2025-12-22T00:00:00+00:00
Loading Događaji

DVODNEVNI SEMINAR/ EDUKACIJA OPATIJA»

Voditelj voznog parka (Fleet Manager)


Termin održavanja:

OPATIJA, 12. i 13. ožujka 2026., (četvrtak i petak), Hotel Ambasador*****, Feliksa Peršića 5

Vrijeme održavanja:

Početak: od 9,30 h (prijam od 9,00 h)
Očekivano trajanje edukacije: 9,30 – 14,00 sati (svaki dan)

Predavač:

» Tomislav Rupić, dipl. ing. prometa

Kotizacija za dvodnevnu edukaciju:

Za rane uplate do 12.01.2025.: 225,00 € (180,00 € + PDV) po sudioniku. Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 200,00 € (160,00 € + PDV).
Redovna cijena kotizacije: 250,00 € (200,00 € + PDV) po sudioniku. Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 225,00 € (180,00 € + PDV) .

Kotizacija uključuje: sudjelovanje na predavanjima, odgovore na pitanja, tiskani pisani materijal i olovku, slatku pauzu i osvježenje, uvjerenje o pohađanju edukacije.


Dvodnevna specijalizirana edukacija u Opatiji – održivo upravljanje voznim parkom i praktični primjeri s terena

Pred voditeljem voznog parka velik je dio obaveza i nepredvidljivih situacija kod upravljanja voznim parkom, a posao je iznimno odgovoran i zahtjevan te traži stručne kompetencije i kontinuirano usavršavanje.

Službeni automobil mora biti ispravan za vožnju s odgovarajućom propisanom opremom, a spremnost na promjene u upravljanju i optimizaciji voznog parka često je jedan od glavnih izazova osoba odgovornih za službena vozila.


Mnogobrojni su radni zadaci nad kojima osoba za upravljanje voznim parkom ima zaduženja:

  • kako planirati nabavu voznog parka,
  • kada je potreban servis određenog vozila,
  • koji su troškovi održavanja automobila,
  • što sve podrazumijeva osiguranje vozila,
  • na koji način planirati i voditi financijske troškove,
  • što u slučajevima nezgoda/nesreća,
  • kako se vode potrebne evidencije i ostala dokumentacija,
  • koje su odgovornosti i postupci kod održavanja vozila,
  • koji procesi utječu na donošenje odluka o kupnji novih vozila?

Poslovi upravljanja voznim parkom obuhvaćaju određene aktivnosti, kao što su:

  • planiranje, organizacija i nadzor održavanja vozila,
  • koordinaciju i raspored korištenja automobila,
  • organizaciju obavljanja tehničkog pregleda, registracije i vođenje računa o obnavljanju obveznog osiguranja vozila,
  • sudjelovanje u izradi godišnjih planova nabave i kalkulaciju troška nabave,
  • nabavu vezanu za opremanje, održavanje i upravljanje voznim parkom,
  • vođenje evidencije korištenja i održavanja automobila,
  • nadzor provođenja zadanih normi i standarda u korištenju i održavanju vozila,
  • izradu evidencija, putnih radnih listova, odnosno propisanih izvješća i potrebnih obrazaca.

O kvalitetnom upravljanju voznim parkom te načinu korištenja voznog parka u poslovnoj organizaciji, preventivnom održavanju, kalkulaciji troškova i vođenju evidencija, optimalnom održivom upravljanju i utjecaju na okoliš, primjeni najboljih rješenja za potrebe organizacije – na dvodnevnoj edukaciji sa stručnjakom iz prakse uz brojne primjere, a kako bi vam olakšali poslovne zadaće i ponudili vam optimalna rješenja.

Edukacija je namijenjenima svim zaposlenicima u tvrtkama koji su odgovorni za vozni park, a sudionici dvodnevne edukacije dobit će uvjerenje o pohađanju u tiskanom obliku po završetku edukacije.


