Calendar of Events
P Pon
U Uto
S Sri
Č Čet
P Pet
S Sub
N Ned
1 event,
Novi pravilnik o vođenju evidencije o radnicima i radnom vremenu
Novi pravilnik o vođenju evidencije o radnicima i radnom vremenu
Donesen je novi Pravilnik o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima zaposlenim kod poslodavca (NN 55/24) kojim se propisuje sadržaj i način vođenja evidencije o radnicima i evidencije o radnom vremenu, a stupa na snagu 1. listopada 2024. Novi Pravilnik uređuje obvezne podatke o zaposlenim radnicima kod poslodavca, radnom vremenu radnika te o drugim radno angažiranim fizičkim osobama (evidencije o fizičkim osobama koje za poslodavca obavljaju poslove na temelju drugih ugovora ili posebnih propisa).
0 events,
0 events,
0 events,
0 events,
0 events,
0 events,
0 events,
0 events,
0 events,
0 events,
1 event,
Bolovanje i rodiljni dopust – obračun i utvrđivanje naknade plaće
Bolovanje i rodiljni dopust – obračun i utvrđivanje naknade plaće
Kako obračunati plaću za vrijeme bolovanja ili rodiljnog dopusta – specifičnosti i iskazivanje podataka u JOPPD obrascu. U praksi su česte nedoumice kako na ispravan način obračunati plaću kada je radnik na bolovanju ili kada koristi rodiljnji dopust.
0 events,
0 events,
0 events,
0 events,
0 events,
3 events,
Prava, obveze i odgovornosti direktora u vođenju poslovanja
Kako bismo vam olakšali i pomogli u svakodnevnim poslovnim izazovima s opsežnim zakonskim pravilima s kojima se susrećete, pogotovo što za bilo kakvu pogrešku možete odgovarati prekršajno i kazneno, pripremili smo stručnu, dvodnevnu edukaciju samo za direktore-članove uprave. U dva dana sa stručnim suradnicima iz prakse provjerite koje obveze ima i za što je odgovoran direktor (član uprave društva), i to posebice u financijskom poslovanju (kao što je na primjer institut proboja pravne osobnosti prema Općem poreznom zakonu temeljem čega uprava društva, odnosno izvršni direktori društva odgovaraju kao porezni jamci za obveze društva na osnovi neplaćenih javnih davanja, naravno, ukoliko su ispunjeni uvjeti za proboj pravne osobnosti propisani zakonom). Također, skrenut ćemo pozornost na pažnju koju direktor mora posvetiti kod osiguranja naplate tražbine, kao i na obveze uprave propisane Zakonom o financijskom poslovanju i predstečajnoj nagodbi, u osiguranju likvidnosti i solventnosti društva, kod izdavanja instrumenata plaćanja te institutu naplate tražbine putem ovrhe na nekretnini. Ukazujemo i na obvezu uprave društva za pokretanje stečajnog postupka (u slučaju kada su ispunjeni uvjeti za pokretanje stečajnog postupka propisani Stečajnim zakonom), kao i na pitanja i dileme iz područja financija: od plaće i neoporezivih primitaka, računa, financijskih izvještaja, troškova do poreza i poreznih osnovica.
Dvodnevna edukacija: Službenik za zaštitu podataka – uloga, zadaće i ovlasti
Uloga službenika je od iznimnog značaja za tvrtke i organizacije koje imaju obvezu imenovanja, a posao koji redovno obavlja ne smije biti u sukobu interesa s poslovima službenika za zaštitu podataka. Službenik vodi brigu o rizicima povezanim s obradom podataka, nadzire da li je prikupljanje i obrada podataka usklađena sa zahtjevima Opće uredbe, a ima i obvezu prijaviti nadležnom nadzornom tijelu nezakonite obrade podataka.
Provedba zaštite na radu i zaštite od požara – obveze za poslodavce i radnike
Koje su obveze i odgovornosti poslodavca i radnika iz područja zaštite na radu i zaštite od požara – saznajte na dvodnevnom seminaru u OpatijiPoslodavac je zakonski obvezan štititi svoje radnike od rizika za sigurnost i zdravlje na radu. Dobre mjere zaštite zdravlja i sigurnosti na radu važne su za sve poslodavce, neovisno o broju zaposlenih, radnim procesima ili djelatnosti koju poslodavac obavlja.
0 events,
0 events,
0 events,
0 events,
0 events,
1 event,
Arhiviranje kadrovske dokumentacije – pravni aspekt i rokovi čuvanja
Arhiviranje kadrovske dokumentacije – pravni aspekt i rokovi čuvanja
Za kadrovsku administraciju odgovoran je odjel za pravne i kadrovske poslove/odjel ljudskih resursa, koji brine o administraciji podataka i pravnoj usklađenosti, a vodi brigu o prikupljanju dokumentacije vezane za radni odnos, urednom vođenju i arhiviranju dosjea zaposlenika, prijavi i odjavi zaposlenika, organizaciji arhive na razini tvrtke i druge poslove. Složen i dinamičan posao koji obvezuje na odgovornost o tajnosti podataka iz djelokruga rada, a to je posebno važno jer kadrovski podaci sadrže osobne podatke, odnosno i osjetljive osobne podatke zaposlenika.