

Komunikacija u zdravstvu – stilovi komunikacije i rješavanje konfliktnih situacija
12. prosinca / 9:00 - 13:30
| 145,00 EURSEMINAR / EDUKACIJA »
Komunikacija u zdravstvu – stilovi komunikacije i rješavanje konfliktnih situacija
Termin održavanja:
Zagreb, 12. prosinac 2025. (petak), Hotel Sheraton, Ul. kneza Borne 2
Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje seminara: 9,00 – 13,30 sati
Predavač:
» Iva Sušec, magistra psihologije
Kotizacija:
145,00 € (116,00 € + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku, osvježavajući napitak i potvrdu o pohađanju u tiskanom obliku. Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 125,00 € (100,00 € + PDV).
(Pretplatnici ne plaćaju kotizaciju za navedeni seminar)
Zašto su komunikacijske vještine ključne u zdravstvenoj praksi?
U zdravstvenom sustavu komunikacija je temelj kvalitetne skrbi i profesionalne suradnje.
Zdravstveni djelatnici svakodnevno se suočavaju s izazovima u komunikaciji – od nesporazuma i konflikata do potrebe za jasnim, empatičnim i profesionalnim izražavanjem, bilo da se radi o razgovorima s pacijentima i njihovim obiteljima, preko suradnje s kolegama, do rješavanja konflikata u zahtjevnim situacijama, a način komunikacije utječe na izgradnju povjerenja i poticanje suradnje.
Ova specijalizirana edukacija namijenjena upravo zdravstvenom sektoru, usmjerena je na razvoj komunikacijskih vještina s naglaskom na asertivno komuniciranje i konstruktivno rješavanje konfliktnih situacija.
Edukacija nudi praktične alate i znanja koja pomažu razvoju komunikacijskih vještina i jačanju međuljudskih odnosa unutar zdravstvenih timova.
Cilj edukacije je osnažiti zdravstvene profesionalce kako bi prepoznali i prevladali prepreke u komunikaciji, unaprijedili međuljudske odnose te doprinijeli boljoj kvaliteti zdravstvene usluge, zadovoljstvu pacijenata i kvalitetnijem timskom radu.
Na praktičnoj edukaciji naučit ćete:
- kako smireno i profesionalno voditi razgovore u izazovnim situacijama,
- prepoznati i rješavati konflikte prije nego što eskaliraju,
- razviti asertivnost i sigurnost u izražavanju,
- koristiti empatiju, aktivno slušanje i jasnu povratnu informaciju,
- graditi snažne timske odnose i bolju suradnju,
- unaprijediti komunikacijske vještine i tehnike.
Na specijaliziranu edukaciju pozivamo sve zaposlenike zdravstvenih ustanova, uključujući domove zdravlja, bolnice, klinike, poliklinike i specijalističke ordinacije, privatne zdravstvene ustanove, lječilišta i toplice, ljekarne, zavode za hitnu medicinu, zavode za javno zdravstvo, zavode za transfuzijsku medicinu, transplantaciju i druge specijalizirane djelatnosti.
Praktična i interaktivna edukacija omogućit će vam da kroz stvarne primjere i vježbe steknete znanja i iskoristite alate koje možete odmah primijeniti u svakodnevnom radu.
Program edukacije:
- Razvijanje komunikacijskih vještina – komunikacija s pacijentima, kolegama, suradnicima
- Upravljanje međuljudskim odnosima – timski rad u zdravstvenoj ustanovi
- Što je konflikt, tipovi konflikata i posebno zahtjevni pacijenti i/ili suradnici
- Strategije i načini rješavanja (potencijalnih) sukoba
- Komunikacija u kriznim situacijama i smanjenje konflikata
- Stilovi komunikacije – kako prepoznati i prilagoditi stil komunikacije u praksi
- Aktivno slušanje, empatija i davanje povratne informacije
- Razgovor s „teškim pacijentima“ i njihovim obiteljima
- Profesionalna komunikacija unutar zdravstvenih timova
- Asertivna komunikacija u govoru i pisanju
- Vještina izricanja „NE“ na primjeren način – kako odbiti prijedlog u profesionalnoj komunikaciji
- Praktične vježbe za polaznike, odgovori na pitanja
Uplata:
Naknada za sudjelovanje na edukaciji uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6
Prijava:
Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr
Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje edukacije.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza edukacije. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.