Program dvodnevne edukacije:

12.03.2026. (četvrtak) – Upravljanje voznim parkom

  • Strateško planiranje i budžetiranje
  • Proces nabave vozila za vozni park
  • Kalkulacija ukupnog troška nabave
  • Tehnički pregled, registracija i osiguranje vozila
  • Nabava vezana za opremanje, održavanje i upravljanje voznim parkom
  • Izvješća i obrasci o korištenju službenih automobila (putni radni list, nalog i sl.)
  • Nove tehnologije i utjecaj na ekologiju – električna vozila (trendovi)
  • Pitanja i odgovori sudionika

13.03.2026. (petak) – Vođenje evidencije podataka s primjerima

  • Evidencije korištenja i održavanja službenih automobila
  • Evidencija nadzora nad održavanjem voznog parka
  • Evidencija radnog vremena mobilnih radnika (SOTAH)
  • Evidencija obavezne opreme vozila
  • Evidencija o kilometraži i potrošnji goriva po vozilu
  • Evidencija popravaka i redovnih servisa
  • Zapisnik o održavanju i servisni nalozi
  • Pitanja i odgovori sudionika

Uplata:

Naknada za sudjelovanje na edukaciji uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6

Prijava:

Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr


Smještaj:

Povlaštene cijene smještaja za sudionike edukacije predviđene su u Hotelima: Hotel Ambasador***** i Hotel Admiral**** .

Osigurajte svoje mjesto na vrijeme – vidimo se u Opatiji!

Hotel Ambasador***** (Hotel u kojem se održava edukacija)

  • Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 150,00 €
  • Noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 180,00 € (90,00 € po osobi)
  • Polupansion (doručak i večera) u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 185,00 €
  • Polupansion (doručak i večera) u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 250,00 € (125,00 € po osobi)

Hotel Admiral****

  • Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 110,00 €
  • Noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 127,00 € (63,50 € po osobi)
  • Polupansion (doručak i večera) u jednokrevetnoj sobi 1/1 ⇒ 127,00 €
  • Polupansion (doručak i večera) u dvokrevetnoj sobi 1/2 ⇒ 161,00 € (80,50 eur po osobi)

* boravišna pristojba 1,50 eur po osobi dnevno
* sve ekstra troškove gosti plaćaju sami na licu mjesta
* u cijene je uključen pripadajući PDV
* u cijene smještaja je uključeno korištenje bazena, fitnessa, sauna i wifi-a

Posebna pogodnost za sudionike edukacije: za sve sudionike koji žele boraviti u Opatiji par dana ranije ili produžiti svoj boravak nakon edukacije, vrijede iste cijene smještaja kao tijekom edukacije.


Rezervacija smještaja:

Smještaj za sudionike edukacije predviđen je  u Hotelima Ambasador***** i Admiral****.

Sudionici rezerviraju smještaj isključivo direktno putem promo kôda na web stranici www.liburnia.hr; nakon odabira datuma, upisuje se promo kôd:  MBS26,  odnosno klikom na sljedeći link: MB seminar 12.-13.3.2026.

Za sudionike koji bi htjeli unaprijed platiti smještaj po predračunu, molimo da svoju rezervaciju samostalno izvršite putem web stranice, u zadnjem koraku odaberete način plaćanja predračunom, te upišete tražene podatke firme, adresu i OIB.

Predračun je potrebno podmiriti minimalno 10 dana prije dolaska, nakon isteka tog roka rezervacija će se smatrati otkazanom.

Rok za rezervacije smještaja po povlaštenim cijenama je do 20.02.2026., a nakon tog roka će rezervacije smještaja biti moguće na upit, prema raspoloživosti.

Za sva dodatna pitanja i pomoć pri procesu rezervacije na raspolaganju je rezervacijski centar Liburnia Hotels & Villas (reservation.mice@liburnia.hr , +385 51 710 444).

Prilikom kontaktiranja hotela pozovite se na pristupni kôd ili naziv Događanja.


Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje edukacije.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza edukacije. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.


Najnovije objave u našim NOVOSTIMA pratite »OVDJE!«


Podijelite ovaj seminar na društvenim mrežama 👍

Voditelj voznog parka (Fleet Manager)

12. ožujka 2026. / 9:30 - 13. ožujka 2026. / 14:00

Go to Top