

Uredsko poslovanje za administrativne djelatnike
22. svibnja / 9:00 - 14:00
| 150,00 €SEMINAR / EDUKACIJA »
Uredsko poslovanje za administrativne djelatnike
Termin održavanja:
Zagreb, 22. svibanj 2025. (četvrtak), Hotel International, Miramarska Cesta 24
Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje seminara: 9,00 – 14,00 sati
Predavač:
» Tajana Zlabnik, dipl. iur., odvjetnica
Kotizacija:
150,00 € (120,00 € + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku i osvježavajući napitak. Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 125,00 € (100,00 € + PDV)
(Pretplatnici ne plaćaju kotizaciju za navedeni seminar)
Jednodnevni seminar: organizacija i vođenje administracije
U vrijeme sve izazovnije administracije i prilagodbe na zakonsku regulativu i tzv. poslovanje bez papira (digitalno poslovanje), posao administrativnog djelatnika obuhvaća razne zadatke, od upravljanja dokumentacijom, vođenja evidencija i arhiva, komunikacije do poznavanja načina rada.
Odgovoran i zahtjevan posao, bez obzira o kojem se sustavu radi, bilo privatnom ili javnom sektoru, jer svaki ima svoje specifičnosti i zahtjeve na koje treba pravilno odgovoriti.
Uredba o uredskom poslovanju primjenjuje se na uredsko poslovanje tijela državne uprave, drugih državnih tijela, tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave te pravnih osoba s javnim ovlastima (javnopravna tijela), a u postupanju s podnescima, izdavanju, obradi, otpremi, čuvanju te izlučivanju donesenih akata primjenjuju propise o uredskom poslovanju.
Uredbom o uredskom poslovanju uređuju se pravila i mjere uredskog poslovanja s naglaskom na digitalizaciju, odnosno uvođenju obveznog informacijskog sustava uredskog poslovanja.
Javnopravna tijela dužna su međusobno povezati svoje informacijske sustave uredskog poslovanja i službene evidencije te komunicirati primarno elektroničkim putem, a imaju i određene obveze kod postupanja neupravnih i upravnih akata (brojčane oznake, dostava, potpis i dr.).
U obavljanju svakodnevnih administrativnih i uredskih poslova, administrativni djelatnici često se susreću s nepoznanicama ili nedoumicama, kao što je poštivanje rokova čuvanja kadrovske i računovodstvene dokumentacije, način arhiviranja osobnih podataka radnika, pravilno provođenje organizacijskih mjera zaštite dokumentacije, načinu pohrane dokumentacije, prikupljanju osobnih podataka radnika, i druga važna pitanja kod administrativne obrade i pripreme dokumentacije.
Iskoristite savjete i praktične upute koje smo pripremili na stručnom i interaktivnom seminaru u suradnji sa pravnim stručnjakom o pravilima i primjeni Uredbe o uredskom poslovanju (oznakama pismena te sadržaju evidencija uredskog poslovanja), te zakonske obveze za prikupljanje i arhiviranje kadrovske ili računovodstvene dokumentacije, kao i kod prikupljanja osobnih podataka i pristupa dokumentaciji.
Program seminara:
- Primanje, otvaranje i razvrstavanje pismena i pošiljki
- Klasifikacijska oznaka i urudžbeni broj (urudžbiranje i klasificiranje)
- Dostava predmeta i pismena u rad – formiranje digitalnih datoteka
- Evidentiranje pismena u informacijskom sustavu
- Osnovne i pomoćne evidencije uredskog poslovanja
- Načini otpreme i dostave neupravnih akata i upravnih akata
- Administrativno-tehnička obrada internih i (ne)upravnih akata
- Upotreba elektroničkog potpisa i elektroničkog pečata
- Stavljanje predmeta za pismohranu i arhiv
- Klasifikacija kadrovske dokumentacije
- Pravna osnova za prikupljanje osobnih podataka
- Trajna pohrana propisanih evidencija
- Arhiviranje kadrovske i računovodstvene dokumentacije
- Rokovi čuvanja kadrovske i računovodstvene dokumentacije
- Obrada i arhiviranje osobnih podataka radnika
- Tehničke i organizacijske mjere zaštite dokumentacije
- Posebno zaštićene kategorije podataka o radnicima
- Odluka o načinu pohrane dokumentacije
- Uništenje poslovne dokumentacije
- Pristup dokumentaciji
- Pitanja i odgovori sudionika
Uplata:
Naknada za sudjelovanje na seminaru uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6
Prijava:
Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr
Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje seminara.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza seminara. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.