Edukacije

  1. Događaji
  2. Edukacije

Navigacija pogleda

Događaj navigacija pogleda

Danas

Gospodarenje otpadom – nove zakonske odredbe, primjena i praksa

Hotel International Miramarska Cesta 24, Zagreb

Zakonom o gospodarenju otpadom (NN broj 84/21), između ostalog, uređuje se sustav gospodarenja otpadom, uključujući red prvenstva, način gospodarenja otpadom, planski dokumenti, nadležnosti i obveze, lokacije i građevine za gospodarenje otpadom, prekogranični promet otpada, informacijski sustav gospodarenja otpadom te upravni i inspekcijski nadzor nad gospodarenjem otpadom. Zakonom je proširena odgovornost proizvođača otpada (proširene obveze), a dodatne obveze propisuje i Pravilnik o gospodarenju otpadom (NN broj 106/22). Proizvođač i posjednik otpada dužni su osigurati obradu otpada postupkom pripreme za ponovnu uporabu, recikliranjem ili oporabom sukladno temeljnim zahtjevima i redu prvenstva gospodarenja otpadom.

137,50 €

Mobilni radnici i vozači – radni odnosi u praksi

Hotel International Miramarska Cesta 24, Zagreb

Ako zapošljavate ili planirate zaposliti mobilne radnike i vozače, ili ste samozaposleni vozač, potrebno je regulirati radne odnose u skladu sa zakonskim odredbama, a u vezi sa zasnivanjem radnog odnosa (npr. zapošljavanje umirovljenika, stranaca), organizacijom radnog vremena, godišnjih odmora, stanki, potrebnim evidencijama (npr. evidencije o aktivnosti vozača), ugovaranjem plaće, slanjem radnika na rad u više država, ili na službeni put i terenski rad.

150,00 €

Primjena Zakona o sprječavanju pranja novca i financiranja terorizma – novosti i promjene

Hotel International Miramarska Cesta 24, Zagreb

Stručni seminar za sve obveznike Zakona o sprječavanju pranja novca i financiranja terorizma (NN broj 108/17, 39/19) i za obveznike upisa u Registar stvarnih vlasnika s ciljem upoznavanja i usklađivanja s novostima i obvezama u sustavu sprječavanja pranja novca i financiranja terorizma (prijavi o sumnjivim i gotovinskim transakcijama, sredstvima i osobama te dostavljanju ostalih podataka koje su obveznici dužni prijaviti Uredu za sprječavanje pranja novca, kao i promjene koje slijede uvođenjem nove valute).

150,00 €

Mjere zaštite na radu kod izvođenja građevinskih radova

Hotel International Miramarska Cesta 24, Zagreb

Pravilnikom o zaštiti na radu na privremenim gradilištima (NN br. 48/18) utvrđuju se mjere, pravila, postupci i aktivnosti zaštite na radu radnika, osoba na radu i samozaposlenih osoba na privremenim gradilištima.

137,50 €

Kako izraditi kvalitetnu sistematizaciju radnih mjesta

Hotel International Miramarska Cesta 24, Zagreb

O prednostima i preduvjetima za kvalitetnu sistematizaciju radnih mjesta, preciznom opisu radnog mjesta, postupku izrade sistematizacije, potrebnim obrascima za provođenje analize radnih mjesta, primjerima struktura – na praktičnom seminaru gdje ćete aktivno sudjelovati kroz postavljanje pitanja, ali i rješavanje određenih zadataka u obliku vježbi za što bolju pripremu ovog internog akta.

137,50 €

Upravljanje dokumentarnim i arhivskim gradivom u digitalnom i konvencionalnom obliku

Hotel International Miramarska Cesta 24, Zagreb

Pravilnikom o upravljanju dokumentarnim gradivom izvan arhiva (NN, br. 105/20) detaljnije se uređuju sva pitanja oko uvjeta i načina stvaranja, čuvanja, obrade, vrednovanja, pretvorbe u digitalni oblik, izlučivanja i predaje dokumentarnog gradiva te načina provjere stručne osposobljenosti djelatnika u pismohranama.

125,00 €

Savjetovanje iz radnih odnosa – zapošljavanje, otkazi, radno vrijeme i godišnji odmori

Hotel Ambasador Feliksa Peršića 5, Opatija

Imate li nedoumica oko toga kako sukladno Zakonu o radu regulirati radne odnose u tvrtki, sklopiti ili otkazati ugovor o radu, voditi evidenciju o radnom vremenu, odrediti godišnji odmor? U dva dana savjetovanja s pravnim stručnjacima iz prakse predložit ćemo rješenja i odgovoriti na sva vaša pitanja, te razmijeniti iskustva s ciljem što boljeg uređenja radnih odnosa.

Voditelj voznog parka

Hotel Ambasador Feliksa Peršića 5, Opatija

Pred voditeljem voznog parka velik je dio obaveza i nepredvidljivih situacija kod upravljanja voznim parkom, a posao je iznimno odgovoran i zahtjevan te traži stručne kompetencije i kontinuirano usavršavanje. Službeni automobil mora biti ispravan za vožnju s odgovarajućom propisanom opremom, a spremnost na promjene u upravljanju i optimizaciji voznog parka često je jedan od glavnih izazova osoba odgovornih za službena vozila.

Dvodnevni trening: Voditelj prodaje (Sales Manager)

Hotel Admiral Ul. Maršala Tita 139, Opatija

Dvodnevni trening za sve one koji žele iz prve ruke otkriti kako postići prodajne ciljeve uz pomicanje vlastitih granica te uz motiviranost i posvećenost doći do povećanja prodaje – za voditelje prodaje koji će unaprijediti svoje vještine i ostvariti izvanredne rezultate - kroz najnovije trendove, vještine pregovaranja, inovativne taktike i aktivno sudjelovanje.