Seminari

Navigacija pogleda

Događaj navigacija pogleda

Danas
  • Zaštita osobnih podataka u praksi – najčešće nepravilnosti i priprema za nadzor

    The Westin Zagreb Ul. Izidora Kršnjavog 1, Zagreb

    Zaštita osobnih podataka regulirana je nizom zakona i propisa, koji se odnose na različite aspekte obrade, sigurnosti i prava pojedinaca, a najvažniji među njima su Opća uredba o zaštiti podataka (GDPR) koja postavlja temeljna pravila o obradi osobnih podataka, pravima ispitanika i obvezama voditelja obrade te Zakon o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (NN br. 42/18) koji omogućuje provedbu GDPR-a te uspostavlja nadležnosti Agencije za zaštitu osobnih podataka (AZOP).

    150,00 EUR
  • EU Direktiva o transparentnosti plaća i pravna osnova za određivanje plaće

    Hotel International Miramarska Cesta 24, Zagreb

    EU Direktiva o transparentnosti plaća (Direktiva (EU) 2023/970 o jačanju načela jednakih plaća muškaraca i žena za jednak rad ili rad jednake vrijednosti putem transparentnosti plaća i mehanizama izvršenja) donosi niz mjera koje imaju za cilj smanjiti razliku u plaćama između muškaraca i žena te osigurati pravedniji i transparentniji sustav nagrađivanja, a rok za prijenos nove Direktive u nacionalno zakonodavstvo ističe 7. lipnja 2026. godine.

    150,00 EUR
  • Prava, obveze i odgovornosti direktora u vođenju poslovanja

    Hotel Ambasador Feliksa Peršića 5, Opatija

    Kako bismo vam olakšali i pomogli u svakodnevnim poslovnim izazovima s opsežnim zakonskim pravilima s kojima se susrećete, pogotovo što za bilo kakvu pogrešku možete odgovarati prekršajno i kazneno, pripremili smo stručnu, dvodnevnu edukaciju samo za direktore-članove uprave. U dva dana sa stručnim suradnicima iz prakse provjerite koje obveze ima i za što je odgovoran direktor (član uprave društva), i to posebice u financijskom poslovanju (kao što je na primjer institut proboja pravne osobnosti prema Općem poreznom zakonu temeljem čega uprava društva, odnosno izvršni direktori društva odgovaraju kao porezni jamci za obveze društva na osnovi neplaćenih javnih davanja, naravno, ukoliko su ispunjeni uvjeti za proboj pravne osobnosti propisani zakonom). Također, skrenut ćemo pozornost na pažnju koju direktor mora posvetiti kod osiguranja naplate tražbine, kao i na obveze uprave propisane Zakonom o financijskom poslovanju i predstečajnoj nagodbi, u osiguranju likvidnosti i solventnosti društva, kod izdavanja instrumenata plaćanja te institutu naplate tražbine putem ovrhe na nekretnini. Ukazujemo i na obvezu uprave društva za pokretanje stečajnog postupka (u slučaju kada su ispunjeni uvjeti za pokretanje stečajnog postupka propisani Stečajnim zakonom), kao i na pitanja i dileme iz područja financija: od plaće i neoporezivih primitaka, računa, financijskih izvještaja, troškova do poreza i poreznih osnovica.

  • Dvodnevna edukacija za poslovne tajnice (tajnike) i voditelje ureda (Office Manager)

    Hotel Admiral Ul. Maršala Tita 139, Opatija

    Od tajnice / tajnika očekuju se dobre komunikacijske i organizacijske sposobnosti, poznavanje knjigovodstvenih poslova i osnove radno-prave regulative, upravljanje administrativnom dokumentacijom, arhiviranje dokumentacije, organiziranje i vođenje arhive, obrada i spremanje računa, koordinacija i organiziranje poslovnih događaja ili sastanaka te niz drugih aktivnosti, znanja i vještina. Odgovoran i stresan posao koji zahtijeva kontinuirano usavršavanje i praćenje regulative - kako bi vam olakšali i pomogli u svakodnevnom radu, organiziramo dvodnevnu edukacija za poslovne tajnice (tajnike) i voditelje ureda (Office Manager).

