Loading Događaji

SEMINAR / EDUKACIJA »

Možda će Vas zanimati dvodnevna edukacija u Opatiji:

Digitalni marketing – trendovi i praksa

Opatija, 20. i 21. listopad 2022. (četvrtak i petak), Hotel Ambasador


Online PR i marketing – novi kanali oglašavanja i promocije

(web, društvene mreže, influenceri i plaćeni oglasi)


Termin održavanja:
Zagreb, 29. travanj 2022. (petak), Hotel Sheraton, Ul. kneza Borne 2

Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje seminara: 9,00 – 13,30 sati

Kotizacija:
775,00 kn (620,00 kn + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku i osvježavajući napitak.
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 700,00 kn (560,00 kn + PDV).

Svaki polaznik seminara dobiva na poklon online oglašavanje na portalu mojkvart.hr u trajanju od 12 mjeseci.


Kako ostvariti pozitivan utjecaj na imidž tvrtke ili brend –
od promocije do prodaje kroz digitalne kanale

Što sve trebate kako biste povećali vidljivost vašeg brenda, tvrtke ili organizacije? Jesu li vam online komunikacijski kanali dio integrirane marketinške komunikacije? Služite li se svim dostupnim online komunikacijskim kanalima radi učinkovitijeg komuniciranja s ciljnom publikom?

Korištenje novih tehnologija radi učinkovitijeg komuniciranja i oglašavanja u poslovne svrhe zahtjeva poznavanje određenih uvjeta i pravila – kako iskoristiti sve mogućnosti web stranice, pridržavati se pravila na društvenim mrežama, angažirati influencera i kreirati plaćeni oglas?

Influencer je osoba koja je na društvenim mrežama skupila dovoljno pratitelja i ima dovoljno visok kredibilitet da bi mogla utjecati ili mijenjati način na koji se ljudi ponašaju – no kako i koga angažirati?


Želite li:

  • povećati znanje o tvrtki/organizaciji/brendu/proizvodu,
  • privući novu publiku (ciljanu javnost),
  • povećati prodaju i doći do novih kupaca,
  • učvrstiti dobre odnose s klijentima i potrošačima,
  • stvoriti nove kontakte koji potencijalno vodi do prodaje?

Uloga online komunikacijskih kanala i alata u današnjim odnosima s javnošću i na području marketinga, dodatno jača publicitet, prepoznatljivost i vidljivost samog brenda na tržištu – kako sve to primijeniti na učinkovit način u praksi?


Na stručnom i praktičnom seminaru donosimo prednosti i nedostatke online kanala promocije i oglašavanja, kako i u koje svrhe ih koristiti, te kako dobiti maksimum iz planiranog budžeta, a samim time dobiti povjerenje ciljane publike.

Kroz zakonitosti društvenih mreža, pravila weba oglašavanja, angažiranja influencera i metriku i evaluaciju digitalnih kampanja s brojnim primjerima do novih mjerila uspjeha – vodit će vas poznati marketinški i PR stručnjak!


Program seminara:

  • Koji su trendovi na internetu, digitalnim kanalima i društvenim mrežama
  • Kako pronaći publiku putem online (digitalnih) kanala
  • Zašto je digitalno (online) oglašavanje važno za svaku tvrtku/brend
  • Kako koristiti online plaćeno oglašavanje u poslovne svrhe
  • Kako povećati posjećenost web stranice i bolju vidljivost na internet tražilicama
  • Kako pravilno koristiti najpopularnije društvene mreže u poslovne svrhe (Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube, TikTok)
  • Na što pripaziti kod kreiranja reklama na društvenim mrežama
  • Zašto je značajna generacija Z za online kanale oglašavanja/promocije
  • Kako kreativno napisati poruke za web, društvene mreže i oglase
  • Zašto je bitan sadržaj na web stranici i što uključuje
  • Kako kreirati plaćene oglase na webu i društvenim mrežama
  • Kako izabrati i angažirati influencera
  • Što je influencer marketing i kako mjeriti njegovu uspješnost
  • Što uključuje provedba digitalnih kampanja (online oglašavanje)
  • Što je native oglašavanje i kako (i zašto) se koristi
  • Metrika i evaluacija digitalnih kampanja – što trebate znati
  • Primjeri iz prakse, pitanja i odgovori, savjeti predavača

Uplata:

Naknada za sudjelovanje na seminaru uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6

Prijava:

Broj mjesta je ograničen. Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr


Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje seminara.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza seminara. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.


Najnovije objave u našim NOVOSTIMA pratite »OVDJE!«


Podijelite ovaj seminar na društvenim mrežama 👍