Službena putovanja u zemlji i inozemstvu
Hotel International Miramarska Cesta 24, ZagrebPutni nalozi, odnosno iznosi neoporezivih dnevnica su neizostavni predmet poreznog nadzora, a pravilna evidencija putnih naloga učestala je problematika kod poslodavaca. Porezni propisi poslodavcima određuju uvjete pod kojima se dnevnice i drugi troškovi nastali na službenom putu mogu isplatiti neoporezivo. Dnevnica se može isplaćivati neoporezivo do 200,00 kn samo radnicima za službena putovanja u tuzemstvu (u zemlji), koje traje više od 12 sati dnevno. Isti je iznos za dnevnice za rad na terenu u tuzemstvu.
Zaštita na radu – inspekcijski nadzor i obveze poslodavca
Hotel CentralU području zaštite na radu inspektori rada nadziru primjenu zakona i drugih propisa kojima se uređuju odnosi između poslodavca i radnika u području zaštite na radu. Posebno se nadzire primjena propisa koji se odnose na zaštićene kategorije radnika (maloljetnike, žene, trudnice, rodilje i druge), kao i prema osobama koje nisu u radnom odnosu (volonteri, učenici, studenti, korisnici usluga – osobe koje dolaze u prostorije i prostore poslodavca).
Timski rad – kako izgraditi različite timove
Hotel International Miramarska Cesta 24, ZagrebRad u timu ponekad zna biti kompleksan i zahtijeva od voditelja tima ili nadređene osobe stalnu komunikaciju i sposobnost uspješnog rješavanja konflikata unutar tima. Stvaranje psihološke sigurnosti je prvi i osnovni element za funkcioniranje uspješnih timova, a koji doprinose efektivnosti rada unutar organizacije. U današnjem modrenom načinu života, zaposlenici daju prednost hibridnom modelu rada, a što govore i rezultati mnogobrojnih istraživanja.
Pravo na godišnji odmor i evidencija radnog vremena
Hotel International Miramarska Cesta 24, ZagrebNa praktičnom i interaktivnom seminaru pojašnjavamo obveze poslodavaca i radnika kod pravilnog organiziranja radnog vremena i godišnjih odmora s naglaskom na novi zakonski okvir i na način da se obrađuju pitanja koja predstavljaju najčešće dileme u praksi – iskoristite mogućnost aktivnog sudjelovanja, postavite pitanja, razmijenite iskustva s kolegama i riješite nedoumice.
Uredsko poslovanje za administrativne djelatnike
Hotel International Miramarska Cesta 24, ZagrebU vrijeme sve izazovnije administracije i prilagodbe na zakonsku regulativu i tzv. poslovanje bez papira (digitalno poslovanje), posao administrativnog djelatnika obuhvaća razne zadatke, od upravljanja dokumentacijom, vođenja evidencija i arhiva, komunikacije do poznavanja načina rada. Odgovoran i zahtjevan posao, bez obzira o kojem se sustavu radi, bilo privatnom ili javnom sektoru, jer svaki ima svoje specifičnosti i zahtjeve na koje treba pravilno odgovoriti.
Uvođenje eRačuna i novi Zakon o fiskalizaciji
Zagreb i SplitKorištenje računa u elektroničkom obliku - eRačuna, podrazumijeva digitalno poslovanje bez „ispisa“ dokumenata, a eRačuni pohranjuju se u sigurnim digitalnim arhivama, što smanjuje rizik od gubitka ili oštećenja dokumenata. Nova obveza izdavanja eRačuna uz fiskalizaciju eRačuna te uvođenje sustava eIzvještavanja, dovest će do značajnog administrativnog rasterećenja te omogućiti ukidanje niza poreznih prijava.
Boravak i rad stranaca u RH – izmjene Zakona o strancima
Hotel Park Hatzeov perivoj 3, SplitUpoznajte se na vrijeme s najvažnijim promjenama Zakona o strancima koje se tiču poslodavaca i novim odredbama koje reguliraju boravak i rad stranaca u RH, kao i o zapošljavanju stranih državljana (koja su prava i obveze poslodavaca i radnika).
Pravni aspekti organizacije hibridnog modela rada i rada od kuće
Hotel CentralNa stručnom i interaktivnom seminaru pojašnjavamo i tumačimo pravne osnove za ispravnu provedbu organiziranja rada od kuće i rada u uredu za privatni i javni sektor, dajemo smjernice o načinu organiziranja rada od kuće, upute za pripremu ugovora o radu i ispravnu evidenciju radnog vremena, kao i pravilno uređivanje plaće za rad od kuće i druge troškove rada od kuće (porezni dio isplate naknade), pregled obveza iz zaštite na radu, kao i obveze poslodavca vezano za zaštitu privatnosti radnika - iskoristite mogućnost aktivnog sudjelovanja, postavite pitanja, razmijenite iskustva s kolegama i riješite nedoumice.
Samoprocjena kibernetičke sigurnosti – zakonska obveza za kategorizirane subjekte
Sheraton Zagreb Hotel Ul. kneza Borne 2, ZagrebPrema Zakonu o kibernetičkoj sigurnosti i pratećoj Uredbi, svi kategorizirani subjekti obvezni su uspostaviti sustav upravljanja kibernetičkom sigurnošću koji odgovara dodijeljenoj razini – Osnovnoj, Srednjoj ili Naprednoj. Samoprocjena nije samo administrativna formalnost – to je alat za realno sagledavanje stanja, otkrivanje slabih točaka i planiranje konkretnih koraka prema usklađenosti.
Provedba EU uredbe o općoj sigurnosti proizvoda
Sheraton Zagreb Hotel Ul. kneza Borne 2, ZagrebUredba (EU) 2023/988 o općoj sigurnosti proizvoda je u cijelosti obvezujuća i izravno se primjenjuje u svim državama članicama od 13. prosinca 2024., pa tako i u Republici Hrvatskoj, a u postupku donošenja je Zakon o provedbi Uredbe (EU) 2023/988 o općoj sigurnosti proizvoda.