Loading Events

SEMINAR / EDUKACIJA »

Komunikacijske i prezentacijske vještine i tehnike


Termin održavanja:

Zagreb, 14. prosinac 2023. (četvrtak), Hotel International, Miramarska Cesta 24

Vrijeme održavanja:

Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje seminara: 9,00 – 13,30 sati

Kotizacija:

112,50 € / 847,63 kn (90,00 € + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku, osvježavajući napitak i uvjerenje o pohađanju. Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 100,00 € / 753,45 kn (80,00 € + PDV).
Fiksni tečaj konverzije 1 euro = 7,53450 kuna

(Pretplatnici ne plaćaju kotizaciju za navedeni seminar)


Kako komunicirati i prezentirati (sebe, proizvod/uslugu, ideju) na učinkovitiji način?

Svi imaju u manjoj ili većoj mjeri razvijene komunikacije vještine, ali one se mogu naučiti, odnosno “izbrusiti”, jer za to postoje razne tehnike i alati, uz puno vježbe.

Usvojite i usavršite komunikacijske tehnike i alate uz pomoć brojnih savjeta, preporuka i vježbi sa stručnjakom iz prakse.

Jeste li se našli u situaciji da ste trebali stati pred publiku i nešto prezentirati, a niste znali od kuda početi ili vas je “ulovila” trema?

Poboljšajte svoje prezentacijske vještine i sposobnost jasnog komuniciranja s publikom jer na taj način doprinosite boljem poslovnom okruženju.


  • Kako steći potrebne komunikacijske vještine za što bolje predstavljanje u privatnom i poslovnom okruženju te izbjeći konflikte i nesporazume?
  • Koji su osnovni stilovi pregovaranja?
  • Kako pobijediti strah i tremu pred javno izlaganje?
  • Kako zadržati pažnju publike i reagirati na pitanja?
  • Koji su preduvjeti ključni za uspješnu prezentaciju?
  • Kako naučene prezentacijske vještine iskoristiti u prodaji?

Iskoristite savjete i preporuke kako komunicirati i prezentirati ključne poruke, utjecati na publiku, pravilno postavljati pitanja, riješiti se treme od prezentiranja i javnog nastupana interaktivnom i praktičnom seminaru s poznatim stručnjakom iz prakse uz praktične vježbe te dobre i loše primjere – postavite pitanja i razmijenite iskustva, a sudionici će po završetku dobiti uvjerenje o pohađanju seminara.

Seminar je namijenjen svima koji žele unaprijediti svoje komunikacijske i prezentacijske vještine, a samim time i odnose s drugim ljudima u poslovnom okruženju i/ili na radnom mjestu.


Program seminara:

  • Važnost i pravila komunikacije u poslovanju
  • Metoda aktivno slušanje
  • Asertivna komunikacija – što i kako
  • Verbalna i neverbalna komunikacija
  • Postavljanje pitanja i pregovaranje
  • Vrste i karakteristike dobrog komunikatora
  • Prezentacijske vještine – metode
  • Savladavanje treme od prezentiranja
  • Ključni elementi prilikom osmišljavanja prezentacija
  • Trikovi i savjeti za bolje prezentiranje
  • Primjeri, vježbe, pitanja i odgovori sudionika

Uplata:

Naknada za sudjelovanje na seminaru uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6

Prijava:

Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr


Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje seminara.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza seminara. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.


Najnovije objave u našim NOVOSTIMA pratite »OVDJE!«


Podijelite ovaj seminar na društvenim mrežama 👍