Loading Događanja

SEMINAR »

Društvene mreže i influenceri – promocija i oglašavanje


Termin održavanja:
Zagreb, 11. prosinac 2020. (petak), The Westin Zagreb, Ul. Izidora Kršnjavog 1

Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje seminara: 9,00 – 14,00 sati

Predavači:
– Petar Tanta, stručnjak za odnose s javnošću
– Velimir Hlupić, stručnjak za digitalni marketing

Kotizacija:
775,00 kn (620,00 kn + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku i osvježavajući napitak.
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 700,00 kn (560,00 kn + PDV).

Seminar se održava prema epidemiološkim mjerama: za sve sudionike osigurane su maske, obavezna dezinfekcija ruku i propisani razmak od 2 metra između polaznika. Broj polaznika ne prelazi maksimalni broj koji zadovoljava mjere fizičke udaljenosti.


Najutjecajnije društvene mreže i rad s influencerima – kako i zašto

Društvene mreže postale su idealan kanal za promociju kako proizvoda i projekata, tako i same tvrtke, odnosno institucije.

Danas je značajan i vidljiv utjecaj društvenih mreža na ponašanje kupaca, a o prednostima suradnje s influencerima u poslovne svrhe sve se više govori. Tvrtke sve više komunikaciju i oglasne poruke plasiraju na društvenim mrežama, stoga je važno biti stalno prisutan. A influenceri su postali nezaobilazna spona između vašeg brenda i krajnjeg korisnika, odnosno kupca.

Znate li koje su najvažnije zakonitosti i pravila komunikacije na najvećim društvenim mrežama? Razmišljate li o suradnji s influencerima? Koga angažirati i koliko to sve košta? Kako voditi komunikaciju i oglašavanje na društvenim mrežama i/ili angažiranjem influencera – donosimo na interaktivnom seminaru s primjerima iz prakse.

Na seminaru saznajte:

  • kako pravilno koristiti najpopularnije društvene mreže u poslovne svrhe,
  • kako održavati kvalitetan odnos i komunikaciju na društvenim mrežama,
  • što je influencer marketing,
  • kako izabrati influencera,
  • tko su micro, a tko macro influenceri,
  • kako mjeriti uspješnost influencer marketinga,
  • kada je dobro angažirati influencera?

O tome što trebate znati o društvenim mrežama i influencerima kao dokazano učinkovitim komunikacijskim i marketinškim kanalima za privlačenje novih kupaca i korisnika vašeg proizvoda i/ili usluge, a samim time i povećanje prihoda – najvažnije i najzanimljivije detalje, prednosti i nedostatke otkriva poznati tim PR stručnjaka iz prakse.

Program seminara:

  • Pravila i zakonitosti na društvenim mrežama:
    – Facebook
    – LinkedIn
    – Twitter
    – Instagram
    – YouTube
    – TikTok
  • Uspješna komunikacija putem društvenih mreža
  • Oglašavanje i promocija na društvenim mrežama
  • Mjerenje i analize kampanja na društvenim mrežama
  • Segmentiranje publike i strategija oglašavanja
  • Tko su zapravo influenceri
  • Micro vs. macro influenceri
  • Influencer marketing i uspješnost kampanja
  • Budžetiranje i troškovi kampanja
  • Dobri i loši primjeri iz poslovne prakse
  • Pitanja i odgovori, rasprava

Uplata:

Naknada za sudjelovanje na seminaru uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6

Prijava:

Broj mjesta je ograničen. Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr


Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje seminara.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza seminara. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.