Seminari

Dvodnevna edukacija za poslovne tajnice (tajnike) i voditelje ureda (Office Manager)
Hotel Admiral Ul. Maršala Tita 139, OpatijaOd tajnice / tajnika očekuju se dobre komunikacijske i organizacijske sposobnosti, poznavanje knjigovodstvenih poslova i osnove radno-prave regulative, upravljanje administrativnom dokumentacijom, arhiviranje dokumentacije, organiziranje i vođenje arhive, obrada i spremanje računa, koordinacija i organiziranje poslovnih događaja ili sastanaka te niz drugih aktivnosti, znanja i vještina. Odgovoran i stresan posao koji zahtijeva kontinuirano usavršavanje i praćenje regulative - kako bi vam olakšali i pomogli u svakodnevnom radu, organiziramo dvodnevnu edukacija za poslovne tajnice (tajnike) i voditelje ureda (Office Manager).

Voditelj provedbe sigurnosnih mjera i revizije kod usklađivanja s obvezama kibernetičke sigurnosti
Hotel Ambasador Feliksa Peršića 5, OpatijaDvodnevna edukacija za ključne osobe koje provode sigurnosne mjere, procjenjuju rizike i usklađuju poslovanje sa Zakonom o kibernetičkoj sigurnosti i Direktivom NIS2 Organizacije koje podliježu odredbama Zakona o kibernetičkoj sigurnosti dužne su imenovati odgovorne osobe za provedbu mjera sigurnosti, a koje moraju steći odgovarajuća znanja i kompetencije za razumijevanje rizika, upravljanje sigurnosnim procesima te pripremu i provedbu dokumentacije, kontrola i izvještavanja.

Sistematizacija radnih mjesta i izrada modela kompetencija
Hotel International Miramarska Cesta 24, ZagrebBrze promjene na tržištu rada zahtijevaju od organizacija stalnu prilagodbu. Upravo zato, kvalitetna sistematizacija i jasno postavljeni kompetencijski modeli postaju neizostavan alat za uspješno upravljanje ljudskim potencijalima – osiguravajući organizacijama da budu učinkovitije, pravednije i konkurentnije na tržištu.

Gospodarenje otpadom – zakonske odredbe, primjena i praksa
Sheraton Zagreb Hotel Ul. kneza Borne 2, ZagrebZakonom o gospodarenju otpadom (NN broj 84/21), između ostalog, uređuje se sustav gospodarenja otpadom, uključujući red prvenstva, način gospodarenja otpadom, planski dokumenti, nadležnosti i obveze, lokacije i građevine za gospodarenje otpadom, prekogranični promet otpada, informacijski sustav gospodarenja otpadom te upravni i inspekcijski nadzor nad gospodarenjem otpadom. Zakonom je proširena odgovornost proizvođača otpada (proširene obveze), a dodatne obveze propisuje i Pravilnik o gospodarenju otpadom (NN broj 106/22). Proizvođač i posjednik otpada dužni su osigurati obradu otpada postupkom pripreme za ponovnu uporabu, recikliranjem ili oporabom sukladno temeljnim zahtjevima i redu prvenstva gospodarenja otpadom.

Elektroničko uredsko poslovanje – izazovi i praksa u javnoj upravi
Hotel CentralNa seminaru donosimo pregled ključnih pravila koja propisuje Uredba o uredskom poslovanju i Naputak o brojčanim oznakama pismena i sadržaju evidencija uredskog poslovanja te obvezama javnopravnih tijela u postupanju s upravnim i neupravnim aktima – od brojčanih oznaka, dostave i potpisa do drugih važnih elemenata.

Obveze poslodavca u vođenju evidencije o radnicima i radnom vremenu
Sheraton Zagreb Hotel Ul. kneza Borne 2, ZagrebDonesen je novi Pravilnik o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima zaposlenim kod poslodavca (NN 55/24) kojim se propisuje sadržaj i način vođenja evidencije o radnicima i evidencije o radnom vremenu, a stupa na snagu 1. listopada 2024. Novi Pravilnik uređuje obvezne podatke o zaposlenim radnicima kod poslodavca, radnom vremenu radnika te o drugim radno angažiranim fizičkim osobama (evidencije o fizičkim osobama koje za poslodavca obavljaju poslove na temelju drugih ugovora ili posebnih propisa).