

Voditelj voznog parka
16. ožujka / 9:30 - 17. ožujka / 14:00
DVODNEVNA EDUKACIJA OPATIJA»
Voditelj voznog parka
Termin održavanja:
OPATIJA, 16. i 17. ožujka 2023., (četvrtak i petak), Hotel Ambasador*****, Feliksa Peršića 5
Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,30 h (prijam od 9,00 h)
Očekivano trajanje edukacije: 9,30 – 14,00 sati (svaki dan)
Održivo upravljanje voznim parkom i praktični primjeri s terena
Pred voditeljem voznog parka velik je dio obaveza i nepredvidljivih situacija kod upravljanja voznim parkom, a posao je iznimno odgovoran i zahtjevan te traži stručne kompetencije i kontinuirano usavršavanje.
Službeni automobil mora biti ispravan za vožnju s odgovarajućom propisanom opremom, a spremnost na promjene u upravljanju i optimizaciji voznog parka često je jedan od glavnih izazova osoba odgovornih za službena vozila.
Mnogobrojni su radni zadaci nad kojima osoba za upravljanje voznim parkom ima zaduženja:
- kako planirati nabavu voznog parka,
- kada je potreban servis određenog vozila,
- koji su troškovi održavanja automobila,
- što sve podrazumijeva osiguranje vozila,
- na koji način planirati i voditi financijske troškove,
- što u slučajevima nezgoda/nesreća,
- kako se vode potrebne evidencije i ostala dokumentacija,
- koje su odgovornosti i postupci kod održavanja vozila,
- koji procesi utječu na donošenje odluka o kupnji novih vozila?
Poslovi upravljanja voznim parkom obuhvaćaju određene aktivnosti, kao što su:
- planiranje, organizacija i nadzor održavanja vozila,
- koordinaciju i raspored korištenja automobila,
- organizaciju obavljanja tehničkog pregleda, registracije i vođenje računa o obnavljanju obveznog osiguranja vozila,
- sudjelovanje u izradi godišnjih planova nabave i kalkulaciju troška nabave,
- nabavu vezanu za opremanje, održavanje i upravljanje voznim parkom,
- vođenje evidencije korištenja i održavanja automobila,
- nadzor provođenja zadanih normi i standarda u korištenju i održavanju vozila,
- izradu evidencija, putnih radnih listova, odnosno propisanih izvješća i potrebnih obrazaca.
O kvalitetnom upravljanju voznim parkom te načinu korištenja voznog parka u poslovnoj organizaciji, preventivnom održavanju, kalkulaciji troškova i vođenju evidencija, optimalnom održivom upravljanju i utjecaju na okoliš, primjeni najboljih rješenja za potrebe organizacije – na dvodnevnoj edukaciji sa stručnjakom iz prakse uz brojne primjere, a kako bi vam olakšali poslovne zadaće i ponudili vam optimalna rješenja.
Edukacija je namijenjenima svim zaposlenicima u tvrtkama koji su odgovorni za vozni park, a sudionici dvodnevne edukacije dobit će uvjerenje o pohađanju u tiskanom obliku po završetku edukacije.
Program dvodnevne edukacije:
16.03.2023. (četvrtak) – Upravljanje voznim parkom
- Strateško planiranje i budžetiranje
- Proces nabave vozila za vozni park
- Kalkulacija ukupnog troška nabave
- Tehnički pregled, registracija i osiguranje vozila
- Nabava vezana za opremanje, održavanje i upravljanje voznim parkom
- Izvješća i obrasci o korištenju službenih automobila (putni radni list, nalog i sl.)
- Nove tehnologije i utjecaj na ekologiju
- Pitanja i odgovori sudionika
17.03.2023. (petak) – Vođenje evidencije podataka s primjerima
- Evidencije korištenja i održavanja službenih automobila
- Evidencija nadzora nad održavanjem voznog parka
- Evidencija radnog vremena mobilnih radnika (SOTAH)
- Evidencija obavezne opreme vozila
- Evidencija o kilometraži i potrošnji goriva po vozilu
- Evidencija popravaka i redovnih servisa
- Zapisnik o održavanju i servisni nalozi
- Pitanja i odgovori sudionika
Uplata:
Naknada za sudjelovanje na edukaciji uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6
Prijava:
Broj mjesta je ograničen. Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr
Povlaštene cijene smještaja za sudionike edukacije:
Hotel Ambasador***** (hotel u kojem se održava seminar)
- Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 105,00 €
- Noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 120,00 € (60,00 € po osobi )
- Polupansion (doručak i večera) u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 125,00 €
- Polupansion (doručak i večera) u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 160,00 € (80,00 € po osobi)
- Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 85,00 €
- Noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 95,00 € (47,50 € po osobi )
- Polupansion (doručak i večera) u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 95,00 €
- Polupansion (doručak i večera) u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 115,00 € (57,50 € po osobi)
Boravišna pristojba 1,39 € po osobi dnevno
▪ u cijene je uključen pripadajući PDV
▪ u cijene smještaja je uključeno korištenje bazena, fitnessa, sauna i wifi-a
Rezervacija smještaja:
Smještaj za sudionike Seminara predviđen je u Hotelu Ambasador***** i Hotelu Palace Bellevue****.
Sudionici rezerviraju smještaj direktno putem linka: MB Seminar ili promo kôda na web stranici liburnia.hr; nakon odabira vrste sobe i datuma upisuje se promo kôd: MB23
Za sva dodatna pitanja na raspolaganju je rezervacijski centar Liburnia Hotels & Villas (reservations@liburnia.hr), +385 51 710 444
Prilikom kontaktiranja naših agenata pozovite se na pristupni kôd ili naziv Konferencije.
Posebna pogodnost za sudionike seminara: za one koji žele doći u Opatiju par dana ranije ili produžiti svoj boravak preko vikenda, vrijede iste cijene smještaja kao i tijekom trajanja seminara.
Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje edukacije.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza edukacije. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.