Loading Događaji

DVODNEVNA EDUKACIJA U OPATIJI »

Prava, obveze i odgovornosti direktora u vođenju poslovanja


Termin održavanja:

OPATIJA, 12. – 13. listopad 2023. (četvrtak i petak)
Hotel Ambasador*****, Feliksa Peršića 5

Vrijeme održavanja:

Početak: od 9,30 h (prijam od 9,00 h)
Očekivano trajanje edukacije: 9,30 – 14,00 sati (svaki dan)

Kotizacija za dvodnevnu edukaciju:

250,00 € / 1.883,63 kn (200,00 € + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku i osvježavajući napitak.
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 200,00 € / 1.506,90 kn (160,00 € + PDV).

Fiksni tečaj konverzije 1 euro = 7,53450 kuna


Stručna dvodnevna edukacija u Opatiji:
prekršajna i kaznena odgovornost direktora-članova uprave društva

Znate li za što je sve direktor odgovoran i koje odluke je obvezan donositi, kao i na koje povlastice ima ili nema pravo?

Posao direktora danas podrazumijeva mnogobrojne obveze i odgovornosti, bilo prema zaposlenicima, upravi, dioničarima, kao i prema zakonskim propisima.

Kako bismo vam olakšali i pomogli u svakodnevnim poslovnim izazovima s opsežnim zakonskim pravilima s kojima se susrećete, pogotovo što za bilo kakvu pogrešku možete odgovarati prekršajno i kazneno, pripremili smo stručnu, dvodnevnu edukaciju samo za direktore-članove uprave.

U dva dana sa stručnim suradnicima iz prakse provjerite koje obveze ima i za što je odgovoran direktor (član uprave društva), i to posebice u financijskom poslovanju (kao što je na primjer institut proboja pravne osobnosti prema Općem poreznom zakonu temeljem čega uprava društva, odnosno izvršni direktori društva odgovaraju kao porezni jamci za obveze društva na osnovi neplaćenih javnih davanja, naravno, ukoliko su ispunjeni uvjeti za proboj pravne osobnosti propisani zakonom).

Također, skrenut ćemo pozornost na pažnju koju direktor mora posvetiti kod osiguranja naplate tražbine, kao i na obveze uprave propisane Zakonom o financijskom poslovanju i predstečajnoj nagodbi, u osiguranju likvidnosti i solventnosti društva, kod izdavanja instrumenata plaćanja te institutu naplate tražbine putem ovrhe na nekretnini.

Ukazujemo i na obvezu uprave društva za pokretanje stečajnog postupka (u slučaju kada su ispunjeni uvjeti za pokretanje stečajnog postupka propisani Stečajnim zakonom), kao i na pitanja i dileme iz područja financija: od plaće i neoporezivih primitaka, računa, financijskih izvještaja, troškova do poreza i poreznih osnovica.


Obveze uprave društva (direktora) mogu se podijeliti na:

  • obveze u odnosu na glavnu skupštinu i nadzorni odbor,
  • obveze glede zabrane konkurencije te
  • obveze u slučaju gubitka, prezaduženosti ili nesposobnosti za plaćanje.

Direktor, odnosno uprava poslove društva vodi pažnjom dobrog gospodarstvenika, na vlastitu odgovornost, a prilikom poslovanja dužna je primijeniti pozornost urednog i savjesnog gospodarstvenika te odgovara kako za povredu pozornosti urednog i savjesnog gospodarstvenika tako i za niz drugih povreda zakonskih obveza.


Pridružite nam se u Opatiji i iskoristite praktične i konkretne savjete naših predavača koji će vam pomoći u vođenju poslovanja – iskoristite objašnjena i iskustva iz prakse sa kojima ćete sagledati potencijalne rizične situacije kojima možete biti izloženi – reagirajte na vrijeme!


