

Voditelj voznog parka (Fleet Manager)
12. ožujka 2026. / 9:30 - 13. ožujka 2026. / 14:00
DVODNEVNI SEMINAR/ EDUKACIJA OPATIJA»
Voditelj voznog parka (Fleet Manager)
Termin održavanja:
OPATIJA, 12. i 13. ožujka 2026., (četvrtak i petak), Hotel Ambasador*****, Feliksa Peršića 5
Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,30 h (prijam od 9,00 h)
Očekivano trajanje edukacije: 9,30 – 14,00 sati (svaki dan)
Predavač:
» Tomislav Rupić, dipl. ing. prometa
Kotizacija za dvodnevnu edukaciju:
Za rane uplate do 12.01.2025.: 225,00 € (180,00 € + PDV) po sudioniku. Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 200,00 € (160,00 € + PDV).
Redovna cijena kotizacije: 250,00 € (200,00 € + PDV) po sudioniku. Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 225,00 € (180,00 € + PDV) .
Kotizacija uključuje: sudjelovanje na predavanjima, odgovore na pitanja, tiskani pisani materijal i olovku, slatku pauzu i osvježenje, uvjerenje o pohađanju edukacije.
Dvodnevna specijalizirana edukacija u Opatiji – održivo upravljanje voznim parkom i praktični primjeri s terena
Pred voditeljem voznog parka velik je dio obaveza i nepredvidljivih situacija kod upravljanja voznim parkom, a posao je iznimno odgovoran i zahtjevan te traži stručne kompetencije i kontinuirano usavršavanje.
Službeni automobil mora biti ispravan za vožnju s odgovarajućom propisanom opremom, a spremnost na promjene u upravljanju i optimizaciji voznog parka često je jedan od glavnih izazova osoba odgovornih za službena vozila.
Mnogobrojni su radni zadaci nad kojima osoba za upravljanje voznim parkom ima zaduženja:
- kako planirati nabavu voznog parka,
- kada je potreban servis određenog vozila,
- koji su troškovi održavanja automobila,
- što sve podrazumijeva osiguranje vozila,
- na koji način planirati i voditi financijske troškove,
- što u slučajevima nezgoda/nesreća,
- kako se vode potrebne evidencije i ostala dokumentacija,
- koje su odgovornosti i postupci kod održavanja vozila,
- koji procesi utječu na donošenje odluka o kupnji novih vozila?
Poslovi upravljanja voznim parkom obuhvaćaju određene aktivnosti, kao što su:
- planiranje, organizacija i nadzor održavanja vozila,
- koordinaciju i raspored korištenja automobila,
- organizaciju obavljanja tehničkog pregleda, registracije i vođenje računa o obnavljanju obveznog osiguranja vozila,
- sudjelovanje u izradi godišnjih planova nabave i kalkulaciju troška nabave,
- nabavu vezanu za opremanje, održavanje i upravljanje voznim parkom,
- vođenje evidencije korištenja i održavanja automobila,
- nadzor provođenja zadanih normi i standarda u korištenju i održavanju vozila,
- izradu evidencija, putnih radnih listova, odnosno propisanih izvješća i potrebnih obrazaca.
O kvalitetnom upravljanju voznim parkom te načinu korištenja voznog parka u poslovnoj organizaciji, preventivnom održavanju, kalkulaciji troškova i vođenju evidencija, optimalnom održivom upravljanju i utjecaju na okoliš, primjeni najboljih rješenja za potrebe organizacije – na dvodnevnoj edukaciji sa stručnjakom iz prakse uz brojne primjere, a kako bi vam olakšali poslovne zadaće i ponudili vam optimalna rješenja.
Edukacija je namijenjenima svim zaposlenicima u tvrtkama koji su odgovorni za vozni park, a sudionici dvodnevne edukacije dobit će uvjerenje o pohađanju u tiskanom obliku po završetku edukacije.
Program dvodnevne edukacije:
12.03.2026. (četvrtak) – Upravljanje voznim parkom
- Strateško planiranje i budžetiranje
- Proces nabave vozila za vozni park
- Kalkulacija ukupnog troška nabave
- Tehnički pregled, registracija i osiguranje vozila
- Nabava vezana za opremanje, održavanje i upravljanje voznim parkom
- Izvješća i obrasci o korištenju službenih automobila (putni radni list, nalog i sl.)
- Nove tehnologije i utjecaj na ekologiju – električna vozila (trendovi)
- Pitanja i odgovori sudionika
13.03.2026. (petak) – Vođenje evidencije podataka s primjerima
- Evidencije korištenja i održavanja službenih automobila
- Evidencija nadzora nad održavanjem voznog parka
- Evidencija radnog vremena mobilnih radnika (SOTAH)
- Evidencija obavezne opreme vozila
- Evidencija o kilometraži i potrošnji goriva po vozilu
- Evidencija popravaka i redovnih servisa
- Zapisnik o održavanju i servisni nalozi
- Pitanja i odgovori sudionika
Uplata:
Naknada za sudjelovanje na edukaciji uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6
Prijava:
Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr
Smještaj:
Povlaštene cijene smještaja za sudionike edukacije predviđene su u Hotelima: Hotel Ambasador***** i Hotel Admiral**** .
Osigurajte svoje mjesto na vrijeme – vidimo se u Opatiji!
Hotel Ambasador***** (Hotel u kojem se održava edukacija)
- Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 150,00 €
- Noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 180,00 € (90,00 € po osobi)
- Polupansion (doručak i večera) u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 185,00 €
- Polupansion (doručak i večera) u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 250,00 € (125,00 € po osobi)
Hotel Admiral****
- Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 110,00 €
- Noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 127,00 € (63,50 € po osobi)
- Polupansion (doručak i večera) u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 127,00 €
- Polupansion (doručak i večera) u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 161,00 € (80,50 eur po osobi)
* boravišna pristojba 1,50 eur po osobi dnevno
* sve ekstra troškove gosti plaćaju sami na licu mjesta
* u cijene je uključen pripadajući PDV
* u cijene smještaja je uključeno korištenje bazena, fitnessa, sauna i wifi-a
Posebna pogodnost za sudionike edukacije: za sve sudionike koji žele boraviti u Opatiji par dana ranije ili produžiti svoj boravak nakon edukacije, vrijede iste cijene smještaja kao tijekom edukacije.
Rezervacija smještaja:
Smještaj za sudionike edukacije predviđen je u Hotelima Ambasador***** i Admiral****.
Sudionici rezerviraju smještaj isključivo direktno putem promo kôda na web stranici www.liburnia.hr; nakon odabira datuma, upisuje se promo kôd: MBS26, odnosno klikom na sljedeći link: MB seminar 12.-13.3.2026.
Za sudionike koji bi htjeli unaprijed platiti smještaj po predračunu, molimo da svoju rezervaciju samostalno izvršite putem web stranice, u zadnjem koraku odaberete način plaćanja predračunom, te upišete tražene podatke firme, adresu i OIB.
Predračun je potrebno podmiriti minimalno 10 dana prije dolaska, nakon isteka tog roka rezervacija će se smatrati otkazanom.
Rok za rezervacije smještaja po povlaštenim cijenama je do 20.02.2026., a nakon tog roka će rezervacije smještaja biti moguće na upit, prema raspoloživosti.
Za sva dodatna pitanja i pomoć pri procesu rezervacije na raspolaganju je rezervacijski centar Liburnia Hotels & Villas (reservation.mice@liburnia.hr , +385 51 710 444).
Prilikom kontaktiranja hotela pozovite se na pristupni kôd ili naziv Događanja.
Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje edukacije.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza edukacije. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.