Views Navigation

Event Views Navigation

Today

Arhiviranje računovodstvene i knjigovodstvene dokumentacije – novi rokovi čuvanja i način pohrane

Sheraton Zagreb Hotel Ul. kneza Borne 2, Zagreb

Arhiviranje računovodstvene dokumentacije. Način na koji poduzetnik može knjigovodstvene isprave koje čuva u izvornom pisanom obliku pretvoriti u elektronički oblik uređen je posebnim pravilnikom, a na oblik, sadržaj, rok i način dostave poslovnih knjiga, evidencija, izvješća i drugih podataka u postupku nadzora koji se čuvaju u elektroničkom obliku primjenjuju se odredbe propisa koji uređuju porezni postupak.

125,00 €

Primjena tahografa u cestovnom prijevozu – pravila i praksa

Hotel International Miramarska Cesta 24, Zagreb

Pravila o tahografima u cestovnom prijevozu - ugradnja, korištenje, ispitivanje i kontrola

Prema definiciji, tahograf je uređaj koji se ugrađuje u cestovna vozila u svrhu prikaza, bilježenja, pohrane i ispisa podataka o kretanju, uključujući brzinu tih vozila te detalje o određenim razdobljima aktivnosti njihovih vozača.
Sukladno EU Uredbi br. 165/2014, tahografi moraju biti ugrađeni u sva vozila iznad 3,5 tone za prijevoz robe cestom i u vozila za prijevoz više od devet osoba (uključujući vozača), uz određene iznimke.

125,00 €

Zaštita i obrada podataka radnika – primjeri u poslovanju

Hotel International Miramarska Cesta 24, Zagreb

Prikupljanje i obveze poslodavca vezano za obradu osobnih podataka radnika u skladu s GDPR-om – novi rokovi i način čuvanja podataka

Donesen je novi Pravilnik o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima zaposlenim kod poslodavca (NN 55/24; stupio na snagu 1.10.2024.)

150,00 €

Gospodarenje otpadom – nove zakonske odredbe, primjena i praksa

Hotel International Miramarska Cesta 24, Zagreb

Zakonom o gospodarenju otpadom (NN broj 84/21), između ostalog, uređuje se sustav gospodarenja otpadom, uključujući red prvenstva, način gospodarenja otpadom, planski dokumenti, nadležnosti i obveze, lokacije i građevine za gospodarenje otpadom, prekogranični promet otpada, informacijski sustav gospodarenja otpadom te upravni i inspekcijski nadzor nad gospodarenjem otpadom.
Zakonom je proširena odgovornost proizvođača otpada (proširene obveze), a dodatne obveze propisuje i Pravilnik o gospodarenju otpadom (NN broj 106/22).
Proizvođač i posjednik otpada dužni su osigurati obradu otpada postupkom pripreme za ponovnu uporabu, recikliranjem ili oporabom sukladno temeljnim zahtjevima i redu prvenstva gospodarenja otpadom.

137,50 €

Primjena Zakona o sprječavanju pranja novca i financiranja terorizma – novosti i promjene

Hotel International Miramarska Cesta 24, Zagreb

Stručni seminar za sve obveznike Zakona o sprječavanju pranja novca i financiranja terorizma (NN broj 108/17, 39/19) i za obveznike upisa u Registar stvarnih vlasnika s ciljem upoznavanja i usklađivanja s novostima i obvezama u sustavu sprječavanja pranja novca i financiranja terorizma (prijavi o sumnjivim i gotovinskim transakcijama, sredstvima i osobama te dostavljanju ostalih podataka koje su obveznici dužni prijaviti Uredu za sprječavanje pranja novca, kao i promjene koje slijede uvođenjem nove valute).

150,00 €

Mobilni radnici i vozači – radni odnosi u praksi

Hotel International Miramarska Cesta 24, Zagreb

Ako zapošljavate ili planirate zaposliti mobilne radnike i vozače, ili ste samozaposleni vozač, potrebno je regulirati radne odnose u skladu sa zakonskim odredbama, a u vezi sa zasnivanjem radnog odnosa (npr. zapošljavanje umirovljenika, stranaca), organizacijom radnog vremena, godišnjih odmora, stanki, potrebnim evidencijama (npr. evidencije o aktivnosti vozača), ugovaranjem plaće, slanjem radnika na rad u više država, ili na službeni put i terenski rad.

150,00 €

Mjere zaštite na radu kod izvođenja građevinskih radova

Hotel International Miramarska Cesta 24, Zagreb

Pravilnikom o zaštiti na radu na privremenim gradilištima (NN br. 48/18) utvrđuju se mjere, pravila, postupci i aktivnosti zaštite na radu radnika, osoba na radu i samozaposlenih osoba na privremenim gradilištima.

137,50 €

Kako izraditi kvalitetnu sistematizaciju radnih mjesta

Hotel International Miramarska Cesta 24, Zagreb

O prednostima i preduvjetima za kvalitetnu sistematizaciju radnih mjesta, preciznom opisu radnog mjesta, postupku izrade sistematizacije, potrebnim obrascima za provođenje analize radnih mjesta, primjerima struktura – na praktičnom seminaru gdje ćete aktivno sudjelovati kroz postavljanje pitanja, ali i rješavanje određenih zadataka u obliku vježbi za što bolju pripremu ovog internog akta.

137,50 €

Upravljanje dokumentarnim i arhivskim gradivom u digitalnom i konvencionalnom obliku

Hotel International Miramarska Cesta 24, Zagreb

Pravilnikom o upravljanju dokumentarnim gradivom izvan arhiva (NN, br. 105/20) detaljnije se uređuju sva pitanja oko uvjeta i načina stvaranja, čuvanja, obrade, vrednovanja, pretvorbe u digitalni oblik, izlučivanja i predaje dokumentarnog gradiva te načina provjere stručne osposobljenosti djelatnika u pismohranama.

125,00 €

Savjetovanje iz radnih odnosa – zapošljavanje, otkazi, radno vrijeme i godišnji odmori

Hotel Ambasador Feliksa Peršića 5, Opatija

Imate li nedoumica oko toga kako sukladno Zakonu o radu regulirati radne odnose u tvrtki, sklopiti ili otkazati ugovor o radu, voditi evidenciju o radnom vremenu, odrediti godišnji odmor?
U dva dana savjetovanja s pravnim stručnjacima iz prakse predložit ćemo rješenja i odgovoriti na sva vaša pitanja, te razmijeniti iskustva s ciljem što boljeg uređenja radnih odnosa.