Loading Događaji

DVODNEVNA EDUKACIJA/SEMINAR U OPATIJI »

Dvodnevna edukacija za poslovne tajnice (tajnike) i voditelje ureda (Office Manager)


Termin održavanja:

OPATIJA, 23. – 24. listopad 2025. (četvrtak i petak)
Hotel Admiral, Ul. Maršala Tita 139

Vrijeme održavanja:

Početak: od 9,30 h (prijam od 9,00 h)
Očekivano trajanje edukacije: 9,30 – 14,00 sati (svaki dan)

Predavači:

» Tajana Zlabnik, dipl. iur., odvjetnica

» prof. dr. sc. Mirela Holy, docentica

Kotizacija za dvodnevnu edukaciju:

Za rane uplate do 01.09.2025.: 200,00 € (160,00 € + PDV) po sudioniku. Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 175,00 € (140,00 € + PDV).

Redovna cijena kotizacije: 225,00 € (180,00 € + PDV) po sudioniku. Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 200,00 € (160,00 € + PDV) .

Kotizacija uključuje: sudjelovanje na predavanjima, odgovore na pitanja, tiskani pisani materijal i olovku, slatku pauzu i osvježenje, uvjerenje o pohađanju edukacije.


Uspješno rješavanje poslovnih izazova – usvojite potrebne vještine i znanja za učinkovitije funkcioniranje ureda

  • Odgovorni ste za organizaciju rada ureda?
  • Vodite razne evidencije i arhivirate dokumentaciju?
  • Održavate redovitu komunikaciju sa zaposlenicima i poslovnim suradnicima?
  • Organizirate sastanke i poslovna putovanja?
  • Upravljate dolaznim i odlaznim pozivima?
  • Koordinirate dnevne aktivnosti unutar tvrtke?
  • I obavljate još niz drugih radnih zadaća potrebnih za uspješno poslovanje ureda…

Kako se uspješno nositi s raznoraznim, svakodnevnim zadacima i obavljati svoj posao još bolje, uz manje stresa, pogrešaka i konfliktnih situacija?

Posao poslovne tajnice (voditelja ureda) je složen i dinamičan, a često igra važnu ulogu, odnosno glavna je karika u modernoj organizaciji ili tvrtki.

Od tajnice / tajnika očekuju se dobre komunikacijske i organizacijske sposobnosti, poznavanje knjigovodstvenih poslova i osnove radno-prave regulative, upravljanje administrativnom dokumentacijom, arhiviranje dokumentacije, organiziranje i vođenje arhive, obrada i spremanje računa, koordinacija i organiziranje poslovnih događaja ili sastanaka te niz drugih aktivnosti, znanja i vještina.

Odgovoran i stresan posao koji zahtijeva kontinuirano usavršavanje i praćenje regulative – kako bi vam olakšali i pomogli u svakodnevnom radu, organiziramo dvodnevnu edukacija za poslovne tajnice (tajnike) i voditelje ureda (Office Manager).


Bez obzira jeste li početnik u ovom poslu ili radite ovaj posao već duže vrijeme, pozivamo vas na stručnu i interaktivnu dvodnevnu edukaciju u Opatiji gdje ćete zajedno s našim iskusnim predavačima:

  • usvojiti nova znanja (kao što je poznavanje osnovnog pravnog okvira s kojim se susrećete u svakodnevnom radu i usvajanje komunikacijskih vještina),
  • razmijeniti iskustva i ostvariti nova poznanstva,
  • naučiti nešto novo u ugodnom okruženju i opuštenoj atmosferi,
  • poslušati savjete iz prakse te
  • unaprijediti svoju profesionalnu karijeru (sudionici će dobiti uvjerenje o pohađanju u tiskanom obliku).

Vidimo se u Opatiji – osigurajte svoje mjesto na vrijeme!


