Loading Događanja

SEMINAR »

Pravni aspekti poslovanja web shopova


Termin održavanja:
Zagreb, 17. lipanj 2021. (četvrtak), Hotel International, Miramarska 24

Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje seminara: 9,00 – 14,00 sati

Predavač:
Dijana Kladar, dipl. iur., odvjetnica i član radnih skupina za izradu Zakona o zaštiti potrošača

Kotizacija:
775,00 kn (620,00 kn + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku i osvježavajući napitak.
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 700,00 kn (560,00 kn + PDV).

Seminar se održava prema epidemiološkim mjerama: za sve sudionike osigurane su maske, obavezna dezinfekcija ruku i propisani razmak od 2 metra između polaznika. Broj polaznika ne prelazi maksimalni broj koji zadovoljava mjere fizičke udaljenosti.

OBAVIJEST: Za sve pravne osobe iz Sisačko-moslavačke županije sudjelovanje na navedenom seminaru je besplatno, a prema prethodnoj prijavi!


Kako uskladiti web shop sa zakonskim okvirom i izbjeći najčešće greške kod usklađivanja?

Niz je zakonskih odredbi koje reguliraju rad web shopova, odnosno prodaje proizvoda ili usluga putem web trgovine. Kako bi kupnja putem weba bila zakonski usklađena i kako bi prodavač/trgovac zadovoljio osnovne zakonske okvire nakon što je pokrenuo tvrtku ili obrt te odlučio proizvode prodavati online, postoji cijeli niz zakonskih pravila s kojima treba biti upoznat.

Današnja situacija pokazala je koliko važnu ulogu imaju web trgovine, a nakon što su uvedene mjere ograničenog kretanja. Trgovci s online prodajom ostali su u kontaktu sa svojim kupcima i imali su jedini prodajni kanal koji je tada bio moguć, a tvrtke koje su klasičnu prodaju nadopunile web trgovinom bilježile su porast prodaje.

Sklapanje ugovora na daljinu, kao i sadržaj predugovorne obavijesti, imaju svoje specifičnosti i zakonitosti koje treba poštovati. Web trgovac mora bez odgode elektroničkim putem, posebnom elektroničkom porukom, potvrditi primitak elektroničke poruke koja sadrži ponudu ili prihvat ponude za sklapanje ugovora.

Ako je kupac preuzeo robu u poslovnici trgovca, a kupnju je obavio putem web stranice – smatra li se da je ovo ugovor na daljinu?


Znate li odgovore na pitanja:

  • koje sve informacije treba osigurati kupcu prije online kupnje,
  • kako zaštititi osobne podatke kupaca u skladu s GDPR uredbom,
  • koji su najčešći zakonski prekršaji i kako izbjeći novčane kazne,
  • kako se odvija postupak pred inspekcijom,
  • što nije dozvoljeno kod online prodaje,
  • kada se primjenjuje isključenje prava na raskid ugovora,
  • tko snosi trošak povrata robe trgovcu u roku od 14 dana,
  • morate li imati skladište ako prodajete robu po principu drop shipping,
  • što učiniti u slučaju pritužbi i sporova s kupcima,
  • mora li trgovac imati jamstvo 2 godine na proizvod i što ako nema jamstva?

Saznajte odgovora na ova i druga pitanja koja se odnose na to kako uskladiti web shop sa zakonskim propisima i GDPR-om, kako izbjeći kazne i najčešće pogreške kod usklađivanja.


Za sve koji imaju ili planiraju pokretanje web shopa, a kako bi se što bolje upoznali s propisima i udovoljili zakonskim pravilima, pripremili smo seminar s poznatim stručnjakom iz prakse koji će vas upoznati i upozoriti na najčešće nepravilnosti kod poslovanja web trgovine s ciljem izbjegavanja kazni radi pravnih nepravilnosti.


Program seminara:

  • Odredbe Zakona o zaštiti potrošača koje reguliraju kupnju
  • Najvažnije odredbe Zakona o trgovini koje se odnose na online trgovinu
  • Zakon o tehničkim zahtjevima za proizvode i ocjenjivanju sukladnosti
  • Zakon o općoj sigurnosti proizvoda i materijalni nedostaci proizvoda
  • Zakon o elektroničkoj trgovini i sklapanje ugovora na daljinu
  • Odluka o nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti
  • Posebni oblici prodaje
  • Pravilnik o uvjetima i načinu provođenja sezonskog sniženja
  • Zaštita osobnih podataka na web shopu – GDPR uredba
  • Carinske zakonske odredbe
  • Odredbe Zakona o poštanskim uslugama
  • Novčane sankcije i prekršaji – Kazneni zakon
  • Zakon o obveznim odnosima i raskid ugovora
  • Primjeri iz prakse i odgovori na pitanja sudionika

Uplata:

Naknada za sudjelovanje na seminaru uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6

Prijava:

Broj mjesta je ograničen. Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr


Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje seminara.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza seminara. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.

Go to Top