Influencer marketing i društvene mreže – kada angažirati influencera u poslovne svrhe
25. lipnja 2022. / 9:00 - 13:30
| 775,00 knSEMINAR / EDUKACIJA »
Influencer marketing i društvene mreže – kada angažirati influencera u poslovne svrhe
Termin održavanja:
Zagreb,
Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje edukacije: 9,00 – 13,30 sati
Predavač:
Kotizacija:
775,00 kn (620,00 kn + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku i osvježavajući napitak.
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 700,00 kn (560,00 kn + PDV).
O prednostima i nedostacima suradnje s influencerima te korištenju društvenih mreža
Društvene mreže postale su idealan kanal za promociju kako proizvoda i projekata, tako i same tvrtke, odnosno institucije.
Danas je značajan i vidljiv utjecaj društvenih mreža na ponašanje kupaca, a o prednostima suradnje s influencerima u poslovne svrhe sve se više govori.
Zbog toga što se komunikacija i oglasne poruke plasiraju na društvenim mrežama, važno je biti stalno prisutan, a influenceri su postali nezaobilazna spona između brenda i krajnjeg korisnika, odnosno kupca.
Važno je da tvrtka prilikom odabira influencera bira onog influencera čiji sadržaj i pratitelji odgovaraju profilu kupca za proizvod ili uslugu koju tvrtka nudi, te poznaje publiku i pravila oglašavanja i komunikacije na najpopularnijim društvenim mrežama (Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube, TikTok).
- Razmišljate li o suradnji s influencerima?
- Koga angažirati i koliko to sve košta?
- Koje koristi poduzeća i brendovi mogu ostvarivati od influencer marketinga?
- Kako voditi komunikaciju i oglašavanje na društvenim mrežama?
- Koja pravila i zakonitosti vrijede na najpopularnijim društvenim mrežama?
Dobro planiranje, jasno postavljena strategija i detaljna analiza ciljane publike i tržišta ključ je profitabilne suradnje s popularnim influencerima, kao i objavljivanja oglasa na društvenim mrežama.
Kako voditi komunikaciju i oglašavanje na društvenim mrežama i/ili angažiranjem influencera – donosimo na interaktivnom seminaru s primjerima iz prakse, te savjete i odgovore na ova i druga pitanja:
- kako pravilno koristiti najpopularnije društvene mreže u poslovne svrhe,
- što je influencer marketing i kako izabrati influencera,
- tko su micro, a tko macro influenceri,
- kako mjeriti uspješnost influencer marketinga,
- kada je dobro angažirati influencera?
Što sve trebate znati o društvenim mrežama i influencerima kao dokazano učinkovitim komunikacijskim i marketinškim kanalima za privlačenje novih kupaca i korisnika vašeg proizvoda i/ili usluge – najvažnije i najzanimljivije detalje, korisne savjete i primjere otkrit će vam marketinški i PR stručnjak koji surađuje s najpopularnijim influencerima i brendovima.
Program seminara:
- Tko su influenceri i kako ih angažirati?
- Što je influencer marketing i koji su njegovi ciljevi?
- Kako se mjeri uspješnost influencer marketing kampanja?
- Koja je razlika između influencera i ambasadora?
- Koji su tipovi influencera u odnosu na kanal komunikacije?
- Kako koristiti društvene mreže kod oglašavanja i promocija?
- Na što pripaziti kod kreiranja reklama na društvenim mrežama?
- Što je plan budžetiranja i koji su troškovi kampanje?
- Koja je razlika između mikro i makro influencera?
- Kako izabrati influencera s obzirom na djelatnost (brend) tvrtke?
- Kako influencer utječe na brend i kako mjeriti njegovu uspješnost?
- Zašto se danas sve češće angažiraju influenceri u poslovne svrhe?
- Koji su pravni i etički izazovi influencer marketinga na hrvatskom tržištu?
- Koji su modeli naplate influencera?
- Tko su nanoinfluenceri (‘nanosi’)?
- Koje su najpopularnije platforme za influencer marketing?
- Tko su najpopularniji hrvatski influenceri i koliko koštaju?
- Dobri i loši primjeri iz poslovne prakse, pitanja i odgovori sudionika.
Uplata:
Naknada za sudjelovanje na edukaciji uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6
Prijava:
Broj mjesta je ograničen. Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr
Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje edukacije.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza edukacije. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.