Program dvodnevne edukacije:

23.10.2025. (četvrtak), predavač: Tajana Zlabnik

Zakonska regulativa i administracija

  • Radni odnosi: vrste radnog odnosa, ugovori o radu i evidencija radnog vremena
  • Obveze koje proizlaze iz zašite na radu
  • Čuvanje i arhiviranje računovodstvene dokumentacije
  • Službeni put i upute za popunjavanje putnih naloga
  • Zaštita osobnih podataka
  • Pitanja i odgovori

24.10.2025. (petak), predavač: Mirela Holy

Poslovna komunikacija

  • Osobna i telefonska komunikacija s klijentima i suradnicima
  • Poslovna korespondencija – sadržaj i oblik dopisa, e-mail-a, prezentacije
  • Komunikacijske vještine
  • Upravljanje učinkom i vremenom
  • Upravljanje stresom i konfliktima
  • Pitanja i odgovori

Uplata:

Naknada za sudjelovanje na edukaciji uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6

Prijava:

Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr


Smještaj:

Povlaštene cijene smještaja za sudionike edukacije predviđene su u Hotelima: Hotel Admiral**** i Hotel Ambasador*****.

Osigurajte svoje mjesto na vrijeme – vidimo se u Opatiji!

Hotel Admiral**** (Hotel u kojem se održava seminar)

  • Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 100,00 €
  • Noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 110,00 € (55,00 € po osobi)
  • Polupansion (doručak i večera) u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 110,00 €
  • Polupansion (doručak i večera) u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 130,00 € (65,00 eur po osobi)

Hotel Ambasador***** 

  • Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 145,00 €
  • Noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 175,00 € (87,50 € po osobi)
  • Polupansion (doručak i večera) u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 170,00 €
  • Polupansion (doručak i večera) u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 225,00 € (112,50 € po osobi)

* boravišna pristojba 1,50 eur po osobi dnevno
* sve ekstra troškove gosti plaćaju sami na licu mjesta
* u cijene je uključen pripadajući PDV
* u cijene smještaja je uključeno korištenje bazena, fitnessa, sauna i wifi-a

Posebna pogodnost za sudionike edukacije: za sve sudionike koji žele boraviti u Opatiji par dana ranije ili produžiti svoj boravak nakon edukacije, vrijede iste cijene smještaja kao tijekom edukacije.


Rezervacija smještaja:

Smještaj za sudionike seminara predviđen je  u Hotelima Ambasador***** i Admiral****.

Sudionici rezerviraju smještaj isključivo direktno putem promo kôda na web stranici www.liburnia.hr; nakon odabira datuma, upisuje se promo kôd:  MBS25,  odnosno klikom na sljedeći link: MB seminar 22.-24.10.2025.

Za goste koji bi htjeli unaprijed platiti smještaj po predračunu, molimo da svoju rezervaciju samostalno izvrše putem web stranice,  u zadnjem koraku odaberu način plaćanja predračunom, te upišu tražene podatke firme, adresu i OIB.

Predračun je potrebno podmiriti minimalno 10 dana prije dolaska, nakon isteka tog roka rezervacija će se smatrati otkazanom.

Rok za rezervacije smještaja po povlaštenim cijenama je do 06.10.2025. , a nakon tog roka će rezervacije smještaja biti moguće na upit, prema raspoloživosti.

Za sudionike Seminara koji žele doći par dana ranije ili produžiti svoj boravak tijekom vikenda, organizator je omogućio smještaj po istim promotivnim cijenama koje vrijede i tijekom Seminara.

Za sva dodatna pitanja i pomoć pri procesu rezervacije na raspolaganju je rezervacijski centar Liburnia Hotels & Villas (reservation.mice@liburnia.hr , +385 51 710 444).

Prilikom kontaktiranja agenata pozovite se na pristupni kôd ili naziv Događanja.


Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje edukacije.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza edukacije. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.


Najnovije objave u našim NOVOSTIMA pratite »OVDJE!«


Podijelite ovaj seminar na društvenim mrežama 👍