Dvodnevni trening: Voditelj prodaje (Sales Manager)
13. ožujka 2025. / 9:30 - 14. ožujka 2025. / 14:00
DVODNEVNI SEMINAR / EDUKACIJA OPATIJA»
Dvodnevni trening: Voditelj prodaje (Sales Manager)
Termin održavanja:
OPATIJA, 13. i 14. ožujak 2025. (četvrtak i petak), Hotel Admiral, Ul. Maršala Tita 139
Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,30 h (prijam od 9,00 h)
Očekivano trajanje seminara: 9,30 – 14,00 sati (svaki dan)
Predavač:
» Zoltan Takač, dipl. oec., Mini MBA
Kotizacija za dvodnevnu edukaciju:
Za rane uplate do 15.01.2025.: 200,00 € (160,00 € + PDV) po sudioniku. Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 175,00 € (140,00 € + PDV).
Redovna cijena kotizacije: 225,00 € (180,00 € + PDV) po sudioniku. Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 200,00 € (160,00 € + PDV) .
Kotizacija uključuje: sudjelovanje na predavanjima, odgovore na pitanja, tiskani pisani materijal i olovku, slatku pauzu i osvježenje, uvjerenje o pohađanju edukacije.
Dvodnevni prodajni trening u Opatiji: postani lider u prodaji!
Oni koji se ne prilagođavaju promjenama, danas će teško uspjeti.
Međutim, uspjeh će zasigurno imati oni koji su prilagodljivi, uporni, spremni na promjene i oni koji se žele razvijati i usvajati nova znanja.
Kako profesionalna prodaja u današnje vrijeme nije jednostavan posao i zahtijeva od voditelja prodaje višestruke vještine u obavljanju ovog posla, otkrit ćemo vam:
- koji su izazovi u svakodnevnom poslu (postizanje uspjeha u prodaji kroz pošten i etičan pristup),
- kako se kvalitetno pripremiti za prodajni sastanak,
- kako prepoznati ključne osobe unutar velikih poduzeća, te kako se povezati s njima,
- kako koristiti CRM alate za bolje upravljanje kontaktima,
- kako izgraditi dugoročne odnose s kupcima na temelju povjerenja,
- kako prepoznati i razvijati talente unutar tima,
- na koji način efikasno planirati radno vrijeme i postaviti prioritete u prodajnim zadacima,
- praćenje performansi tima – kako pratiti, te pružiti konstruktivne povratne informacije za poboljšanje?
Dvodnevni trening za sve one koji žele iz prve ruke otkriti kako postići prodajne ciljeve uz pomicanje vlastitih granica te uz motiviranost i posvećenost doći do povećanja prodaje – za voditelje prodaje koji će unaprijediti svoje vještine i ostvariti izvanredne rezultate – kroz najnovije trendove, vještine pregovaranja, inovativne taktike i aktivno sudjelovanje.
Zašto nam se pridružiti?
- Upoznat ćete najvažnije alate i primjere iz prakse za učinkovitu prodajnu posjetu klijentu kroz interakciju i primjenu stečenih znanja na stvarnim situacijama.
- Ovaj format omogućuje kombinaciju teorijskog znanja s praktičnim vježbama, te primjerima iz prakse, čime se osigurava da sudionici stvarno razumiju i primijene koncepte koje su naučili (radit ćemo 80 % praktično, a 20 % teorijskog djela).
- Analizirat ćemo svakodnevne primjere, gdje se „mi“ voditelji prodaje suočavamo sa raznim situacijama i klijentima, na koji se način najbolje pripremiti i odgovoriti na izazove, a pritom odraditi ciljeve koji su pred nama.
- Naučit ćete kako primijeniti odgovarajuću komunikaciju, a kako bi naučili i zaživjeli prodajne vještine i bili u mogućnosti povećati prodaju kroz praktične zadatke i vježbe i strateške smjernice za postizanje izvanrednih rezultata.
- Usvojite nova znanja i vještine uz savjete predavača – naučite nešto novo u ugodnom okruženju i opuštenoj atmosferi, otkrijte inovativne strategije, usavršite vještine pregovaranja i podignite svoj tim na novu razinu.
- Razmijenite iskustva s kolegama iz branše i poslušajte savjete dugogodišnjeg prodajnog stručnjaka za savladavanje izazova u prodaji – unaprijedite svoju prodajnu karijeru (sudionici će dobit uvjerenje o pohađanju u tiskanom obliku).