  • Voditelj provedbe sigurnosnih mjera i revizije kod usklađivanja s obvezama kibernetičke sigurnosti

    Hotel Ambasador Feliksa Peršića 5, Opatija

    Dvodnevna edukacija za ključne osobe koje provode sigurnosne mjere, procjenjuju rizike i usklađuju poslovanje sa Zakonom o kibernetičkoj sigurnosti i Direktivom NIS2 Organizacije koje podliježu odredbama Zakona o kibernetičkoj sigurnosti dužne su imenovati odgovorne osobe za provedbu mjera sigurnosti, a koje moraju steći odgovarajuća znanja i kompetencije za razumijevanje rizika, upravljanje sigurnosnim procesima te pripremu i provedbu dokumentacije, kontrola i izvještavanja.

  • Sistematizacija radnih mjesta i izrada modela kompetencija

    Hotel International Miramarska Cesta 24, Zagreb

    Brze promjene na tržištu rada zahtijevaju od organizacija stalnu prilagodbu. Upravo zato, kvalitetna sistematizacija i jasno postavljeni kompetencijski modeli postaju neizostavan alat za uspješno upravljanje ljudskim potencijalima – osiguravajući organizacijama da budu učinkovitije, pravednije i konkurentnije na tržištu.

    137,50 €
  • Gospodarenje otpadom – zakonske odredbe, primjena i praksa

    Sheraton Zagreb Hotel Ul. kneza Borne 2, Zagreb

    Zakonom o gospodarenju otpadom (NN broj 84/21), između ostalog, uređuje se sustav gospodarenja otpadom, uključujući red prvenstva, način gospodarenja otpadom, planski dokumenti, nadležnosti i obveze, lokacije i građevine za gospodarenje otpadom, prekogranični promet otpada, informacijski sustav gospodarenja otpadom te upravni i inspekcijski nadzor nad gospodarenjem otpadom. Zakonom je proširena odgovornost proizvođača otpada (proširene obveze), a dodatne obveze propisuje i Pravilnik o gospodarenju otpadom (NN broj 106/22). Proizvođač i posjednik otpada dužni su osigurati obradu otpada postupkom pripreme za ponovnu uporabu, recikliranjem ili oporabom sukladno temeljnim zahtjevima i redu prvenstva gospodarenja otpadom.

    137,50 €
  • Elektroničko uredsko poslovanje – izazovi i praksa u javnoj upravi

    Hotel Central

    Na seminaru donosimo pregled ključnih pravila koja propisuje Uredba o uredskom poslovanju i Naputak o brojčanim oznakama pismena i sadržaju evidencija uredskog poslovanja te obvezama javnopravnih tijela u postupanju s upravnim i neupravnim aktima – od brojčanih oznaka, dostave i potpisa do drugih važnih elemenata.

    145,00 €
  • Obveze poslodavca u vođenju evidencije o radnicima i radnom vremenu

    Sheraton Zagreb Hotel Ul. kneza Borne 2, Zagreb

    Donesen je novi Pravilnik o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima zaposlenim kod poslodavca (NN 55/24) kojim se propisuje sadržaj i način vođenja evidencije o radnicima i evidencije o radnom vremenu, a stupa na snagu 1. listopada 2024. Novi Pravilnik uređuje obvezne podatke o zaposlenim radnicima kod poslodavca, radnom vremenu radnika te o drugim radno angažiranim fizičkim osobama (evidencije o fizičkim osobama koje za poslodavca obavljaju poslove na temelju drugih ugovora ili posebnih propisa).

    150,00 €
  • eRačuni i fiskalizacija – pitanja i dvojbe iz prakse

    Sheraton Zagreb Hotel Ul. kneza Borne 2, Zagreb

    Korištenje računa u elektroničkom obliku - eRačuna, podrazumijeva digitalno poslovanje bez „ispisa“ dokumenata, a eRačuni pohranjuju se u sigurnim digitalnim arhivama, što smanjuje rizik od gubitka ili oštećenja dokumenata. Nova obveza izdavanja eRačuna uz fiskalizaciju eRačuna te uvođenje sustava eIzvještavanja, dovest će do značajnog administrativnog rasterećenja te omogućiti ukidanje niza poreznih prijava.

    137,50 EUR