
- Primjer bilance stanja
- Primjer računa dobiti i gubitka i sveobuhvatne dobiti
- Primjer izvještaja o novčanom toku
- Utvrđivanje porezne osnovice i porezne obveze
- Utjecaj poslovnih događaja na rezultate poslovanja
- Pitanja i odgovori sudionika
Uplata:
Naknada za sudjelovanje na edukaciji uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6
Prijava:
Broj mjesta je ograničen. Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr
Povlaštene cijene smještaja za sudionike edukacije:
Hotel Ambasador***** (hotel u kojem se održava seminar)
- Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 675,00 kn
- Noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 825,00 kn (412,50 kn po osobi )
- Polupansion (doručak i večera) u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 817,50 kn
- Polupansion (doručak i večera) u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 1.110,00 kn (555,00 kn po osobi)
- Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 517,50 kn
- Noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 592,50 kn (296,25 kn po osobi )
- Polupansion (doručak i večera) u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 577,50 kn
- Polupansion (doručak i večera) u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 727,50 kn (363,75 kn po osobi)
Boravišna pristojba 10,00 kn po osobi dnevno
▪ u cijene je uključen pripadajući PDV
▪ u cijene smještaja je uključeno korištenje bazena, fitnessa, sauna i wifi-a
Rezervacija smještaja:
Smještaj za sudionike edukacije predviđen je u Hotelu Ambasador***** i Hotelu Palace Bellevue****.
Sudionici rezerviraju smještaj direktno putem linka: MB Seminar ili promo kôda na web stranici liburnia.hr; nakon odabira vrste sobe i datuma upisuje se promo kôd: MB22.
Za sva dodatna pitanja na raspolaganju je rezervacijski centar Liburnia Hotels & Villas (reservations@liburnia.hr). Prilikom kontaktiranja naših agenata pozovite se na pristupni kôd ili naziv Konferencije.
Posebna pogodnost za sudionike edukacije: za one koji žele doći u Opatiju par dana ranije ili produžiti svoj boravak preko vikenda, vrijede iste cijene smještaja kao i tijekom trajanja edukacije.
Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje edukacije.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza edukacije. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.