Savjetovanje iz radnih odnosa – zapošljavanje, otkazi, radno vrijeme i godišnji odmori
13. ožujka / 9:30 - 14. ožujka / 14:00
DVODNEVNI SEMINAR / EDUKACIJA OPATIJA»
Savjetovanje iz radnih odnosa
Zapošljavanje, otkazi, radno vrijeme i godišnji odmori
Termin održavanja:
OPATIJA, 13. i 14. ožujak 2025. (četvrtak i petak), Hotel Ambasador, Feliksa Peršića 5
Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,30 h (prijam od 9,00 h)
Očekivano trajanje seminara: 9,30 – 14,00 sati (svaki dan)
Predavač:
» Josipa Klišanin, dipl. iur., načelnica Sektora za rad, Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike
Kotizacija za dvodnevnu edukaciju:
250,00 € (200,00 € + PDV) po sudioniku. Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 225,00 € (180,00 € + PDV) .
Kotizacija uključuje: sudjelovanje na predavanjima, odgovore na pitanja, tiskani pisani materijal i olovku, slatku pauzu i osvježenje.
Opatija – tradicionalno dvodnevno savjetovanje iz radnih odnosa
Radni odnosi
Imate li nedoumica oko toga kako sukladno Zakonu o radu regulirati radne odnose u tvrtki, sklopiti ili otkazati ugovor o radu, organizirati rad sa smanjenim brojem radnika, voditi evidenciju o radnom vremenu, odrediti godišnji odmor?
Pred poslodavcima su mnogobrojni izazovi kod reguliranja radnih odnosa, a posebice u slučaju nedostatka radne snage i promjene zakonske regulative.
Kao najčešći problemi i izazovi iz prakse kod reguliranja radnih odnosa pokazali su se upravo zasnivanje radnog odnosa i otkazivanje ugovora o radu, organizacija radnog vremena te utvrđivanje i korištenje godišnjeg odmora.
U dva dana savjetovanja predložit ćemo rješenja i odgovoriti na sva vaša pitanja, te razmijeniti iskustva s ciljem što boljeg uređenja radnih odnosa prateći aktualne zakonske i podzakonske akte.
Prvi dan govorit ćemo o aktualnim pitanjima kod zasnivanja radnog odnosa i sklapanja ugovora o radu u praksi te nakon toga o prestanku ugovora o radu na neodređeno i određeno vrijeme, kao i o izvanrednom i redovitom otkazu koji je uvjetovan ponašanjem radnika.
Drugi dan pojašnjavamo obveze poslodavca i radnika kod reguliranja radnog vremena te temu godišnjih odmora na način da se obrađuju pitanja koja predstavljaju najčešće dileme u praksi.
10 najčešćih pitanja i nedoumica u praksi s kojima se susreću poslodavci
- Kako izmijeniti ugovoreno mjesto rada, opis poslova, radno vrijeme i dr.?
- Na koji način zaposliti sezonske radnike, umirovljenike ili strane radnike?
- Kako pravilno otkazati ugovor o radu i koji su valjani razlozi za otkaz ugovora?
- Tko ima pravo na otpremninu?
- Koje su obveze poslodavca prema radnicima koji rade na izdvojenom mjestu rada?
- Kada je moguća zamjena prekovremenih sati za slobodne dane?
- Kako pravilno regulirati puno i nepuno radno vrijeme?
- Na koji način organizirati preraspodijeljeno radno vrijeme sukladno zakonu?
- Što kada radnik ne želi iskoristiti pravo na godišnji odmor?
- Koji su uvjeti stjecanja prava na puni godišnji odmor?
Ako imate ova ili slična pitanja, pozivamo vas na ovogodišnje dvodnevno savjetovanje.
Koje su obveze poslodavca i radnika u odnosu na izvršavanje ugovorenih obveza saznajte na dvodnevnom savjetovanju na kojem ćete dobiti odgovore na pitanja i razmijeniti iskustva s kolegama te usvojiti znanja o temeljnim pravima i obvezama iz radnog odnosa u skladu s najnovijom zakonskom regulativom.