Program dvodnevne edukacije:

12.10.2023. (četvrtak), predavač: Dražen Lančić

Opće obveze i odgovornosti direktora u poslovanju

  • Odgovornost za obveze trgovačkog društva
  • Usklađivanje temeljenog kapitala (iz kune u euro)
  • Obveze u slučaju gubitka, prezaduženja ili nesposobnosti za plaćanje
  • Posebna odgovornost prema Općem poreznom zakonu
  • Obveze prema Zakonu o financijskom poslovanju i predstečajnoj nagodbi
  • Obveze prema Stečajnom zakonu
  • Obveze prema Zakonu o osiguranju radničkih tražbina
  • Kaznena djela prema Zakonu o trgovačkim društvima i Kaznenom zakonu
  • Pitanja i odgovori sudionika 

13.10.2023. (petak), predavač: Tajana Kramar Šandl

Obveze i odgovornosti direktora na području financija

  • Odgovornosti i obveze iz Zakona o računovodstvu
  • Odgovornost za pouzdanost financijskih izvještaja
  • Najvažnije financijske mjere i razumijevanje podataka iz godišnjih izvješća
  • Obveza provođenja revizije
  • Obveznici podnošenja prijave poreza na dobit
  • Priznavanje otpisa potraživanja financijske imovine
  • Korištenje poreznih priznatih olakšica, porezno (ne)priznati troškovi (reprezentacija)
  • Minimalna direktorska plaća, neoporezivi primitci i dohodak u naravi
  • Pitanja i odgovori sudionika

Uplata:

Naknada za sudjelovanje na edukaciji uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6

Prijava:

Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr


Smještaj:

Povlaštene cijene smještaja za sudionike edukacije predviđene su u Hotelima: Hotel Ambasador***** i Hotel Palace Bellevue**** .

Osigurajte svoje mjesto na vrijeme – vidimo se u Opatiji!

Hotel Ambasador***** (Hotel u kojem se održava seminar)

  • Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 126,33 €
  • Noćenje s doručkom po osobi u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 142,66 € (71,33 € po osobi)
  • Polupansion (doručak i večera) u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 146,33 €
  • Polupansion (doručak i večera) po osobi u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 182,66 € (91,33 € po osobi)

Hotel Palace Bellevue****

  • Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 106,33 €
  • Noćenje s doručkom po osobi u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 122,66 € (61,33 € po osobi)
  • Polupansion (doručak i večera) u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 118,33 €
  • Polupansion (doručak i večera) po osobi u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 146,66 € (73,33 eur po osobi)

* u cijene je uključena boravišna pristojba 
* u cijene je uključen pripadajući PDV
* u cijene smještaja je uključeno korištenje bazena, fitnessa, sauna i wifi-a

Posebna pogodnost za sudionike edukacije: za sve sudionike koji žele boraviti u Opatiji par dana ranije ili produžiti svoj boravak nakon edukacije, vrijede iste cijene smještaja kao tijekom edukacije.


Rezervacija smještaja:

Sudionici rezerviraju smještaj klikom na sljedeći link: MB Seminar 11.-13.10.2023. ili putem promo kôda na web stranici www.liburnia.hr; nakon odabira vrste sobe i datuma , upisuje se promo kôd: MB10

Upute za izdavanje predračuna za smještaj:

Za goste koji bi htjeli unaprijed platiti smještaj po predračunu, rezervaciju je potrebno samostalno izvršiti putem web stranice te u zadnjem koraku odabrati način plaćanja predračunom. Predračun je potrebno podmiriti minimalno 10 dana prije dolaska, nakon isteka tog roka rezervacija će se smatrati otkazanom.

Na zadnjem koraku nakon što se odabere vrsta sobe, upišu se podaci i odabire se način plaćanja:

  • unaprijed predračunom
  • upisati tražene podatke firme, adresu, OIB

Rok za rezervacije smještaja po povlaštenim cijenama je  29.09.2023. , a nakon tog roka će rezervacije smještaja biti moguće na upit, prema raspoloživosti.

Kontakt za pomoć pri rezervaciji:

(reservation.mice@liburnia.hr, +385 51 710 444). Prilikom kontaktiranja agenata pozovite se na pristupni kôd MB10 ili naziv Seminara.


Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje edukacije.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza edukacije. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.


Najnovije objave u našim NOVOSTIMA pratite »OVDJE!«


Podijelite ovaj seminar na društvenim mrežama 👍