EDUKACIJA »
Dvodnevna edukacija: Pravila upravljanja protokolom
Termin održavanja:
Zagreb, 1. i 2. srpanj 2021. (četvrtak i petak), Hotel The Westin Zagreb, Ul. Izidora Kršnjavoga 1
Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje seminara: 9,00 – 14,00 sati
Predavači:
Kotizacija:
1.375,00 kn (1.100,00 kn + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku i osvježavajući napitak.
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 1.200,00 kn (960,00 kn + PDV).
Edukacija se održava prema epidemiološkim mjerama: za sve sudionike osigurane su maske, obavezna dezinfekcija ruku i propisani razmak od 2 metra između polaznika. Broj polaznika ne prelazi maksimalni broj koji zadovoljava mjere fizičke udaljenosti.
Napomena: 10% popusta na smještaj za sudionike edukacije u hotelu Westin.
Koja pravila vrijede za protokol u poslovnom okruženju – od planiranja do realizacije?
Kada govorimo o protokolu javne ustanove ili tvrtke, potrebno je držati se unaprijed usvojenih procedura ili pravila (kodeksa ponašanja), bilo da se radi o organizaciji društvenih okupljanja ili prigodnih svečanosti, ili pak službenih posjeta, darivanja poslovnih partnera ili upućivanja čestitki.
U protokolarnima aktivnostima potrebno je pridržavati se određenih standarda i načela, kao i poslovnog bontona i smjernica poslovne komunikacije (usmene i pismene), bilo da se radi o službenom ili neformalnom događaju ili korespondenciji.
U poslovnom svijetu i diplomaciji, da bi ostavili uspješan dojam i ustanovu/tvrtku predstavili u što boljem svjetlu, poštuju se određena pravila ponašanja – bitno je gdje će tko od uzvanika/gostiju sjediti, kako nekoga osloviti ili predstaviti, kako organizirati službene posjete s dnevnim redom i programom, kako ispratiti goste i što je primjereno za poslovne poklone…
Na dvodnevnoj edukaciji naučit ćete:
- sve o planiranju, organiziranju i upravljanju protokolarnim aktivnostima,
- pravila za samostalno vođenje protokola,
- izradu planova protokola,
- pravila koja vrijede u poslovnoj komunikaciji i protokolu,
- upute i pravila u komunikaciji s medijima,
- sve o organizaciji događaja (evenata).
Usvojite vještine upravljanja protokolom s poznatim stručnjacima iz prakse, koji će prenijeti svoja znanja i iskustva, kao i primjere iz prakse. Prijavite se na vrijeme, jer je broj sudionika ograničen!
Protokol – program dvodnevne edukacije:
01.07.2021. (četvrtak), od 9:00 do 14:00 sati
- Protokol – što i kako
- Važnost poslovne komunikacije
- Pravila poslovnog bontona
- Važnost dojma, osobni imidž i reputacija
- Pisana komunikacija (e-mail, dopisi, službeno i osobno dopisivanje)
- Rješavanje konflikata i krizna komunikacija
- Primjeri iz prakse, pitanja i odgovori
02.07.2021. (petak), od 9:00 do 14:00 sati
- Službeni posjeti i dnevni red
- Izrada plana protokola
- Poslovni pokloni (određivanje i način uručivanja poklona)
- Priprema i organizacija poslovnih i društvenih događaja
- Uspješno upravljanje eventima (događajima)
- Odnosi s medijima – pravila i savjeti
- Primjeri iz prakse, pitanja i odgovori
Uplata:
Naknada za sudjelovanje na edukaciji uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6
Prijava:
Broj mjesta je ograničen. Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr
Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje edukacije.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza edukacije. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.