Edukacije

  1. Događaji
  2. Edukacije

Navigacija pogleda

Događaj navigacija pogleda

Danas

Specijalist za obračun plaće i ostalih primanja zaposlenika na praktičnim primjerima

Hotel Ambasador Feliksa Peršića 5, Opatija

Brojne su izmjene propisa koje su donesene krajem 2022. godine i početkom 2023. godine, a odnose se na obračun oporezivih i neoporezivih primitaka, nove najniže i najviše mjesečne osnovice za obračun doprinosa, nova minimalna plaća u 2023. godini, roditeljski (očinski) dopust, novosti kod isplate naknade za bolovanje, troškovi prijevoza i prehrane radnika.

Odnosi s javnošću i protokol u poslovnom okruženju – savjeti i praksa

Hotel Ambasador Feliksa Peršića 5, Opatija

PR-ovci često imaju zadatak komunicirati prema segmentiranim javnostima putem medija – što to konkretno znači u praksi; koje alate koristiti kako bi maksimalno iskoristili offline i online medije kako bi poslane poruke došle do željene publike; kako postići kvalitetnu komunikaciju kroz određene kanale komunikacije?

Uredsko poslovanje i upravni postupak – novosti u primjeni i digitalizacija sustava

The Westin Zagreb Ul. Izidora Kršnjavog 1, Zagreb

Koja pravila i promjene u primjeni donosi Uredba o uredskom poslovanju, Naputak o brojčanim oznakama pismena te sadržaju evidencija uredskog poslovanja i Zakon o općem upravnom postupku, koje su obveze javnopravnog tijela u načinu kod postupanja neupravnih i upravnih akata (brojčane oznake, dostava, potpis i dr.) - donosimo na seminaru s naglaskom na pravni aspekt uz pojašnjenja i tumačenja te odgovorima na vaša pitanja.

Provedba ovrhe na plaći i drugim novčanim primanjima

Hotel Central

Što poslodavci trebaju činiti povodom ovršnih isprava koje im stižu na naplatu, kako voditi prednosni red osnova za plaćanje, što je predmet a što sredstvo ovrhe, koji su primici izuzeti od ovrhe na plaćama radnika, što u slučaju zapljene po pristanku dužnika, kako se provodi postupak izravne naplate putem Financijske agencije

112,81 €

Rad od kuće – zakonodavni okvir

Sheraton Zagreb Hotel Ul. kneza Borne 2, Zagreb

Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o radu (NN 151/22) preciznije uređuje zasnivanje radnog odnosa kod obavljanja rada izvan radnih prostorija poslodavca, odnosno tzv. rada od kuće - koje su zakonske novosti, koje naknade možete ugovoriti i koja su opća pravila, ali i ograničenja kod ovog oblika rada – donosimo na seminaru s naglaskom na pravni aspekt uz pojašnjenja i tumačenja zakonskog okvira uz porezni dio isplate naknade za nastale troškove rada od kuće.

112,50 €

Mjere zaštite od požara

Sheraton Zagreb Hotel Ul. kneza Borne 2, Zagreb

Osnovnim se mjerama zaštite od požara smatraju: građevinske mjere zaštite od požara, mjere zaštite od požara na električnim uređajima i instalacijama, na gromobranskim instalacijama, plinskim instalacijama, uređajima za zagrijavanje i rashladnim uređajima na kojima može doći do nastajanja i širenja požara.

112,50 €

Elektroničko poslovanje – korištenje u praksi

Hotel International Miramarska Cesta 24, Zagreb

Digitalno, digitalizacija, e-poslovanje, e-usluge, e-komunikacija… Elektroničko poslovanje je sve češći način poslovanja u današnje vrijeme i odvijanja poslovanja među tvrtkama. Koristite li sredstva elektroničke identifikacije u svakodnevnom radu? Iz digitalnog sustava ispisujete dokumente kako bi ih ručno potpisali i zatim vratili u digitalni sustav? Korištenjem dostupnih javnih ICT resursa, ponajprije eOI (elektroničke osobne iskaznice), mobilne aplikacije Certila, sustava e-Građani i ostalih e-Servisa moguće je brzo i lako unaprijediti poslovanje uz značajne uštede u vremenu i troškovima.

112,50 €

Usklađivanje Pravilnika o radu sa zakonskim izmjenama

The Westin Zagreb Ul. Izidora Kršnjavog 1, Zagreb

Posljednjim izmjenama i dopunama Zakona o radu (NN 151/22) poslodavac je ovaj akt dužan uskladiti s važećim zakonskim odredbama najkasnije do 30.06. ove godine. Tako su poslodavci u obvezi izmijeniti postojeći Pravilnik o radu (a prema odredbi čl. 65. st. 1. koji navodi - poslodavci su dužni uskladiti pravilnike o radu s odredbama ovoga Zakona, u roku od šest mjeseci od dana stupanja na snagu ovoga Zakona (NN 151/22).

125,00 €

Arhiviranje kadrovske dokumentacije – pravni aspekt i rokovi čuvanja

The Westin Zagreb Ul. Izidora Kršnjavog 1, Zagreb

Za kadrovsku administraciju odgovoran je odjel za pravne i kadrovske poslove/odjel ljudskih resursa, koji brine o administraciji podataka i pravnoj usklađenosti, a vodi brigu o prikupljanju dokumentacije vezane za radni odnos, urednom vođenju i arhiviranju dosjea zaposlenika, prijavi i odjavi zaposlenika, organizaciji arhive na razini tvrtke i druge poslove. Složen i dinamičan posao koji obvezuje na odgovornost o tajnosti podataka iz djelokruga rada, a to je posebno važno jer kadrovski podaci sadrže osobne podatke, odnosno i osjetljive osobne podatke zaposlenika.

125,00 €

Pravila upravljanja protokolom – savjeti i praksa

Sheraton Zagreb Hotel Ul. kneza Borne 2, Zagreb

Kada govorimo o protokolu javne ustanove ili tvrtke, potrebno je držati se unaprijed usvojenih procedura ili pravila (kodeksa ponašanja), bilo da se radi o organizaciji poslovnih i društvenih okupljanja (prigodnih svečanosti ili službenih posjeta), darivanja poslovnih partnera ili upućivanja čestitki (bitno je gdje će tko od uzvanika/gostiju sjediti, kako nekoga osloviti ili predstaviti, kako organizirati službene posjete s dnevnim redom i programom, kako ispratiti goste i što je primjereno za poslovne poklone, …).