Loading Događanja

DVODNEVNA EDUKACIJA OPATIJA»

Odnosi s javnošću i protokol u poslovnom okruženju – savjeti i praksa


Termin održavanja:

OPATIJA, 16. i 17. ožujka 2023., (četvrtak i petak), Hotel Ambasador*****, Feliksa Peršića 5

Vrijeme održavanja:

Početak: od 9,30 h (prijam od 9,00 h)
Očekivano trajanje edukacije: 9,30 – 14,00 sati (svaki dan)

Predavač:

» doc. dr. sc. Mirela Holy, docentica, PR stručnjakinja za javni i privatni sektor

Kotizacija za dvodnevnu edukaciju:

199,09 € / 1.500,00 kn (159,27 € + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku, osvježavajući napitak i uvjerenje o pohađanju edukacije. Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 165.90 € / 1.250,00 kn (132,72 € + PDV).

Fiksni tečaj konverzije 1 euro = 7,53450 kuna


Koja pravila vrijede za PR i protokol u poslovnom okruženju – od planiranja do realizacije

Tvrtke i ustanove, bez obzira na veličinu, trebaju posvetiti više pažnje u odnosu nego prije na segment odnosa s javnošću, odnosno na pravovremeno i ciljano komuniciranje, kao i na važnost protokolarnih aktivnosti.

U dva dana stručne edukacije predstavljamo savjete i praksu s vrsnim znalcem za ovo područje – uspješna komunikacija, jasna i pravovremena poruka može biti od ključne važnosti za nastavak suradnje ili iskazivanje povjerenja.

PR-ovci često imaju zadatak komunicirati prema segmentiranim javnostima putem medija – što to konkretno znači u praksi; koje alate koristiti kako bi maksimalno iskoristili offline i online medije kako bi poslane poruke došle do željene publike; kako postići kvalitetnu komunikaciju kroz određene kanale komunikacije?

U protokolarnima aktivnostima potrebno je pridržavati se određenih standarda i načela, kao i poslovnog bontona i smjernica poslovne komunikacije (usmene i pismene), bilo da se radi o službenom ili neformalnom događaju, posjetu ili korespondenciji.


Sudjelovanjem na dvodnevnoj edukaciji ćete:

  • naučiti pravila dobre komunikacije s medijima (tehnike i alati),
  • dobiti uvid kako treba izgledati javni nastup i kako se pripremiti,
  • pripremiti se za krizne situacije i znati na njih odgovoriti,
  • saznati sve o planiranju, organiziranju i upravljanju protokolarnim aktivnostima,
  • usvojiti pravila za samostalno vođenje protokola,
  • naučiti pravila koja vrijede u poslovnoj komunikaciji i protokolu,
  • dobiti uvjerenje o pohađanju u tiskanom obliku po završetku edukacije,
  • usavršiti znanje, postaviti pitanja predavaču i razmijeniti iskustva s kolegama.

Polaznici dvodnevne edukacije upoznat će s teorijom i praksom odnosa s javnošću, s posebnim naglaskom na odnose s medijima i protokol te dobiti korisne savjete na koji način koristiti alate odnosa s javnošću kao važno sredstvo za postizanje poslovnih i organizacijskih ciljeva s iskusnom i poznatom PR-ovkom koja je svoje znanje i višegodišnje iskustvo stekla radeći u odnosima s javnošću u Ministarstvu zaštite okoliša, PR agenciji te civilnom sektoru.

Za sve one koji se bave odnosima s javnošću – osigurajte svoje mjesto na vrijeme!

Vidimo se u Opatiji!


Program dvodnevne edukacije:

16.03.2023. (četvrtak) – Odnosi s javnošću (PR) i komunikacija

  • Pravila komuniciranja s inertnom i eksternom javnošću
  • Pravila interne komunikacije i korporativno komuniciranje
  • Posebnosti u komunikaciji s medijima: tisak, radio, TV, web
  • Planiranje odnosa s medijima i prednost dobrih odnosa
  • Digitalni mediji – novi kanali dopiranja do javnosti
  • Alati u odnosima s medijima – kako i zašto
  • Mjerenje i evaluacija u PR-u – što i kako
  • Pravila i preporuke za dobar medijski/javni nastup
  • Krizno komuniciranje – tehnike i metode
  • Primjeri dobre i loše prakse, pitanja i odgovori

17.03.2023. (petak) – Pravila upravljanja protokolom

  • Protokol – što i kako
  • Važnost dojma, osobni imidž i reputacija
  • Pisana komunikacija (e-mail, dopisi, službeno i osobno dopisivanje)
  • Rješavanje konflikata i krizna komunikacija
  • Službeni posjeti i dnevni red
  • Izrada plana protokola
  • Poslovni pokloni (određivanje i način uručivanja poklona)
  • Priprema i organizacija poslovnih i društvenih događaja
  • Uspješno upravljanje eventima (događajima)
  • Primjeri iz prakse, pitanja i odgovori

Uplata:

Naknada za sudjelovanje na edukaciji uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6

Prijava:

Broj mjesta je ograničen. Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr


Povlaštene cijene smještaja za sudionike edukacije:

Hotel Ambasador***** (hotel u kojem se održava seminar)

  • Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 105,00 €
  • Noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 120,00 € (60,00 € po osobi )
  • Polupansion (doručak i večera) u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 125,00 €
  • Polupansion (doručak i večera) u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 160,00 € (80,00 € po osobi)

Hotel Palace Belevue ****

  • Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 85,00 €
  • Noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 95,00 € (47,50 € po osobi )
  • Polupansion (doručak i večera) u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 95,00 €
  • Polupansion (doručak i večera) u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 115,00 € (57,50 € po osobi)

Boravišna pristojba 1,39 € po osobi dnevno
▪ u cijene je uključen pripadajući PDV
▪ u cijene smještaja je uključeno korištenje bazena, fitnessa, sauna i wifi-a


Rezervacija smještaja:

Smještaj za sudionike Seminara predviđen je u Hotelu Ambasador***** i Hotelu Palace Bellevue****.

Sudionici rezerviraju smještaj direktno putem linka: MB Seminar ili promo kôda na web stranici liburnia.hr; nakon odabira vrste sobe i datuma upisuje se promo kôd: MB23

Za sva dodatna pitanja na raspolaganju je rezervacijski centar Liburnia Hotels & Villas (reservations@liburnia.hr), +385 51 710 444

Prilikom kontaktiranja naših agenata pozovite se na pristupni kôd ili naziv Konferencije.


Posebna pogodnost za sudionike seminara: za one koji žele doći u Opatiju par dana ranije ili produžiti svoj boravak preko vikenda, vrijede iste cijene smještaja kao i tijekom trajanja seminara.


Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje edukacije.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza edukacije. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.


Najnovije objave u našim NOVOSTIMA pratite »OVDJE!«


Podijelite ovaj seminar na društvenim mrežama 👍