Loading Događanja

DVODNEVNA EDUKACIJA »

Odnosi s medijima i krizno komuniciranje u jedinicama lokalne i regionalne samouprave

(za općine, gradove i županije)


Termin održavanja:
Opatija, 11. – 12. studeni 2021. (četvrtak i petak)
Amadria Park Hotel Milenij, Maršala Tita 109

Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,30 h (prijam od 9,00 h)
Očekivano trajanje seminara: 9,30 – 14,00 sati (svaki dan)

Predavači:
» Petar Tanta, stručnjak za odnose s javnošću
»
Gordan Turković, komunikacijski savjetnik

Kotizacija za dvodnevnu edukaciju:
1.375,00 kn (1.100,00 kn + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku, osvježavajući napitak i potvrdu o sudjelovanju.
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 1.200,00 kn (960,00 kn + PDV).

Napomena: dvodnevna edukacija će se održati prema važećim epidemiološkim mjerama i preporukama stožera Civilne zaštite. (za ovaj događaj nije potrebna COVID potvrda)

Prijava na seminar

Kako do uspješne komunikacije, suradnje i povjerenja – od teorije do prakse

Iako su političari često na „meti“ novinara i pred povećalom javnosti, jedinice lokalne i regionalne samouprave za svoj rad, između ostalog, odgovaraju svojim građanima.

Pridobiti i zadržati povjerenje građana glavni je posao PR struke, ali i samih općinskih načelnika, gradonačelnika i župana, kao i drugih dužnosnika, odnosno zaposlenih u općinama, gradovima i županijama.

Svjedoci smo kako ponekad jedna kriva napisana ili izgovorena riječ može dovesti do ozbiljne političke krize i/ili ostavke, odnosno kako se to popularno kaže: „koštati fotelje“ na čelnim pozicijama. A sasvim je jasno kako su nezadovoljstvo i nepovjerenje, kao i neodobravanje političkih aktera i pojedinih odluka – simptomi prvih znakova krize.

Kako biste bili uspješni u komunikaciji s medijima (tisak, radio, TV, web), odnosno s novinarima i urednicima njegovali fer i korektan odnos, preduhitrili krizne situacije i zadržali povjerenje, za sve koji se bave odnosima s javnošću, ali i za općinske, gradske i županijske čelnike i dužnosnike organiziramo dvodnevnu edukaciju s PR-ovcima koji znaju o čemu pričaju, a uz višegodišnje iskustvo, pozabavit će se s teorijskim znanjima i primjerima dobre i loše prakse.

Posebni oblici komuniciranja u jedinicama lokalne i regionalne samouprave zahtijevaju konstanto usvajanje novih vještina i praksi, a sve radi jasne i uspješne komunikacije, odnosno ostavljanja pozitivnog ugleda u javnosti.


Na dvodnevnoj edukaciji vrsni stručnjaci iz prakse, pokazat će vam:

  • kako kreirati i plasirati pravu poruku,
  • kako biti spreman za medijski nastup,
  • na koji način prepoznati krizu prije medija,
  • kako riješiti krizne situacije bez gubitka povjerenja,
  • na koji način iskoristiti sve mogućnosti dobrih odnosa s medijima,
  • primjere dobre i loše prakse s domaće i strane političke scene.

Bilo da radite u odjelu za društvene djelatnosti, kao glasnogovornik, stručni suradnik ili savjetnik za odnose s javnošću, pročelnik upravnog odjela ili čelnik tijela (načelnik, gradonačelnik ili župan), kao i za sve druge dužnosnike u jedinicama lokalne i regionalne samouprave, pozivamo vas na stručnu dvodnevnu edukaciju – ne čekajte da kriza dođe do vas i uspostavite pravila dobre komunikacije s medijima – vidimo se u Opatiji!

Sudionici dvodnevne edukacije dobit će potvrdu o sudjelovanju u tiskanom obliku.


Program dvodnevne edukacije:

11.11. (četvrtak), od 9.30 do 14.00 sati, predavač: Petar Tanta

Važnost dobrih odnosa s medijima

  • Komunikacija i uspješna suradnja s medijima – savjeti i trikovi
  • Posebnosti u komunikaciji s medijima: tisak, radio, TV, web
  • Planiranje odnosa s medijima i prednost dobrih odnosa
  • Digitalni mediji – novi kanali dopiranja do javnosti
  • Alati u odnosima s medijima – kako i zašto
  • Pravila i preporuke za dobar medijski/javni nastup
  • Primjeri dobre i loše prakse, pitanja i odgovori 

12.11. (petak), od 9.30 do 14.00 sati, predavač: Gordan Turković

Kako (ne)komunicirati u krizi

  • Tehnike i metode kriznog komuniciranja
  • Ključna pitanja za ključne odgovore u krizi
  • Razdoblje prije i poslije krize
  • Sastav i uloga kriznog tima
  • 10 smrtnih grijeha kriznog komuniciranja
  • Komunikacija i ponašanje u kriznim situacijama
  • Primjeri dobre i loše prakse, pitanja i odgovori

Uplata:
Naknada za sudjelovanje na edukaciji uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6

Prijava:
Broj mjesta je ograničen. Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr


Smještaj:

Hotel Gardenija***

  • Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 675,00 kn
  • Noćenje s doručkom po osobi u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 384,50 kn
  • Polupansion (doručak i večera) u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 783,00 kn
  • Polupansion (doručak i večera) po osobi u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 475,50 kn

Amadria Park Grand Hotel 4 Opatijska Cvijeta****

  • Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 742,00 kn
  • Noćenje s doručkom po osobi u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 418,50 kn
  • Polupansion (doručak i večera) u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 967,00 kn
  • Polupansion (doručak i večera) po osobi u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 643,50 kn

Amadria Park Hotel Milenij*****

  • Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 1.064,00 kn
  • Noćenje s doručkom po osobi u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 627,50 kn

Boravišna pristojba: 10,00 kn po osobi po danu

Rezervacija smještaja:

Preko web stranice www.amadriapark.com, kôd za rezervacije: MBS11  ili klikom na link: M.B. SEMINAR smještaj

Kontakt za sve dodatne informacije i pomoć oko rezervacije smještaja: info@amadriapark.com


Posebna pogodnost za sudionike edukacije: za one koji žele doći u Opatiju par dana ranije ili produžiti svoj boravak preko vikenda, vrijede iste cijene smještaja kao i tijekom trajanja seminara.


Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje edukacije.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza edukacije. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.

Prijava na seminar
Go to Top