Loading Događaji

SEMINAR / EDUKACIJA »

Kako izraditi kvalitetnu sistematizaciju radnih mjesta


Termin održavanja:

Zagreb, 13. lipanj 2024. (četvrtak), Hotel The Westin Zagreb, Kršnjavoga 1

Vrijeme održavanja:

Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje seminara: 9,00 – 14,00 sati

Predavač:

» Iva Sušec, magistra psihologije

Kotizacija:

120,00 € (96,00 € + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku i osvježavajući napitak. Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 105,00 € (84,00 € + PDV).

(Pretplatnici ne plaćaju kotizaciju za navedeni seminar)


Planirate izraditi ili revidirati interni akt o sistematizaciji radnih mjesta, a ne znate od kuda početi?

Sistematizacija radnih mjesta

Imate li dokument s kojim ste posložili i opisali radna mjesta u organizacijsku strukturu, a iz kojeg je moguće definirati hijerarhijsku podjelu unutar kompanije, ali i odgovornost za realizaciju pojedinog radnog zadatka?

U opisu radnih mjesta definirali ste svrhu, sadržaj i složenost određenog posla?

Kome i zašto treba sistematizacija radnih mjesta?

VAŽNO: Zakonska obveza čelnika javne službe odnosno upravljačkog tijela tiče se donošenja općeg akta o sistematizaciji radnih mjesta u skladu s Uredbom o nazivima radnih mjesta, uvjetima za raspored i koeficijentima za obračun plaće u javnim službama (Narodne novine, br. 22/24), i to u roku od šest mjeseci od dana stupanja na snagu Uredbe, dakle do 1. rujna 2024. godine.

Prema Zakonu o radu, tvrtke koje zapošljavaju najmanje 20 radnika dužne su donijeti i objaviti pravilnik o radu kojim se uređuju plaće, organizacija rada i druga važna pitanja za radnike.

S pojavom novih radnih procesa i tehnologija, potrebno je prilagoditi i revidirati opise radnih mjesta, a sistematizaciju uskladiti sa stvarnim stanjem i potrebama unutar kompanije.

Pravilnik o sistematizaciji radnih mjesta donose tvrtke koje zapošljavaju najmanje 20 radnika – sistematizacija uređuje strukturu, radna mjesta i organizacijske jedinice, definira opis poslova, nadležnosti i odgovornosti unutar tvrtke, a potrebno ju je barem jednom godišnje revidirati i na vrijeme unositi sve eventualne promjene.


Sudjelovanjem na praktičnom seminaru uz vježbe i primjere saznat ćete:

  • što sve obuhvaća sistematizacija u kompaniji,
  • koje su koristi sistematizacije radnih mjesta,
  • koji su koraci potrebni za izradu kvalitetne sistematizacije,
  • na koji način izraditi opis radnih mjesta,
  • koliko često je potrebno revidirati postojeću sistematizaciju,
  • koje informacije sadrži sistematizacija radnih mjesta,
  • što sadrži dobar opis poslova,
  • kako povezati plaću ili koeficijente sa opisom poslova,
  • što u slučaju kada se ukida radno mjesto,
  • koji su najčešći izazovi u praksi?

Kvalitetna sistematizacija radnih mjesta ključna je za uspjeh upravljanja radnim procesima, kao i učinkovito obavljanje određenih poslova (radnih zadataka), a osnovna svrha sistematizacije je razjasniti odgovornosti na razini kompanije kroz jasno definiran opis i analizu poslova.


O prednostima i preduvjetima za kvalitetnu sistematizaciju radnih mjesta, preciznom opisu radnog mjesta, postupku izrade sistematizacije, potrebnim obrascima za provođenje analize radnih mjesta, primjerima struktura – na praktičnom seminaru gdje ćete aktivno sudjelovati kroz postavljanje pitanja, ali i rješavanje određenih zadataka u obliku vježbi za što bolju pripremu ovog internog akta.


Program seminara:

  • Snimanje postojećeg stanja u organizaciji
  • Što je sistematizacija radnih mjesta
  • Koraci potrebni za izradu kvalitetne sistematizacije
  • Primjeri organizacijskih struktura
  • Analiza opisa poslova
  • Načini prikupljanja podataka za kvalitetno definiranje pojedinog radnog mjesta
  • Upitnici za kvalitetno snimanje radnih procesa
  • Što sve opis poslova mora sadržavati
  • Primjeri opisa poslova
  • Vježba izrade opisa poslova
  • Nadogradnja opisa poslova u sistematizaciji
  • Povezanost plaća/koeficijenata sa opisom poslova
  • Važnost kvalitetne sistematizacije u kompaniji
  • Revizija i ažuriranje postojećeg pravilnika o sistematizaciji
  • Primjeri iz prakse, vježbe, pitanja i odgovori sudionika

Uplata:

Naknada za sudjelovanje na seminaru uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6

Prijava:

Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr


Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje seminara.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza seminara. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.


Najnovije objave u našim NOVOSTIMA pratite »OVDJE!«


Podijelite ovaj seminar na društvenim mrežama 👍