Web stranica i e-mail marketing (newsletter kampanje) – pravila i praksa
1. srpnja 2022. / 9:00 - 13:30
| 750,00 knSEMINAR / EDUKACIJA »
Web stranica i e-mail marketing (newsletter kampanje) – pravila i praksa
Termin održavanja:
Zagreb
Vrijeme održavanja:
Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje edukacije: 9,00 – 13,30 sati
Kotizacija:
750,00 kn (600,00 kn + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku i osvježavajući napitak.
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 680,00 kn (544,00 kn + PDV).
Kako koristiti web stranicu i e-mail marketing za promociju i povećanje prodaje?
Danas su tvrtke bez web stranice nevidljive na tržištu, a svaka je stranica ogledalo vašeg poslovanja.
👉 Koliko zapravo košta izrada web stranice i što je ključno kod izrade?
👉 Razmišljate o promociji, odnosno oglašavanju web stranice?
👉 Želite povećati online prodaju i/ili broj posjetitelja na web stranici?
👉 Zašto ne dobijete ni jedan upit preko weba?
👉 Vaši korisnici web stranicu napuštaju jako brzo?
Proces izrade weba ili redizajn zahtjeva poštivanje nekoliko osnovnih koraka (elemenata) i alata, a istraživanja pokazuju kako izgled web stranice može povećati odluku o kupnji nekog proizvoda ili usluge.
Stvaranje pozitivnog iskustva kod posjetitelja je bitno, jer je vaš web centralno mjesto digitalnog marketinga, odnosno povoljan marketinški i prodajni alat – kako onda osigurati da web stranica bude produktivnija i efikasnija?
Kao učinkovit kanal prodaje danas se još uvijek koristi newsletter i slanje informativnog, promotivnog, prodajnog ili edukativnog tipa sadržaja na postojeće baze uz korištenje određenih servisa, a uspjeh e-mail kampanje ovisi o angažmanu pretplatnika vašeg newslettera.
👉 Kako slati učinkovit newsletter i koje elemente sadrži?
👉 Koji dan/vrijeme odabrati za slanje, kome poslati i tko šalje?
👉 Koliko utječe dizajn/izgled samog e-maila na otvaranje i čitanje?
👉 Kako do novih e-mail adresa?
👉 Kako analizirati dobivene rezultate iz poslane e-mail kampanje?
👉 Koji su trendovi e-mail marketinga i najbolji primjeri iz praske?
Vrste e-mail kampanja, izrada, slanje newslettera i analiza rezultata – sve su to ključni elementi dobrog newslettera o kojima treba voditi računa.
Iskoristite praktične savjete, upute i pravila o:
- planiranju i kreiranju strategije digitalnog marketinga,
- osmišljavanju digitalnog sadržaja i izradi uspješne newsletter kampanje,
- optimizaciji web stranice kako bi bila što vidljivija,
- učinkovitom korištenju e-mail marketinga za povećanje prodaje,
- planiranju i provođenju uspješne e-mail kampanje i analizi rezultata,
- sakupljanju baze e-emailova potencijalnih kupaca,
- promociji vašeg brenda/tvrtke kroz web stranicu.
Želite li privući nove kupce i/ili zadržati postojeće te samim time povećati prodaju – pozivamo vas na interaktivnu edukaciju sa stručnjakom iz prakse koji će vas upoznati s pravilima dobre web stranice (što svaka web stranica mora imati), prednostima e-mail marketinga, provođenju uspješnijih newsletter kampanja (od planiranja do realizacije), te dobrim i lošim primjerima.
Program edukacije:
- Digitalni marketing i digitalna strategija – uloga i značaj
- Upute i pravila za efikasnu promociju web stranice
- Web stranica – optimizacija (razlika između SEO i SEM)
- Naziv domene i web hosting – pojašnjenja, savjeti i upute
- Što su Backlinks i koliki utjecaj imaju na pretraživačke mreže
- Content marketing – pisanje sadržaja za web (tekst, fotografije, audio, video)
- E-mail marketing – strategija i trendovi, e-mail adrese/liste
- Kakav newsletter treba biti – izrada newsletter kampanja
- Primjeri iz prakse, pitanja i odgovori sudionika
Uplata:
Naknada za sudjelovanje na edukaciji uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6
Prijava:
Broj mjesta je ograničen. Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr
Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje edukacije.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza edukacije. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.