Osigurajte svoje mjesto na vrijeme – vidimo se u Opatiji!
Program dvodnevnog savjetovanja:
13.03.2025. (četvrtak) – Zapošljavanje i otkazivanje ugovora o radu
- Ugovor o radu na određeno vs. neodređeno vrijeme
- Zapošljavanje stranaca – nove zakonske izmjene
- Zapošljavanje sezonaca, umirovljenika, studenata, učenika
- Privremeno zapošljavanje radnika putem agencije
- Najvažnije odredbe kod postupka otkazivanja ugovora
- Redovni vs. izvanredni otkaz ugovora o radu
- Otkaz s ponudom izmijenjenog ugovora
- Poslovno uvjetovani otkaz
- Otkazni rokovi i računanje
- Pravo na otpremninu
14.03.2025. (petak) – Radno vrijeme i godišnji odmori
- Evidencija radnog vremena – novi pravilnik
- Puno i nepuno radno vrijeme
- Preraspodjela radnog vremena
- Skraćeno radno vrijeme
- Plaćeni i neplaćeni dopust, odsutnost s posla
- Prekovremeni rad i rad u smjenama
- Pravo, trajanje i utvrđivanje godišnjeg odmora
- Razmjerni dio godišnjeg odmora
- Korištenje u dijelovima i naknada za neiskorišteni dio
- Raspored korištenja godišnjeg odmora
Uplata:
Naknada za sudjelovanje na seminaru uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6
Prijava:
Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr
Povlaštene cijene smještaja za sudionike seminara:
Hotel Ambasador***** (hotel u kojem se održava seminar)
Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 145,00 €
Noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 175,00 € (87,50 € po osobi )
Polupansion (doručak i večera) u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 170,00 €
Polupansion (doručak i večera) u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 225,00 € (112,50 € po osobi)
Hotel Admiral ****
Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 100,00 €
Noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 110,00 € (55,00 € po osobi )
Polupansion (doručak i večera) u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 110,00 €
Polupansion (doručak i večera) u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 130,00 € (65,00 € po osobi)
Boravišna pristojba 1,50 € po osobi dnevno
▪ u cijene je uključen pripadajući PDV
▪ u cijene smještaja je uključeno korištenje bazena, fitnessa, sauna i wifi-a
Rezervacija smještaja:
Smještaj za sudionike Seminara predviđen je u Hotelu Ambasador***** i Admiral****.
Sudionici rezerviraju smještaj direktno putem linka: MB Seminar ili promo kôda na web stranici liburnia.hr; nakon odabira vrste sobe i datuma upisuje se promo kôd: MB25
Za sva dodatna pitanja na raspolaganju je rezervacijski centar Liburnia Hotels & Villas (reservation.mice@liburnia.hr), +385 51 710 444
Prilikom kontaktiranja hotela pozovite se na pristupni kôd MB25 ili naziv događaja za rezervaciju smještaja.
Rok za rezervacije smještaja po povlaštenim cijenama je do 01.03.2025. , a nakon tog roka će rezervacije smještaja biti moguće na upit, prema raspoloživosti.
Za sudionike koji bi htjeli unaprijed platiti smještaj po predračunu, molimo da svoju rezervaciju samostalno izvršite putem web stranice te u zadnjem koraku odaberu način plaćanja predračunom, te upišu tražene podatke firme, adresu i OIB. Predračun je potrebno podmiriti minimalno 10 dana prije dolaska, nakon isteka tog roka rezervacija će se smatrati otkazanom.
Posebna pogodnost za sudionike seminara: za one koji žele doći u Opatiju par dana ranije ili produžiti svoj boravak preko vikenda, vrijede iste cijene smještaja kao i tijekom trajanja seminara.
Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje seminara.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza seminara. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.