Odnosi s medijima i krizno komuniciranje – tehnike i alati dobrog PR-a
27. siječnja 2022. / 9:00 - 14:00
DVODNEVNI SEMINAR / EDUKACIJA »
Odnosi s medijima i krizno komuniciranje – tehnike i alati dobrog PR-a
Termin održavanja:
ZAGREB,
Hotel Sheraton, Ul. kneza Borne 2
Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje edukacije: 9,00 – 14,00 sati (svaki dan)
Kotizacija za dvodnevnu edukaciju:
1.375,00 kn (1.100,00 kn + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku, osvježavajući napitak i uvjerenje o pohađanju edukacije.
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 1.200,00 kn (960,00 kn + PDV).
Napomena: 10% popusta na smještaj za sudionike edukacije u hotelu Sheraton (potrebno se javiti direktno hotelu radi realizacije popusta)
Edukacija se održava prema epidemiološkim mjerama: za sve sudionike osigurane su maske, obavezna dezinfekcija ruku i propisani razmak od 2 metra između polaznika.
Kako uspješno komunicirati s medijima i u kriznim situacijama – od teorije do prakse
Za izazovno vrijeme u kojem se trenutno nalazimo, vrijede i druga pravila komuniciranja: bilo sa zaposlenicima, klijentima, suradnicima, kupcima ili medijima. Tvrtke i ustanove, bez obzira na veličinu, trebaju posvetiti više pažnje u odnosu nego prije na segment odnosa s javnošću, odnosno pravovremenom i ciljanom komuniciranju.
Uspješna komunikacija, jasna i pravovremena poruka može biti od ključne važnosti za nastavak suradnje ili iskazivanje povjerenja.
PR-ovci često imaju zadatak da upravljaju komuniciranjem prema segmentiranim javnostima putem medija – što to konkretno znači u praksi?
Što u slučajevima kada krivo napisana ili izgovorena riječ dovede do potencijalne krizne situacije? Koji su tzv. smrtni grijesi kriznog komuniciranja koje mora izbjegavati PR-ovac? Koje alate koristiti kako bi maksimalno iskoristili offline i online medije kako bi poslane poruke došle do željene publike? Kako postići kvalitetnu komunikaciju kroz određene kanale komunikacije?
Kako biste bili još uspješniji i efikasniji u komunikaciji s medijima (tisak, radio, TV, web), odnosno s novinarima i urednicima njegovali fer i korektan odnos, preduhitrili krizne situacije i zadržali povjerenje svih dionika s kojima komunicirate, za sve koji se bave odnosima s javnošću, organiziramo dvodnevnu edukaciju s PR-ovcima koji znaju o čemu pričaju, a uz višegodišnje iskustvo, pozabavit će se s teorijskim znanjima i primjerima dobre i loše prakse.
Posebni oblici komuniciranja zahtijevaju konstanto usvajanje novih vještina i praksi, a sve radi jasne i uspješne komunikacije, odnosno ostavljanja pozitivnog imidža tvrtke ili ustanove u javnosti.
Na dvodnevnoj edukaciji vrsni stručnjaci iz prakse pokazat će vam:
- kako kreirati i plasirati pravu poruku,
- kako biti spreman za medijski nastup,
- na koji način prepoznati krizu prije medija,
- kako riješiti krizne situacije bez gubitka povjerenja,
- na koji način iskoristiti sve mogućnosti dobrih odnosa s medijima,
- primjere dobre i loše PR prakse.
Bilo da radite u odjelu za društvene djelatnosti, kao glasnogovornik, komunikacijski stručnjak, stručni suradnik, ili kao savjetnik/menadžer za odnose s javnošću – pozivamo vas na stručnu dvodnevnu edukaciju – ne čekajte da kriza dođe do vas i uspostavite pravila dobre komunikacije s medijima!
Sudionici dvodnevne edukacije dobit će uvjerenje o pohađanju u tiskanom obliku po završetku edukacije.
Program dvodnevne edukacije:
(četvrtak), od 9.00 do 14.00 sati
Važnost dobrih odnosa s medijima
- Komunikacija i uspješna suradnja s medijima – savjeti i trikovi
- Posebnosti u komunikaciji s medijima: tisak, radio, TV, web
- Planiranje odnosa s medijima i prednost dobrih odnosa
- Digitalni mediji – novi kanali dopiranja do javnosti
- Alati u odnosima s medijima – kako i zašto
- Pravila i preporuke za dobar medijski/javni nastup
- Primjeri dobre i loše prakse, pitanja i odgovori
(petak), od 9.00 do 14.00 sati
Kako (ne)komunicirati u krizi
- Tehnike i metode kriznog komuniciranja
- Ključna pitanja za ključne odgovore u krizi
- Razdoblje prije i poslije krize
- Sastav i uloga kriznog tima
- 10 smrtnih grijeha kriznog komuniciranja
- Komunikacija i ponašanje u kriznim situacijama
- Primjeri dobre i loše prakse, pitanja i odgovori
Uplata:
Naknada za sudjelovanje na edukaciji uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6
Prijava:
Broj mjesta je ograničen. Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr
Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje edukacije.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza edukacije. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.