Loading Događaji

DVODNEVNA EDUKACIJA OPATIJA»

Voditelj voznog parka


Termin održavanja:

OPATIJA, 16. i 17. ožujka 2023., (četvrtak i petak), Hotel Ambasador*****, Feliksa Peršića 5

Vrijeme održavanja:

Početak: od 9,30 h (prijam od 9,00 h)
Očekivano trajanje edukacije: 9,30 – 14,00 sati (svaki dan)


Održivo upravljanje voznim parkom i praktični primjeri s terena

Pred voditeljem voznog parka velik je dio obaveza i nepredvidljivih situacija kod upravljanja voznim parkom, a posao je iznimno odgovoran i zahtjevan te traži stručne kompetencije i kontinuirano usavršavanje.

Službeni automobil mora biti ispravan za vožnju s odgovarajućom propisanom opremom, a spremnost na promjene u upravljanju i optimizaciji voznog parka često je jedan od glavnih izazova osoba odgovornih za službena vozila.


Mnogobrojni su radni zadaci nad kojima osoba za upravljanje voznim parkom ima zaduženja:

  • kako planirati nabavu voznog parka,
  • kada je potreban servis određenog vozila,
  • koji su troškovi održavanja automobila,
  • što sve podrazumijeva osiguranje vozila,
  • na koji način planirati i voditi financijske troškove,
  • što u slučajevima nezgoda/nesreća,
  • kako se vode potrebne evidencije i ostala dokumentacija,
  • koje su odgovornosti i postupci kod održavanja vozila,
  • koji procesi utječu na donošenje odluka o kupnji novih vozila?

Poslovi upravljanja voznim parkom obuhvaćaju određene aktivnosti, kao što su:

  • planiranje, organizacija i nadzor održavanja vozila,
  • koordinaciju i raspored korištenja automobila,
  • organizaciju obavljanja tehničkog pregleda, registracije i vođenje računa o obnavljanju obveznog osiguranja vozila,
  • sudjelovanje u izradi godišnjih planova nabave i kalkulaciju troška nabave,
  • nabavu vezanu za opremanje, održavanje i upravljanje voznim parkom,
  • vođenje evidencije korištenja i održavanja automobila,
  • nadzor provođenja zadanih normi i standarda u korištenju i održavanju vozila,
  • izradu evidencija, putnih radnih listova, odnosno propisanih izvješća i potrebnih obrazaca.

O kvalitetnom upravljanju voznim parkom te načinu korištenja voznog parka u poslovnoj organizaciji, preventivnom održavanju, kalkulaciji troškova i vođenju evidencija, optimalnom održivom upravljanju i utjecaju na okoliš, primjeni najboljih rješenja za potrebe organizacije – na dvodnevnoj edukaciji sa stručnjakom iz prakse uz brojne primjere, a kako bi vam olakšali poslovne zadaće i ponudili vam optimalna rješenja.

Edukacija je namijenjenima svim zaposlenicima u tvrtkama koji su odgovorni za vozni park, a sudionici dvodnevne edukacije dobit će uvjerenje o pohađanju u tiskanom obliku po završetku edukacije.


Program dvodnevne edukacije:

16.03.2023. (četvrtak) – Upravljanje voznim parkom

  • Strateško planiranje i budžetiranje
  • Proces nabave vozila za vozni park
  • Kalkulacija ukupnog troška nabave
  • Tehnički pregled, registracija i osiguranje vozila
  • Nabava vezana za opremanje, održavanje i upravljanje voznim parkom
  • Izvješća i obrasci o korištenju službenih automobila (putni radni list, nalog i sl.)
  • Nove tehnologije i utjecaj na ekologiju
  • Pitanja i odgovori sudionika

17.03.2023. (petak) – Vođenje evidencije podataka s primjerima

  • Evidencije korištenja i održavanja službenih automobila
  • Evidencija nadzora nad održavanjem voznog parka
  • Evidencija radnog vremena mobilnih radnika (SOTAH)
  • Evidencija obavezne opreme vozila
  • Evidencija o kilometraži i potrošnji goriva po vozilu
  • Evidencija popravaka i redovnih servisa
  • Zapisnik o održavanju i servisni nalozi
  • Pitanja i odgovori sudionika

Uplata:

Naknada za sudjelovanje na edukaciji uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6

Prijava:

Broj mjesta je ograničen. Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr


Povlaštene cijene smještaja za sudionike edukacije:

Hotel Ambasador***** (hotel u kojem se održava seminar)

  • Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 105,00 €
  • Noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 120,00 € (60,00 € po osobi )
  • Polupansion (doručak i večera) u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 125,00 €
  • Polupansion (doručak i večera) u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 160,00 € (80,00 € po osobi)

Hotel Palace Belevue ****

  • Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 85,00 €
  • Noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 95,00 € (47,50 € po osobi )
  • Polupansion (doručak i večera) u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 95,00 €
  • Polupansion (doručak i večera) u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 115,00 € (57,50 € po osobi)

Boravišna pristojba 1,39 € po osobi dnevno
▪ u cijene je uključen pripadajući PDV
▪ u cijene smještaja je uključeno korištenje bazena, fitnessa, sauna i wifi-a


Rezervacija smještaja:

Smještaj za sudionike Seminara predviđen je u Hotelu Ambasador***** i Hotelu Palace Bellevue****.

Sudionici rezerviraju smještaj direktno putem linka: MB Seminar ili promo kôda na web stranici liburnia.hr; nakon odabira vrste sobe i datuma upisuje se promo kôd: MB23

Za sva dodatna pitanja na raspolaganju je rezervacijski centar Liburnia Hotels & Villas (reservations@liburnia.hr), +385 51 710 444

Prilikom kontaktiranja naših agenata pozovite se na pristupni kôd ili naziv Konferencije.


Posebna pogodnost za sudionike seminara: za one koji žele doći u Opatiju par dana ranije ili produžiti svoj boravak preko vikenda, vrijede iste cijene smještaja kao i tijekom trajanja seminara.


Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje edukacije.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza edukacije. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.


Najnovije objave u našim NOVOSTIMA pratite »OVDJE!«


Podijelite ovaj seminar na društvenim mrežama 👍