Kako izraditi kvalitetnu sistematizaciju radnih mjesta
13. lipnja / 9:00 - 14:00
| 120,00 €SEMINAR / EDUKACIJA »
Kako izraditi kvalitetnu sistematizaciju radnih mjesta
Termin održavanja:
Zagreb, 13. lipanj 2024. (četvrtak), Hotel The Westin Zagreb, Kršnjavoga 1
Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje seminara: 9,00 – 14,00 sati
Kotizacija:
120,00 € (96,00 € + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku i osvježavajući napitak. Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 105,00 € (84,00 € + PDV).
(Pretplatnici ne plaćaju kotizaciju za navedeni seminar)
Planirate izraditi ili revidirati interni akt o sistematizaciji radnih mjesta, a ne znate od kuda početi?
Sistematizacija radnih mjesta
Imate li dokument s kojim ste posložili i opisali radna mjesta u organizacijsku strukturu, a iz kojeg je moguće definirati hijerarhijsku podjelu unutar kompanije, ali i odgovornost za realizaciju pojedinog radnog zadatka?
U opisu radnih mjesta definirali ste svrhu, sadržaj i složenost određenog posla?
Kome i zašto treba sistematizacija radnih mjesta?
VAŽNO: Zakonska obveza čelnika javne službe odnosno upravljačkog tijela tiče se donošenja općeg akta o sistematizaciji radnih mjesta u skladu s Uredbom o nazivima radnih mjesta, uvjetima za raspored i koeficijentima za obračun plaće u javnim službama (Narodne novine, br. 22/24), i to u roku od šest mjeseci od dana stupanja na snagu Uredbe, dakle do 1. rujna 2024. godine.
Prema Zakonu o radu, tvrtke koje zapošljavaju najmanje 20 radnika dužne su donijeti i objaviti pravilnik o radu kojim se uređuju plaće, organizacija rada i druga važna pitanja za radnike.
S pojavom novih radnih procesa i tehnologija, potrebno je prilagoditi i revidirati opise radnih mjesta, a sistematizaciju uskladiti sa stvarnim stanjem i potrebama unutar kompanije.
Pravilnik o sistematizaciji radnih mjesta donose tvrtke koje zapošljavaju najmanje 20 radnika – sistematizacija uređuje strukturu, radna mjesta i organizacijske jedinice, definira opis poslova, nadležnosti i odgovornosti unutar tvrtke, a potrebno ju je barem jednom godišnje revidirati i na vrijeme unositi sve eventualne promjene.
Sudjelovanjem na praktičnom seminaru uz vježbe i primjere saznat ćete:
- što sve obuhvaća sistematizacija u kompaniji,
- koje su koristi sistematizacije radnih mjesta,
- koji su koraci potrebni za izradu kvalitetne sistematizacije,
- na koji način izraditi opis radnih mjesta,
- koliko često je potrebno revidirati postojeću sistematizaciju,
- koje informacije sadrži sistematizacija radnih mjesta,
- što sadrži dobar opis poslova,
- kako povezati plaću ili koeficijente sa opisom poslova,
- što u slučaju kada se ukida radno mjesto,
- koji su najčešći izazovi u praksi?
Kvalitetna sistematizacija radnih mjesta ključna je za uspjeh upravljanja radnim procesima, kao i učinkovito obavljanje određenih poslova (radnih zadataka), a osnovna svrha sistematizacije je razjasniti odgovornosti na razini kompanije kroz jasno definiran opis i analizu poslova.
O prednostima i preduvjetima za kvalitetnu sistematizaciju radnih mjesta, preciznom opisu radnog mjesta, postupku izrade sistematizacije, potrebnim obrascima za provođenje analize radnih mjesta, primjerima struktura – na praktičnom seminaru gdje ćete aktivno sudjelovati kroz postavljanje pitanja, ali i rješavanje određenih zadataka u obliku vježbi za što bolju pripremu ovog internog akta.
Program seminara:
- Snimanje postojećeg stanja u organizaciji
- Što je sistematizacija radnih mjesta
- Koraci potrebni za izradu kvalitetne sistematizacije
- Primjeri organizacijskih struktura
- Analiza opisa poslova
- Načini prikupljanja podataka za kvalitetno definiranje pojedinog radnog mjesta
- Upitnici za kvalitetno snimanje radnih procesa
- Što sve opis poslova mora sadržavati
- Primjeri opisa poslova
- Vježba izrade opisa poslova
- Nadogradnja opisa poslova u sistematizaciji
- Povezanost plaća/koeficijenata sa opisom poslova
- Važnost kvalitetne sistematizacije u kompaniji
- Revizija i ažuriranje postojećeg pravilnika o sistematizaciji
- Primjeri iz prakse, vježbe, pitanja i odgovori sudionika
Uplata:
Naknada za sudjelovanje na seminaru uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6
Prijava:
Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr
Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje seminara.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza seminara. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.