Loading Events

SEMINAR / EDUKACIJA »

Provedba EU projekta – upravljanje projektom u praksi


Termin održavanja:

Zagreb, 30. studeni 2022. (srijeda), Hotel Central, Branimirova ul. 3

Vrijeme održavanja:

Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje seminara: 9,00 – 14,00 sati


Provođenje projekata iz EU fondova – savjeti i praksa

Planirate li povući sredstva iz EU fondova ili ste već potpisali Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava, čeka vas poznavanje i razumijevanje projektne dokumentacije i temeljit sustav provedbe EU projekta.

O pravilima i praksi u provedbi EU projekata, kao i nepravilnostima u provedbi te financijskom upravljanju u provedbi projekata financiranih iz EU fondova, upoznat ćemo vas na seminaru sa stručnjakom iz prakse za ovo područje.


  • Kako provesti projekt u skladu s općim i posebnim pravilima Ugovora?
  • Koje su obveze korisnika koje proizlaze iz Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava?
  • Tko je odgovoran za provedbu projekta, a tko snosi odgovornost za štetu?
  • Što u slučaju više sile?
  • Kako pripremiti projektnu dokumentaciju?
  • Kako izbjeći ili riješiti pogreške u provedbi projekta?
  • Koji su troškovi prihvatljivi, a koji neprihvatljivi?
  • Kako se radi projektni plan nabave?
  • Kako sastaviti izvješća i zahtjev za nadoknadom sredstava?

Iskoristite savjete i upute u pripremi projektne dokumentacije, financiranju projekta i planiranju troškova, kao i o planiranju provedbenih aktivnosti uz prava i obveze korisnika koja proizlaze prije i nakon završetka projekta.


Program seminara:

Upoznavanje sa sadržajem Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava: opći i posebni uvjeti

Osnovni pojmovi, prava i obveze koje proizlaze iz Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava

  • Odgovornost za provedbu projekta
  • Odgovornost za štetu
  • Viša sila
  • Ostale obveze Korisnika
  • Informiranje
  • Vlasništvo nad projektom
  • Trajnost projekta
  • Razdoblja: provedbe projekta, prihvatljivosti izdataka, izvršenja ugovora
  • Troškovi: prihvatljivi troškovi, neprihvatljivi troškovi, izuzeti, potraživani
  • Izvještavanje i zahtjevi za nadoknadom sredstava (ZNS)

Raskid ugovora

Uspostavljanje vlastitog sustava provedbe projekta

  • Upravljanje dokumentacijom
  • Upravljanje nabavama (projektni plan nabave, ex ante/ex post kontrola)
  • Početni plan zahtjeva za nadoknadom sredstava
  • Zahtjev za plaćanje predujma
  • Upravljanje izvještavanjem (izvješća i zahtjevi za nadoknadom sredstava, popratna dokumentacija i dokazi)
  • Financijsko upravljanje: proračun projekta, dvostruko financiranje, troškovi rada, plaćanja i povrati
  • Upravljanje outputima i rezultatima (provjere na licu mjesta)
  • Obveze nakon završetka provedbe
  • Izmjene Ugovora (preduvjeti izmjene, izmjene manjeg značaja, dodaci Ugovoru)

Pitanja i odgovori sudionika

Uplata:

Naknada za sudjelovanje na seminaru uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6

Prijava:

Broj mjesta je ograničen. Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr


Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje seminara.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza seminara. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.


Najnovije objave u našim NOVOSTIMA pratite »OVDJE!«


Podijelite ovaj seminar na društvenim mrežama 👍