Neovisno jeste li početnik ili dugogodišnji prodavač, ovaj dvodnevni trening pomoći će Vam u ostvarivanju Vaših ciljeva kroz interaktivni pristup na stvarnim studijama slučaja i primjere iz prakse uz stručno vođenje.
Na temelju dugogodišnjeg iskustava prikupljenog u praksi hrvatskih i međunarodnih tvrtki, prodajni stručnjak upoznat će vas s trikovima i savjetima kako bi u današnja izazovna vremena ostvarili željeno povećanje prodajnih rezultata.
Otkrijte ključeve uspješne prodaje na našem dvodnevnom intenzivnom treningu – vidimo se!
Program dvodnevnog treninga:
13.03.2025. (četvrtak) – Vještine pregovaranja i inovativne taktike
Razvoj pregovaračkih vještina, tehnike uspješnog pregovaranja u poslovanju
- Rješavanje konflikata i prevladavanje prepreka u pregovorima
- Važnost aktivnog slušanja i postavljanja pitanja
Pristup velikim klijentima
Razumijevanje kupca u digitalnom dobu, korištenje novih tehnologija u prodaji
Inovacije u prodaji, praćenje trendova i prilagodba prodajnih taktika
Customer Relationship Management (CRM) – praćenje i analiza podataka o kupcima
Ethical Selling – etika u prodaji i odnosima s klijentima
Izgradnja i održavanje odnosa s klijentima
Upravljanje izazovima u prodaji kroz studije slučaja: proučavanje stvarnih situacija iz prodajne prakse
14.03.2025. (petak) – Upravljanje timom prodajnih predstavnika
Razvoj liderstva u prodaji: upravljanje timom prodajnih predstavnika
- Razvoj komunikacijskih vještina i motivacija tima
Tehnike vođenja i motiviranja tima prodaje (postavljanje jasnih očekivanja i ciljeva)
Upravljanje vremenom i prioritetima
- Učinkovito delegiranje zadataka unutar tima
Mjerenje uspjeha u prodaji: KPI-jevi (Ključni pokazatelji uspjeha) u prodaji
Kreiranje i održavanje pozitivne korporativne kulture
- Upravljanje promjenama u organizaciji
Uplata:
Naknada za sudjelovanje na seminaru uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6
Prijava:
Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr
Povlaštene cijene smještaja za sudionike seminara:
Hotel Admiral **** (hotel u kojem se održava seminar)
Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 100,00 €
Noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 110,00 € (55,00 € po osobi )
Polupansion (doručak i večera) u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 110,00 €
Polupansion (doručak i večera) u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 130,00 € (65,00 € po osobi)
Hotel Ambasador*****
Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 145,00 €
Noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 175,00 € (87,50 € po osobi )
Polupansion (doručak i večera) u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 170,00 €
Polupansion (doručak i večera) u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 225,00 € (112,50 € po osobi)
Boravišna pristojba 1,50 € po osobi dnevno
▪ u cijene je uključen pripadajući PDV
▪ u cijene smještaja je uključeno korištenje bazena, fitnessa, sauna i wifi-a
Rezervacija smještaja:
Smještaj za sudionike Seminara predviđen je u Hotelu Ambasador***** i Admiral****.
Sudionici rezerviraju smještaj direktno putem linka: MB Seminar ili promo kôda na web stranici liburnia.hr; nakon odabira vrste sobe i datuma upisuje se promo kôd: MB25
Za sva dodatna pitanja na raspolaganju je rezervacijski centar Liburnia Hotels & Villas (reservation.mice@liburnia.hr), +385 51 710 444
Prilikom kontaktiranja hotela pozovite se na pristupni kôd MB25 ili naziv događaja za rezervaciju smještaja.
Rok za rezervacije smještaja po povlaštenim cijenama je do 01.03.2025. , a nakon tog roka će rezervacije smještaja biti moguće na upit, prema raspoloživosti.
Za sudionike koji bi htjeli unaprijed platiti smještaj po predračunu, molimo da svoju rezervaciju samostalno izvršite putem web stranice te u zadnjem koraku odaberu način plaćanja predračunom, te upišu tražene podatke firme, adresu i OIB. Predračun je potrebno podmiriti minimalno 10 dana prije dolaska, nakon isteka tog roka rezervacija će se smatrati otkazanom.
Posebna pogodnost za sudionike seminara: za one koji žele doći u Opatiju par dana ranije ili produžiti svoj boravak preko vikenda, vrijede iste cijene smještaja kao i tijekom trajanja seminara.
Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje seminara.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza seminara. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.