Seminari

Primjena Zakona o sprječavanju pranja novca i financiranja terorizma – novosti i promjene
Hotel International Miramarska Cesta 24, ZagrebStručni seminar za sve obveznike Zakona o sprječavanju pranja novca i financiranja terorizma (NN broj 108/17, 39/19) i za obveznike upisa u Registar stvarnih vlasnika s ciljem upoznavanja i usklađivanja s novostima i obvezama u sustavu sprječavanja pranja novca i financiranja terorizma (prijavi o sumnjivim i gotovinskim transakcijama, sredstvima i osobama te dostavljanju ostalih podataka koje su obveznici dužni prijaviti Uredu za sprječavanje pranja novca, kao i promjene koje slijede uvođenjem nove valute).

Mjere zaštite na radu kod izvođenja građevinskih radova
Hotel International Miramarska Cesta 24, ZagrebPravilnikom o zaštiti na radu na privremenim gradilištima (NN br. 48/18) utvrđuju se mjere, pravila, postupci i aktivnosti zaštite na radu radnika, osoba na radu i samozaposlenih osoba na privremenim gradilištima.

Upravljanje dokumentarnim i arhivskim gradivom u digitalnom i konvencionalnom obliku
Hotel International Miramarska Cesta 24, ZagrebPravilnikom o upravljanju dokumentarnim gradivom izvan arhiva (NN, br. 105/20) detaljnije se uređuju sva pitanja oko uvjeta i načina stvaranja, čuvanja, obrade, vrednovanja, pretvorbe u digitalni oblik, izlučivanja i predaje dokumentarnog gradiva te načina provjere stručne osposobljenosti djelatnika u pismohranama.

Savjetovanje iz radnih odnosa – zapošljavanje, otkazi, radno vrijeme i godišnji odmori
Hotel Ambasador Feliksa Peršića 5, OpatijaImate li nedoumica oko toga kako sukladno Zakonu o radu regulirati radne odnose u tvrtki, sklopiti ili otkazati ugovor o radu, voditi evidenciju o radnom vremenu, odrediti godišnji odmor? U dva dana savjetovanja s pravnim stručnjacima iz prakse predložit ćemo rješenja i odgovoriti na sva vaša pitanja, te razmijeniti iskustva s ciljem što boljeg uređenja radnih odnosa.

Voditelj voznog parka
Hotel Ambasador Feliksa Peršića 5, OpatijaPred voditeljem voznog parka velik je dio obaveza i nepredvidljivih situacija kod upravljanja voznim parkom, a posao je iznimno odgovoran i zahtjevan te traži stručne kompetencije i kontinuirano usavršavanje. Službeni automobil mora biti ispravan za vožnju s odgovarajućom propisanom opremom, a spremnost na promjene u upravljanju i optimizaciji voznog parka često je jedan od glavnih izazova osoba odgovornih za službena vozila.

Dvodnevni trening: Voditelj prodaje (Sales Manager)
Hotel Admiral Ul. Maršala Tita 139, OpatijaDvodnevni trening za sve one koji žele iz prve ruke otkriti kako postići prodajne ciljeve uz pomicanje vlastitih granica te uz motiviranost i posvećenost doći do povećanja prodaje – za voditelje prodaje koji će unaprijediti svoje vještine i ostvariti izvanredne rezultate - kroz najnovije trendove, vještine pregovaranja, inovativne taktike i aktivno sudjelovanje.

Obračun plaća izaslanih radnika – zakonska regulativa i praksa
The Westin Zagreb Ul. Izidora Kršnjavog 1, ZagrebKod upućivanja (izasalanja) radnika u inozemstvo, potrebno je pridržavati se nacionalnih propisa zemalja u koje se radnici upućuju, kao i propisa Europske unije, dok je kod obračuna plaća za izaslane radnika važno poznavanje poreznih pravila te treba voditi računa o tome na koji će način radnik ostvarivati svoja prava iz socijalnih osiguranja i plaćanja poreza na dohodak.

Izmjene Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi – ostvarivanje prava i nove obveze
Hotel International Miramarska Cesta 24, ZagrebPrava, obveze i odgovornosti službenika i namještenika zaposlenih u upravnim odjelima i stručnim službama (upravna tijela) jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave uređeni su Zakonom o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, a čije su izmjene zakona izglasane u Hrvatskom saboru.

Digitalni marketing i korištenje umjetne inteligencije (AI)
The Westin Zagreb Ul. Izidora Kršnjavog 1, ZagrebŽelite li podići svoje digitalne marketinške kampanje na višu razinu, odnosno privući nove kupce i povećati prodaju uz pomoć digitalnog oglašavanja? Trendovi korištenja umjetne inteligencije (engl. Artificial Intelligence, AI) sve su prisutniji i šire se u razne poslovne svrhe, a umjetna inteligencija i dalje će imati ključnu ulogu u digitalnom svijetu.

Arhiviranje kadrovske dokumentacije – pravni aspekt i rokovi čuvanja
Hotel International Miramarska Cesta 24, ZagrebZa kadrovsku administraciju odgovoran je odjel za pravne i kadrovske poslove/odjel ljudskih resursa, koji brine o administraciji podataka i pravnoj usklađenosti, a vodi brigu o prikupljanju dokumentacije vezane za radni odnos, urednom vođenju i arhiviranju dosjea zaposlenika, prijavi i odjavi zaposlenika, organizaciji arhive na razini tvrtke i druge poslove. Složen i dinamičan posao koji obvezuje na odgovornost o tajnosti podataka iz djelokruga rada, a to je posebno važno jer kadrovski podaci sadrže osobne podatke, odnosno i osjetljive osobne podatke zaposlenika.